[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Bastek w 06 Lip 2010, 22:31

Witam wszystkich.
Mam problem, otóż jestem w sarkofagu stoję przed drzwiami gdzie używa się detektora i czeka się 30 sekund.
Kiedy pisze 19 sekund to gra mi się wyłącza.
Gre mam pod v1.0005.
Można to jakoś naprawić?Jakiś fix albo coś innego??

Z góry dziękuje.
Awatar użytkownika
Bastek
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 15 Wrz 2009, 07:34
Ostatnio był: 23 Sty 2018, 21:06
Miejscowość: Radzionków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 06 Lip 2010, 23:55

daj loga... (ramka u góry...)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez moso362 w 10 Lip 2010, 17:36

Mam problem - niema Maxa Czarodzieja(mechanik z Kordonu) i Szarego (mechanik z Baru).Wykonałem już zadania w Dolinie Mroku i nad Jantarem,ale obydwaj się nie pojawili.
moso362
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 18 Gru 2009, 19:26
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 11:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 11

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez moso362 w 19 Lip 2010, 15:54

Które pliki są "odpowiedzialne" za pojawienie się mechaników
moso362
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 18 Gru 2009, 19:26
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 11:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 11

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Jarexxx w 24 Lip 2010, 18:18

Wreszcie się zalogowałem, przekopałem się przez 2691 wszystkich wiadomości na wp.pl
Ale mniejsza o to.
Gram na modzie, na samym początku poszedłem sobie do bazy woloności, po drodze zdobyłem kaski aby wstąpić, wszystko cacy, ani jednego crasha.
Mod bardzo mi się podoba, kawał dobrej roboty.
Ale:
Kordon - Tam FPS tak mocno spadają, że to właśnie dlatego wypier*****em stamtąd jak najprędzej.
Nie wiem co tam jest, ale muli jakbym odpalił Fallouta 3.
Konfig to tak jakby dzisiaj okraść muzeum...
Geforce 6200 TC
2,5 GB RAM DDR2
Procesor 3.00ghz
Dysk twary zdefragmentowany, + optymalizacja ścieżek.
A w kordonie jak muli tak muli, głównie w wiosce kotów.
Nie dałoby śię zintegrować modu z Funkcją wiadomości dynamicznych?
I nie ma jakiegoś modu który tępi tekstury?
No nie, bym zapomniał, gram na 800x600, wszystko na minimalnych.
Folder shaders usunięty.
Ale trawa mnie martwi... dalej jest gęsta, jakby zmiany nie zaszły.
Oczywiście wszystkie programy wyłączam, używając trójcy świętej (Ctrl + Alt + Del)

Wyłączam nawet explorer.exe, procesów razem ze S.T.A.L.K.E.R.E.M. jest wtedy 15. (Reszta to procesy krytyczne)
Nie powiem ile jest FPS, ale dobrze wiem, że mniej niż 15, w jakiejkolwiek lokacji, a w kordonie, to oglądam slideshow.
Oświetlenie statyczne oczywiście, wiem, że moja karta to przeżytek, ale narazie nie kupie nowej szybko.
Bo będę miał na to tylko 250zł, więc nie wiem czy bardzo by to pomogło...
Prosze też o propozycje kart graficznych, w granicach 250zł.
Nie pisać mi o ich parametrach, w razie gdyby ktoś pisał, chodzi o praktyke. (Moja - Rdzeń 350mhz, Pamięć 500mhz) + podkręcenie 30 mhz do obu.
Bardzo przepraszam za Duży Offtop, ale naprawde potrzebuję pomocy, nie mogę grać z niską liczbą FPS.
Znalazłem Buga, i wnosze prośbe o patcha.
Np. Ręke kopacza, można sprzedać doktorowi Sacharowi, za 5,7k a następnie kupić ją za 5000...
Tak jest z kilkoma rzeczami, kto wie czy nie ze wszystkimi bo nie sprawdzałem, ale warto naprawić.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Dymitr Izotop w 25 Lip 2010, 20:07

moso362
- Max Czarodziej - escape_dialog.script,
- Szary - bar_dialogs.script,
są to proste skrypty, które aktywują się w określonych sytuacjach, w pierwszym przypadku gdy Dostajesz nagrodę od Wilka, drugi kiedy Oddajesz dokumenty z Agropromu.

Jarexxx
Były przypadki, że na niskich detalach i rozdzielczościach gra chodziła gorzej, nie wiem może spróbuj w drugą stronę.
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Jarexxx w 25 Lip 2010, 20:16

Próbowałem ale jest ten sam ch**.
Apropo cen to tak jest tylko z częściami ciała mutantów.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez moso362 w 25 Lip 2010, 23:11

Na mechaników pomogła reinstalka , ale mam kolejne pytanie: co mam zrobić żeby dosta zlecenie na : Farciarza (szefa zabójców z Dziczy)
moso362
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 18 Gru 2009, 19:26
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 11:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 11

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Jarexxx w 27 Lip 2010, 10:32

Jest taki bug, w NPP, jest koleś który strzela z miniguna
Trzeba do niego podejść, i szybko zabrać miniguna który turla się po ziemii, bo od razu crash jest po chwili.
Nie załącze loga, bo mam go teraz po innym crashu w prypeci.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez moso362 w 29 Lip 2010, 20:48

W pliku : stable_dialods_bar , są zadania zabicia Farciarza i Tyrana . Czy te zadania występują w grze :?:
moso362
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 18 Gru 2009, 19:26
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 11:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 11

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez moso362 w 29 Lip 2010, 20:49

Poprawka : to plik stable_dialogs_bar
moso362
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 18 Gru 2009, 19:26
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 11:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 11

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez SaS TrooP w 29 Lip 2010, 21:42

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 749
[error]Description   : std: out of memory


Crash przy próbie sejwa w magazynach wojskowych, zarówno szybkiego jak i zwykłego. Wersja gry 1.0005, poprawka na więcej niż 2 GB zastosowana.
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości