Nie no zgoda,oczywiście że nie tęsknie za pogodą statyczną/sztywną jak to ujął
utak3r,jak w 1510 czy 1580
tylko za normalną dynamiczną jak w ShoCu czy chociażby w 1935 (tam już była na szczęście zmienna i na dodatek można było sobie przyspieszyć cykl dnia i nocy no i pogody tym samym
)
Zgadzam się również,iż nie wszystko w alphach było kolorowe,niemniej jednak sporo rozwiązań było naprawdę fajnych,nie będe tu wymieniał bo i tak każdy ma własne odczucia,niemniej jednak wszystko powinno być zrobione ze zdrowym rozsądkiem oczywiście.
Mnie np. bardziej podobała by sie prypeć z 1580,ale niestety jest zbyt mała,niedokończona by nadawała się na mapę do tak zacnego moda,i dopiero po zagraniu zobaczyłem jak wiele znaczy montaż klipu/trailera,gdzie ta prypeć wydawała sie o wiele większa niż ta z ShoCa,w rzeczywistości było zupełnie odwrotnie.
NIemniej jednak przerobiona przez teatm Dez0 ShoC'owska Prypeć w ostatnim trailerze bardzo mi się podoba,i myśle że nie ma co narzekać.
Co dla zaś mnie najbardziej oddaje klimat oglądając trailery z LA to,wbrew pozorom właśnie ta PIĘKNA POGODA i zachody słońca,a nie ciągle tylko ponuro,ciemno i deszczowo,jak sie przyjrzycie starym właśnie screenom z OL to przeważa słoneczna,piękna wieczorna pogoda,dla mnie to rewelka i ciesze się że w LA nie będzie jak w Zewie czyli non stop ponuro,ciemno i deszczowo,bo ta ładna pogoda w takim miejscu również jest potrzebna,oczywiście nie na sztywno jak w w/w przeze mnie na początku buildach
Moja chyba już ostatnia nadzieja związana z LA to aby dodane poziomy,były MNIEJ WIĘCEJ "wklejone na swoje miejsca" tj. tak jak nam ukazuje to mapa w ShoCu czyli np. Dead City koło Magazynów Wojskowych,tam gdzie jest zamazany obszar,Darkscape bodajże między Kordonem a Doliną Mroku,Generatory bodaj za NPP a WarLab pod nimi. (nie jestem tu pewien kolejności).
Jeśli to mniej więcej tak będzie wyglądać,to będe MEGA MEGA HEPI
Pozdro