[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Mitchel w 07 Lip 2010, 11:24

EDIT: kase zostaw u bankiera czy lichwiarza (wiesz o kogo mi chodzi) bo trochę szkoda tyle szmalu.

Tak tylko jak u niego zostawiłem to też mi cała kasa przeleciała dziwne nie :?:
Под угрозой. Излучения
Image

Mitchel
Wygnany z Zony

Posty: 63
Dołączenie: 13 Mar 2010, 12:03
Ostatnio był: 09 Lut 2013, 15:19
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez M.R.O.K. w 07 Lip 2010, 11:43

to pewnie wina jakiegos skryptu (może wcześniej zrób sobie jakiś mały magazyn na ewentualną wojnę nuklearną za tą kase :E :wink: )
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez putin555 w 07 Lip 2010, 13:21

Ja z kilku set tysi dostałem 100 ru lepiej coś kupić za te siano schować w osobistych skrzynkach i potem sprzedać ze stratą ale nie aż tak bolesną.
I pytanko czy na freeplayu też mieliście alfe czy już nie bo mi się nie spanowali już :(
putin555
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 19 Maj 2010, 17:49
Ostatnio był: 05 Lip 2016, 15:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez z00lw w 07 Lip 2010, 13:53

Widze ze nikt nie ma takiego bledu i nikt mi nic nie na pisal wiec pisze jeszcze raz

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : object 'jup_witnesses_patrol_131538': activate_by_section: section '{=dist_to_actor_le(10)!get_actor_used_item(killer_out' does not exist


mam stalkera 1.6.0.1 sgm 1.6 + fixy i spolszczenie

mam caly czas ten sam blad a fixy byly juz ze 3

wywala mnie okolizach misji z uwolnieniem agenta sbu

czy ktos uwolnil tego agenta w sgm 1.6 wydaje mi sie ze cos jest nie tak z ta misja

moze trzeba w odpowiedniej kolejności wykonywac misje czy cos niewiem a chcial bym sobie dalej w to pograc jestem sklonny zaczac od poczatku tylko zebym wiedzial czy to ma jakis sens
z00lw
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 07 Cze 2010, 14:40
Ostatnio był: 25 Mar 2013, 01:09
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 07 Lip 2010, 15:27

Ten błąd już był raportowany. Zaczął się pojawiać po fiksie na błąd z "xr_logic".
To samo na forum sgm, codziennie ktoś raportuje podobne błędy i póki co ich posty pozostają bez odzewu.
Cierpliwości!

ps. z misją jest wszystko w porządku.
ps2. Braz wypuścił dodatek do wersji 1.6, link w poście #1
EDIT
ps3. położenie GPS-Przewodników(z translatora)
:

Zaton
1. rury wyjścia z ziemi ku powierzchni lasów, w ramach konkretnych baldachim, Skadowsk wschodniej;
2. w leśnictwie w tył samochodu ciężarowego, w budynku niż główne;
3. Shevchenko, 2 piętro, pokój na północ od ognia;
4. dla zakładów przetwórczych w pobliżu ogrodzenia w połowie;
5. w jaskini na południe od wsi spalonych, w wielkiej sali, kamień;
6. BIS Circle, w pobliżu ogrodzenia od strony zachodniej, mniej więcej naprzeciwko wejścia;
7. Kotła jest nieprawidłowością w jednym z błędów po stronie północnej;
8. wypełnienie połowy pokoju, mieszczących się w przepaść;
9. przez kamień, na wschodnim brzegu lokalizacja, między pogłębiarki i anomalii kotłowni;
10. południe podstacji Cechu, pod krzakiem, naprzeciwko zachodniej części;
11. Northern Railway drewna 2 kamienie ze stoku po lewej stronie kamienie na odległość w przybliżeniu równa odległości między nimi;
12. u góry na południe staw, w linii prostej między BIS i Emerald Circle, w przybliżeniu w środku, ale bliżej Emerald;

Jupiter
1. na północny zachód Tonel base-Dawn, venti pudełko w rogu z nieprawidłowość;
2. ogrodzenie w basenie na południe z popiołów nieprawidłowość;
3. Tonel Wschodniej, na półce w ścianie południowej;
4. Jupiter roślin, w pokoju obok spadł helikopter;
5. Jupiter roślin, w głównej sali, gdzie przy wejściu do puteprodov, w północnej części hali, w zbiornik, w których liczba drum czerwony;
6. Heliports, który załamał helikoptera w pobliżu wschodniej ścianie, na temat kopalni środku pierwszego łuku ścianie;
7. CPT w podwórzu, obok UAZ, w lewo;
8. cementowni, południowej dwupiętrowy budynek, 2 piętro, po wschodniej stronie, z grilla, z pionowego zbiornika;
9. Przechowywać w pojemnikach z przodu, z kontenerów, zachodniej bramy z żelaza, między dwoma budynkami;
10. Plavni płodu w trzcinach, w północno-zachodniej części zbiornika;
11. SAM Wołchow, między 3 i 4 wyspy tworzą ścieżki, w prawo od wejścia, w pobliżu ogrodzenia od strony zachodniej, na elkochkoy (ona jedna);
12. ---

Prypeć
1. Sklep Książki, pod schodami;
2. Stare CCD, 2 piętro, pokój z szufladami i szafa;
3. port rzeczny w północnej części budynku, urządzenie do wody;
4. CCD Jubileuszu, powróci do ziemi, zrujnowanych schodów, w południowo-zachodniej części budynku;
5. Z przedszkola w lewo, poziomo w domu w kącie pod płotem, od strony zachodniej z domu;
6. tworzenie po lewej stronie domy towarowe, pochodzenie północnej do piwnicy;
7. mały budynek poniżej Hospital, w rogu pokoju na północny wschód, na zachód od budynku;
8. nieprawidłowości w Tierra del;
9. pod krzakiem tuż na prawo od łuku poziomego domu, pranie poniżej, w południowo wschodniej części pozycji;
10. budynek po lewej stronie Gastranoma, pochodzenie północnej do piwnicy;
11. Szkoły, południowo-wschodnim rogu budynku, 3 piętro III;
12. ---

*** Okrągłości ze względu na artefakty w danych, należy wziąć pod uwagę, że mogą wycofać się, kiedy coś nie daleko, więc trzeba zwrócić uwagę również na odsiecz.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez z00lw w 08 Lip 2010, 16:28

czy jest moze spolszczenie do braza
z00lw
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 07 Cze 2010, 14:40
Ostatnio był: 25 Mar 2013, 01:09
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 08 Lip 2010, 16:33

Nie ma. Ja tego nie ściągam, a o ile mi wiadomo nikt inny również nad tym nie pracuje.
Ale mogę rzucić okiem, tylko ktoś musiałby mi podesłać foldery: scripts, gameplay, text, ui.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez z00lw w 08 Lip 2010, 18:22

Lukass uploadowalem te katalogi tutaj

http://www.sendspace.pl/file/4ab364915c451292f231e47

wyciagnalem tylko z braza

ja poki co spolszczylem przez normalne smg dziala ale niema opisow nowych rzeczy
i dynamiczne wiadomosci sa jakies znaczki

z gory dzieki
z00lw
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 07 Cze 2010, 14:40
Ostatnio był: 25 Mar 2013, 01:09
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Nestor w 09 Lip 2010, 13:48

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : .... - call of pripyat\gamedata\scripts\xr_logic.script:501: attempt to call field '?' (a nil value)


stack trace:

Błąd pojawia się za każdym razem, gdy zbliżam się do Leśniczówki. Wydaje mi się, że coś jest nie tak w xr_logic.script, ale niespecjalnie idzie odszukać "trefną" linię przez masę krzaczków, jakie tam mam po otwarciu tego Notatnikiem.
Nestor
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 25 Paź 2008, 17:43
Ostatnio był: 08 Lis 2018, 09:34
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez z00lw w 09 Lip 2010, 14:22

Veles najprawdopodobniej nie zainstalowales najnowszego fixa link masz na 1 stronie tematu

tez mialem ten blad ale po zainstalowaniu fixa bylo oka
z00lw
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 07 Cze 2010, 14:40
Ostatnio był: 25 Mar 2013, 01:09
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Nestor w 09 Lip 2010, 15:32

Fixa mam wrzuconego, razem z dodatkami do AI. Na wszelki wypadek jeszcze raz go wrzuciłem (1 plik tylko okazał się starszy niż plik w fixie) i spróbowałem jeszcze raz tam podejść... Efekt?

FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : object 'zat_bandit_base_guard_212265': pick_section_from_condlist: function 'zat_b5_stalker_task_hindrance_precond' is not defined in xr_conditions.script


stack trace:
Nestor
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 25 Paź 2008, 17:43
Ostatnio był: 08 Lis 2018, 09:34
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 09 Lip 2010, 15:37

No i teraz jest dobrze (sic!)
Fix naprawia błędy z 'xr_logic', ale w zamian oferuje całkiem nowe z 'xr_conditions'.
Na forum sgm również raportują masę tych błędów. Trzeba czekać na kolejny fix.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości