[White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Piterxd w 06 Gru 2010, 20:04

Fakt mod poprawia wydajność. Niekiedy spokojnie ponad 100 fps na dx11 wyciska na otwartym terenie. Pograłem i powiem że klimacik jest bardzo przyjemny a wygląd zimy miły dla oka
Image
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Reklamy Google

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Głuszec w 06 Gru 2010, 21:39

Jedyne co powiem to tak modzik spoko ale jednak nie wszystko da sie tak zrobić, żeby było realistyczne... chodzi mi np. o to, że w anomalii na Zatonie (Kocioł chyba) jest tak gorąco że niszczy nam się kombinezon i tracimy troszkę hp, a śnieg leży jakby... jakby nie wiem co ;p po prostu normalnie nie powinien tam leżeć... no i jeszcze zostawianie śladów w śniegu... Powiem tak marzy mi się żeby w Stalker 2 była opcja zimy... i żeby były misje wytropienia jakiegoś mutanta albo gościa po śladach czy coś w tym stylu, możliwość rozpalenia ogniska, noszenie ciepłych rzeczy itp. wiadomo też że w niskich temperaturach może coś się dziać z bronią, np. mogłaby zamarznąć i trzeba byłby ją ,,zagrzać" ;d wiem że to co tu pisze jest praktycznie niemożliwe do zrobienia przez nas, ale pomarzyć chyba można?
Głuszec
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 11 Gru 2009, 23:46
Ostatnio był: 02 Lut 2013, 13:18
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez jaras76 w 07 Gru 2010, 01:21

Mod prezentuje przyzwoity wygląd zimy, ale z tym zamarznięciem broni to przesadziłeś, podczas gry mogłyby się zmieniać pory roku, to jest zona, obszar skażony i twórcy mogliby umieścić w grze nagłe zmiany klimatyczne.
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Ashenmoor666 w 25 Gru 2010, 14:01

modzik fajny tylko mam pytanie jak przywrócić stary typ mapki, znaczy się po lewej oraz ze wskaźnikami hałasu i widoczności?
edit: i jaki plik jest odpowiedzialny za emisje gdyż wolałem te stare zabójcze. i co ew. trzeba zrobić z tym plikiem (usunąć,edytować,zjeść)
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez kopytko2 w 09 Sty 2011, 13:06

Witam wszystkich, mod bardzo mi się podoba ale mam kilka pytań.
1. Który plik odpowiada za to pseudo-pda jako okno dialogowe? Na jednej z poprzednich stron Kowek napisał, że trzeba skasować folder gamedata/textures/ui ale odpowiada on za wiele innych tekstur, nie tylko za okno dialogowe. Gdy skasowałem cały folder nie miałem np tekstur kilku broni, zdjęcia w menu itp. Domyślam się, że tylko jeden plik odpowiada za to okienko. Który?
2. Co do tego debilnego AKSU też próbowałem zrobić jak Kowek, ale nie tędy droga. Jaki wstawić zwykłego aksu w miejsce tego złotego?
3. Chodzi tu o zombie... Jak dla mnie autor moda przesadził z ich wytrzymałością. Potrzeba kilkunastu (kilkudziesięciu) kul z shotguna żeby takiego ubić. W głowę! Z kałacha nawet nie próbowałem, bo gdy po 3 magazynkach ostrej amunicji nie padł to zorientowałem się, że coś jest nie tak. Za to z noża - uwaga- potrzeba dwóch dźgnięć żeby ten przystojniak padł :o . Da się jakoś zmniejszyć liczbę punktów życia zombiaków czy pozostaje mi tylko wywalenie pliku odpowiedzialnego za nich? A jeśli tak to który wywalić?
kopytko2
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 11 Lis 2010, 11:13
Ostatnio był: 24 Lip 2011, 19:52
Kozaki: -1

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Stalkier_100 w 09 Sty 2011, 13:32

Łap mojego moda powinien Ci się spodobać. Ma zmienione wszystko co wymieniłeś oprócz zombiaków...
Link http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=77&t=11891 Mod w 100% stabilny. Przynajmniej mnie ani razu nie przytrafiła się zwałka do pulpitu.

Co do zombiaków to ich omijaj a nie strzelaj bo zanim cię dogonią to minie ruski rok, chyba że walczysz z połamańcem to używaj granatów albo amunicji AP.

Daj :wódka: :)
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez kopytko2 w 09 Sty 2011, 13:57

Stalkier_100 testowałem wcześniej twój mod ale kilka rzeczy mi nie pasowało.

1. Kilka broni (a może wszystkie, już nie pamiętam) miały zmienione tekstury, np. ak47. Chodzi o to, że chce mieć wszystko tak jak w oryginale, bez żadnych udziwnień. Jaki folder mam skasować w "gamedata" żeby tekstury były takie jak w podstawce?
2. To samo o dźwiękach. Nie podobały mi się nowe dźwięki broni :facepalm: . Który folder wykasować żeby zostały normalne odglosy wystrzałów, przeladowywania itp?
3. Czy blowouty w twoim modzie są śmiertelne? Jeśli nie to co mam wykasować żeby zabijały tak ja w oryginalnym Zewie?
4. Czy celowniki optyczne są oryginalne czy zostały te z white mod gamma? Jeśli nie są oryginalne to co mam wykasować?

Jeżeli odpowiesz na te pytania to zagram na twoim modzie i dostaniesz kozaka :D.
kopytko2
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 11 Lis 2010, 11:13
Ostatnio był: 24 Lip 2011, 19:52
Kozaki: -1

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Stalkier_100 w 09 Sty 2011, 14:18

Blowouta to nie wiem jak ale tekstury i dźwięki to wiem:

-Tekstury: wejdź do gamedata/textures/ i wykasuj folder "wpn"
-Dżwięki: gamedata/sounds/ i wykasuj folder "weapons'

A parametry broni też chcesz wykasować?
Jak tak to gamedata/configs/ i wykasuj folder "weapons"

Jak coś to celowniki znajdują się w folderze z teksturami broni...

Za ten post Stalkier_100 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kopytko2.
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez rafi27996 w 29 Sty 2011, 12:12

hej mam problem ponieważ jak już jestem na drabinie do prypeci to nie wczytuje się prypeć tylko wywala mi bugtrap.....pomocy..:( MOd super naprawdę i chciałbym go skończyć w spokoju... oto log

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 475
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'night_bkg_1'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Log w CODE - ati
Awatar użytkownika
rafi27996
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 08 Sty 2010, 04:50
Ostatnio był: 01 Sie 2020, 21:06
Miejscowość: nowy dwór mazowiecki
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Ashenmoor666 w 29 Sty 2011, 12:52

niestety link do łatki która to naprawiała wygasł ale weź poszukaj jest tu white mod omega, to samo+tekstury i dźwięki i tego błędu nie ma
"I didn't come to play. I came to win."

Za ten post Ashenmoor666 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive rafi27996.
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez rafi27996 w 29 Sty 2011, 13:09

ale save nie będą działały pewnie z tym co ty proponujesz i będę musiał grać od nowa??????? :mad: :-/
Awatar użytkownika
rafi27996
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 08 Sty 2010, 04:50
Ostatnio był: 01 Sie 2020, 21:06
Miejscowość: nowy dwór mazowiecki
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Stalkier_100 w 29 Sty 2011, 13:43

Wgrajcie mojego moda [White Mod Omega]...
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości