@Solarius - Nie martw się tak bardzo. Wszyscy z teamu są zachwyceni twoimi umiejętnościami w aranżacji scenek w gmodzie. Niestety trzeba pamiętać, że w dzisiejszych czasach gry, modyfikacje czy inne aplikacje są ocenianie bardzo krytycznie, niezależnie od budżetu.
A co z AI enpeców w walce? Czy te skrypty też podrasowaliście?
Owszem, ale tylko walki NPC z mutantami bo ta kulała. AI walki NPC vs. NPC czy NPC vs. Gracz jest naszym zdaniem jak najbardziej ok. Nie zależy nam na tym aby NPC używali granatników, gdyż i tak system który jest odpowiedzialny za dystrybucję uzbrojenia podczas "spawnowania" NPC uniemożliwia uzbrojenie ich w broń z dodatkami. Niestety była to konieczna zmiana jeżeli mamy mieć bardziej losowe uzbrojenie u NPC. Poza tym, trzeba pamiętać, że CS obciąża procesor o wiele bardziej niż SoC czy CoP, a TFW dodaje jeszcze parę cegiełek do całości. Każdy kolejny skrypt, AI czy nie, to kolejny odważnik, a i tak już dużo ludzi narzeka, że mod "muli".
Czy zaingerowaliście w parametry broni i amunicji, celność, moc, opad pocisku? Zamierzacie zwiększyć realizm w tej sferze?
Nie, i nie zamierzamy. Zamiast tego trochę zajęliśmy się odpornością NPC na ostrzał co powinno zwiększyć realizm. Ingerencja w parametry broni często kończy się problemami po zainstalowaniu ulepszeń. Nie jest to bariera nie do przeskoczenia, ale bardziej chodzi nam o nowe możliwości samej rozgrywki niż realizm i staramy się bardziej brnąć w tą stronę.
na jakim etapie tworzenia tego dzieła jesteście?
Na powiększaniu ilości map, tj. NPP. Później dokończymy fabułę. Później poskładamy do kupy filmy, bronie, pancerze itd. Później to o czym pewnie teraz nie pamiętam. Szybki beta testing. Gruntowny beta testing zostawimy już wam.
Możecie już jakoś szacunkowo określić, kiedy koniec, czy status to raczej ,,When it's ready''?
Na pewno nie szybciej niż luty. Na pewno nie później niż sierpień. Wszystko zależy od losu.
Gratuluję tego, co już zrobiliście i z niecierpliwością czekam na finalną wersję moda, który moim zdaniem ma szanse stać się najlepszą modyfikacją do Czystego Nieba.
Dziękujemy bardzo!