[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Total Faction War]

Postprzez Solarius w 14 Gru 2010, 21:28

Dzięki za dopieprzanie się do moich prac ^^



Otóż
Posiadam ogromną bazę modeli, propów etc, ze stalkera w gmodzie, do scenek staralem się jak mogłem, jednak pewnych barier modeli przełamać za cholerę nie mogłem. Staram się żeby wyglądało to jak najlepiej. Poza tym czasem jest tak że screen=/= danej scenie widzianej na żywo. tzn czasem są różne dziwne zakrzywienia itp(nie zależy to ode mnie)
Solarius
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 30 Gru 2008, 19:33
Ostatnio był: 20 Maj 2014, 15:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Total Faction War]

Postprzez Wesker w 14 Gru 2010, 21:44

Mam kilka drobnych pytań co do tego moda...
@smoq2, pisałeś, że mocno zmodyfikowane zostały skrypty dotyczące wojny frakcji na skalę globalną... A co z AI enpeców w walce? Czy te skrypty też podrasowaliście?
Czy zaingerowaliście w parametry broni i amunicji, celność, moc, opad pocisku? Zamierzacie zwiększyć realizm w tej sferze?
I co mnie (i zapewne nie tylko mnie) bardzo interesuje- na jakim etapie tworzenia tego dzieła jesteście? Możecie już jakoś szacunkowo określić, kiedy koniec, czy status to raczej ,,When it's ready''?

To tyle. Gratuluję tego, co już zrobiliście i z niecierpliwością czekam na finalną wersję moda, który moim zdaniem ma szanse stać się najlepszą modyfikacją do Czystego Nieba.
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [Total Faction War]

Postprzez Solarius w 14 Gru 2010, 23:08

Niedawne plany ukończenia były mn.w. na koniec lutego.


Aczkolwiek wprowadzamy kilka istotnych i nowych rozwiązań, które na pewno ucieszą wiele osób (nie ujawniam na razie żadnych szczegółów chyba że Smoq pozwoli :P)

Czyli reasumując:w toku prac jest aktualnie głównie fabuła, arty, kilka yhhhhmmmmm.... ;)

Czyli trza dodać troche czasu:)

Stay tuned.
Solarius
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 30 Gru 2008, 19:33
Ostatnio był: 20 Maj 2014, 15:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 15 Gru 2010, 00:32

@Solarius - Nie martw się tak bardzo. Wszyscy z teamu są zachwyceni twoimi umiejętnościami w aranżacji scenek w gmodzie. Niestety trzeba pamiętać, że w dzisiejszych czasach gry, modyfikacje czy inne aplikacje są ocenianie bardzo krytycznie, niezależnie od budżetu.

A co z AI enpeców w walce? Czy te skrypty też podrasowaliście?


Owszem, ale tylko walki NPC z mutantami bo ta kulała. AI walki NPC vs. NPC czy NPC vs. Gracz jest naszym zdaniem jak najbardziej ok. Nie zależy nam na tym aby NPC używali granatników, gdyż i tak system który jest odpowiedzialny za dystrybucję uzbrojenia podczas "spawnowania" NPC uniemożliwia uzbrojenie ich w broń z dodatkami. Niestety była to konieczna zmiana jeżeli mamy mieć bardziej losowe uzbrojenie u NPC. Poza tym, trzeba pamiętać, że CS obciąża procesor o wiele bardziej niż SoC czy CoP, a TFW dodaje jeszcze parę cegiełek do całości. Każdy kolejny skrypt, AI czy nie, to kolejny odważnik, a i tak już dużo ludzi narzeka, że mod "muli".

Czy zaingerowaliście w parametry broni i amunicji, celność, moc, opad pocisku? Zamierzacie zwiększyć realizm w tej sferze?


Nie, i nie zamierzamy. Zamiast tego trochę zajęliśmy się odpornością NPC na ostrzał co powinno zwiększyć realizm. Ingerencja w parametry broni często kończy się problemami po zainstalowaniu ulepszeń. Nie jest to bariera nie do przeskoczenia, ale bardziej chodzi nam o nowe możliwości samej rozgrywki niż realizm i staramy się bardziej brnąć w tą stronę.

na jakim etapie tworzenia tego dzieła jesteście?


Na powiększaniu ilości map, tj. NPP. Później dokończymy fabułę. Później poskładamy do kupy filmy, bronie, pancerze itd. Później to o czym pewnie teraz nie pamiętam. Szybki beta testing. Gruntowny beta testing zostawimy już wam.

Możecie już jakoś szacunkowo określić, kiedy koniec, czy status to raczej ,,When it's ready''?


Na pewno nie szybciej niż luty. Na pewno nie później niż sierpień. Wszystko zależy od losu.

Gratuluję tego, co już zrobiliście i z niecierpliwością czekam na finalną wersję moda, który moim zdaniem ma szanse stać się najlepszą modyfikacją do Czystego Nieba.


Dziękujemy bardzo!
Ostatnio edytowany przez smoq2 15 Gru 2010, 13:46, edytowano w sumie 3 razy
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 15 Gru 2010, 03:32

Solarius, bez urazy. Chyba źle odebrałeś moje komentarze. Ja się tak dopieprzam dla żartu. Tapetka jest git i nie ma co się przejmować.

Podobnie jak Wesker również i ja doceniam to co robicie dla nas. Prawdę powiedziawszy to już jest dla mnie najlepszy mod do CSa jak na razie.

Tak trzymać!
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Total Faction War]

Postprzez BSQ w 16 Gru 2010, 23:11

Odnośnie zachowania towarzysza broni - mógłbyś ich nauczyć manier, bo bardzo nieprzyjemnie się robi kiedy stoi jak kołek w drzwiach i nie ma zamiaru się cofnąć :)
BSQ
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 18 Lut 2010, 23:58
Ostatnio był: 28 Wrz 2011, 09:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 2

Re: [Total Faction War]

Postprzez Solarius w 16 Gru 2010, 23:56

Jest dodana opcja dialogowa dla kompana "czy możesz się przesunąć?"
Solarius
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 30 Gru 2008, 19:33
Ostatnio był: 20 Maj 2014, 15:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez Lee49 w 17 Gru 2010, 18:59

Tak, przydałaby się taka komenda. Ja zazwyczaj w takiej sytuacji każę mu atakować jakąś lokację i gdy mnie odblokuję "follow me".
Lee49
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 16 Gru 2010, 14:35
Ostatnio był: 26 Lut 2013, 17:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez Solarius w 17 Gru 2010, 19:02

Jedyny moment w którym dla mnie ta funkcja niezbyt była pomocna to przejscie wysypisko>kordon przez rurę, kumpel blokował się fest, a i przesunąć się nie mógł bo niby gdzie :)
Solarius
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 30 Gru 2008, 19:33
Ostatnio był: 20 Maj 2014, 15:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 18 Gru 2010, 01:43

Taka komenda już jest. Tylko nie w publicznej wersji. Solarius ma wersję 2.23 która jest dostępna tylko dla członków TFW, stąd u niego opcja "przesunięcia" kompana jest możliwa. Ale jak widać trzeba ja jeszcze dopracować bo w długich tunelach się nie sprawdza. :/ Mamy za to to:

http://img87.imageshack.us/img87/8821/s ... 646sta.jpg
http://img704.imageshack.us/img704/1826 ... 649sta.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/1368 ... 654sta.jpg

Czyste zaplecze NPP, gotowe do zaludnienia. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Joint3r w 18 Gru 2010, 18:49

Jedną taką rzecz zauważyłem z emisjami - że trzeba zawsze iść tam, gdzie pokazuje na punkcik w PDA "ukryj się przed emisją" inaczej po prostu zginiemy. Przykładowo, byłem w niedaleko Kordonu, zaczęła się emisja, myślę "eee tam 28 sekund, sidorowicz blisko, zdążę bo i tak chce pogrzebać w jego asortymencie" dobiegłem, kilka sekund później zaczęła się emisja. Zginąłem :) podobnie było gdy wszedłem tam pod ziemie, w Kordonie, gdzie była cała skrzynka napoju energetyzującego "Stalker" emisja mnie tam zabiła, a gdy innym razem się tam wbiłem, bo tam przykład do ukrycia się pokazało mi PDA, stanąłem w tym samym miejscu i emisja mnie nie zabiła ^^ W sumie, to czy nie moglibyście ich całkowicie usunąć? Bo w sumie wojna frakcji i emisje ...

A co do lokacji, zaje*iste, wreszcie więcej takich lokacji z zabudowaniami jak Limańsk czy Prypeć :D zaje*ista robota!
Awatar użytkownika
Joint3r
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 19:35
Ostatnio był: 30 Sty 2011, 21:03
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 19 Gru 2010, 13:33

@ Joint3r - Musimy podrasować trochę skrypt z emisjami, dla gracza jak i NPC, bo wciąż są z nim problemy. W przyszłych wersjach TFW będzie menu z opcjami które elementy rozgrywki maja być włączone/wyłączone. Tu jest screen owego menu w trakcie tworzenia:

http://img138.imageshack.us/img138/2240 ... 106mil.jpg

Nie będzie za piękne, ale szkoda marnować czas na ramki itd. Opcji natomiast będzie miało więcej, w tym możliwość wyłączenia emisji.

Nie zamierzamy wrzucać Prypeci do TFW. Jedyne mapy które będą nowe to NPP i jej wnętrze.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości