[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Total Faction War]

Postprzez Joint3r w 19 Gru 2010, 14:04

Nie zamierzamy wrzucać Prypeci do TFW. Jedyne mapy które będą nowe to NPP i jej wnętrze.


Wcale tego nie oczekuję, natomiast ciesze się z elektrowni, bo właśnie takie bardziej zabudowane elementy map stalkera mogą być taką podstawą wojny frakcji, a co do menu, oczywiście, najważniejsze jest to by w ogóle takie było i bardzo dobrze, bo z tego co widzę to można w pewnym sensie określić w nim trudność rozgrywki :) Super!
Awatar użytkownika
Joint3r
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 19:35
Ostatnio był: 30 Sty 2011, 21:03
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Gru 2010, 15:14

A co do lokacji, zaje*iste, wreszcie więcej takich lokacji z zabudowaniami jak Limańsk czy Prypeć :D zaje*ista robota!


Zamierzałem tylko to sprostować. Nie chcę niepotrzebnych plotek. :)

Co do lokacji to dodajemy tylko i wyłącznie:

- Front NPP z SoC
- Zaplecze NPP które już było, ale w CS jest tylko szczątkowo widoczne przy końcówce gry. Mapa jest dość duża i praktycznie niewykorzystana w grze.
- Sarkofag
- Tunele pod NPP (Centrum Dowodzenia Monolitu z SoC)
- Katakumby pod szpitalem znowu będą dostępne.

Mapy te będą na nowo dostępne na potrzeby fabuły i większość z akcji w nich będzie skryptowana(reżyserowana), tak jak akcja przejścia przez katakumby z pomocą frakcji Czystego Nieba w waniliowym CS, z tym wyjątkiem, że
aż do samego centrum NPP. :)

-------------------------

Screeny z kolejnej przerzuconej mapy. Mam nadzieje ze port wygląda na udany.


http://img46.imageshack.us/img46/940/ss ... 927l12.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/9349/ssw ... 932l12.jpg
http://img195.imageshack.us/img195/209/ ... 937l12.jpg
http://img121.imageshack.us/img121/4769 ... 952l12.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/3203 ... 004l12.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/7249/s ... 015l12.jpg
http://img375.imageshack.us/img375/7048 ... 549l12.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/1249 ... 605l12.jpg
http://img96.imageshack.us/img96/4373/s ... 609l12.jpg
http://img249.imageshack.us/img249/2029 ... 659l12.jpg
http://img507.imageshack.us/img507/8514 ... 705l12.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/9534/s ... 725l12.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/8042 ... 807l12.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/3681 ... 956l12.jpg
http://img258.imageshack.us/img258/7571 ... 000l12.jpg
http://img510.imageshack.us/img510/3275 ... 821l12.jpg

Uwagi moderatora:

Double post - ati
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez MacTavish w 20 Gru 2010, 20:37

witam serdecznie, własnie pracuję nad spolszczeniem myśle, że się przyda.

Edit: na dziś starczy. Pliki spolszczone:

st_bandit_special.xml
st_dialogs_dv_new.xml
st_companion_text.xml

Będę edytował w razie gdy ukończe następne, aby było wiadomo co i ile jeszcze zostało.

pozdrawiam.
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
MacTavish
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 07 Lis 2010, 18:22
Ostatnio był: 24 Lis 2016, 02:25
Miejscowość: Катовице/Katowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 7

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Gru 2010, 23:43

ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez MacTavish w 21 Gru 2010, 00:24

Jeśli tylko wyrazisz zgodę później na opublikowanie spolszczenia do waszego dzieła to jasne!
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
MacTavish
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 07 Lis 2010, 18:22
Ostatnio był: 24 Lis 2016, 02:25
Miejscowość: Катовице/Katowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 7

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Gru 2010, 01:27

@ MacTavish - Jasne! Planowałem sam się zabrać za tłumaczenie, ale skoro znalazł się ktoś chętny aby mnie wyręczyć to nie mogę narzekać. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez MacTavish w 21 Gru 2010, 02:22

Tłumaczenie idzie pełną parą, lecz jest jedno ale.
Ktoś kto układał teksty po angielsku to... troche mu nie wyszło, wiele tekstów nie jest napisanych poprawnie gramatycznie z niektórych bardzo ciężko jest wyciągnąć coś sensownego, ale staram się nie zmieniać zbytnio niczego za bardzo, nie przekręcać tekstów. Chodzi mi o to, że jeżeli w jednym niepoprawnie gramatycznie zdaniu jest jakaś rzecz, która w ogóle nie pasuje do wypowiedzi jest jakby wycięta z translatora to załóżmy, że w magazynie jest " PUSZKA COLI " którą musisz zabrać w tekscie zmieniam poprostu na: w magazynie jest pewna rzecz którą musisz zabrać itd. nad spolszczeniem troche będę musiał popracować najpierw je skończę a później dokładnie przetestuje żeby nie było " nie wiem o co w tym queście chodzi " idą święta ja będę miał całe noce czasu do nowego roku powinienem się wyrobić.

Oczywiście zapewniam, iż moje spolszczenie NIE jest tworzone z pomocą żadnych translatorów, bo to byłby chyba wstyd i hańba :facepalm:

Pozdrawiam. JoaQuiN aka. MacTavish


Edytuję.
Pliki:
ui_xp_msg_new.xml
ui_st_radio_new.xml
ui_st_pda_new.xml
st_text_for_killer_contact.xml
st_initial_quests.xml
st_items_equipment.xml
st_faction_news.xml
st_dialogs_yantar_new.xml
st_dialogs_military_new.xml
st_dialogs_marsh_new.xml
st_dialogs_for_traders_new.xml
st_dialogs_for_commandrs.xml
st_dialogs_escape_new.xml

Spolszczone!! poprostu nie mogę się od tego oderwać, cały dzień siedzę i piszę :)
Pełne spolszczenie już niebawem!




btw; smoq2 można prosić nr. gg ewentualnie xfire na prywatnej wiadomości?
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
MacTavish
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 07 Lis 2010, 18:22
Ostatnio był: 24 Lis 2016, 02:25
Miejscowość: Катовице/Katowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 7


Re: [Total Faction War]

Postprzez HectorDaStalker w 22 Gru 2010, 20:07

Boskie, widać AI poprawione [to, jak się chowają za osłonami]... Do tej pory najinteligentniejsza rzecz zrobiona przez naszych kompanów to schowanie się za płotem [wybierają akurat taki zabity deskami, żeby można ich było zestrzelić nawet kiedy się nie wychylają, a jak się już wychylają to albo tak mało że strzelają w swoją własną osłone, albo większa ich część wystaje poza płot]
Chociaż co do lokacji to nie jestem pewien, wykorzystałeś tekstury z podziemi agropromu?
HectorDaStalker
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 21 Gru 2010, 19:51
Ostatnio był: 29 Gru 2010, 14:39
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez jalkavaki w 22 Gru 2010, 20:37

Lokacja to wnętrze elektrowni znane z SoC
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Total Faction War]

Postprzez The Witcher w 23 Gru 2010, 13:30

No no, zapowiada się ciekawy mod do CS. Może to głupie pytanie ale: jeśli mod nazywa się Total Faction War, logiczne że główną atrakcją będzie wojna frakcji. Czy będzie można daną frakcję zniszczyć, żeby nigdy się nie odrodziła?
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 25 Wrz 2024, 10:39
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [Total Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 23 Gru 2010, 15:57

Zapowiada się? Ten mod jest już rewelacyjny. Zagraj w wersję 2.0.
Celem gry jest dołączenie do wybranej frakcji i wykończenie wszystkich pozostałych. Chociaż możesz również pozostać neutralny.

A jak jeszcze będzie do tego fabuła to już w ogóle będzie masakra.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości