Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Ja z kilku set tysi dostałem 100 ru lepiej coś kupić za te siano schować w osobistych skrzynkach i potem sprzedać ze stratą ale nie aż tak bolesną. I pytanko czy na freeplayu też mieliście alfe czy już nie bo mi się nie spanowali już
mam stalkera 1.6.0.1 sgm 1.6 + fixy i spolszczenie
mam caly czas ten sam blad a fixy byly juz ze 3
wywala mnie okolizach misji z uwolnieniem agenta sbu
czy ktos uwolnil tego agenta w sgm 1.6 wydaje mi sie ze cos jest nie tak z ta misja
moze trzeba w odpowiedniej kolejności wykonywac misje czy cos niewiem a chcial bym sobie dalej w to pograc jestem sklonny zaczac od poczatku tylko zebym wiedzial czy to ma jakis sens
Ten błąd już był raportowany. Zaczął się pojawiać po fiksie na błąd z "xr_logic". To samo na forum sgm, codziennie ktoś raportuje podobne błędy i póki co ich posty pozostają bez odzewu. Cierpliwości!
ps. z misją jest wszystko w porządku. ps2. Braz wypuścił dodatek do wersji 1.6, link w poście #1 EDIT ps3. położenie GPS-Przewodników(z translatora)
:
Zaton 1. rury wyjścia z ziemi ku powierzchni lasów, w ramach konkretnych baldachim, Skadowsk wschodniej; 2. w leśnictwie w tył samochodu ciężarowego, w budynku niż główne; 3. Shevchenko, 2 piętro, pokój na północ od ognia; 4. dla zakładów przetwórczych w pobliżu ogrodzenia w połowie; 5. w jaskini na południe od wsi spalonych, w wielkiej sali, kamień; 6. BIS Circle, w pobliżu ogrodzenia od strony zachodniej, mniej więcej naprzeciwko wejścia; 7. Kotła jest nieprawidłowością w jednym z błędów po stronie północnej; 8. wypełnienie połowy pokoju, mieszczących się w przepaść; 9. przez kamień, na wschodnim brzegu lokalizacja, między pogłębiarki i anomalii kotłowni; 10. południe podstacji Cechu, pod krzakiem, naprzeciwko zachodniej części; 11. Northern Railway drewna 2 kamienie ze stoku po lewej stronie kamienie na odległość w przybliżeniu równa odległości między nimi; 12. u góry na południe staw, w linii prostej między BIS i Emerald Circle, w przybliżeniu w środku, ale bliżej Emerald;
Jupiter 1. na północny zachód Tonel base-Dawn, venti pudełko w rogu z nieprawidłowość; 2. ogrodzenie w basenie na południe z popiołów nieprawidłowość; 3. Tonel Wschodniej, na półce w ścianie południowej; 4. Jupiter roślin, w pokoju obok spadł helikopter; 5. Jupiter roślin, w głównej sali, gdzie przy wejściu do puteprodov, w północnej części hali, w zbiornik, w których liczba drum czerwony; 6. Heliports, który załamał helikoptera w pobliżu wschodniej ścianie, na temat kopalni środku pierwszego łuku ścianie; 7. CPT w podwórzu, obok UAZ, w lewo; 8. cementowni, południowej dwupiętrowy budynek, 2 piętro, po wschodniej stronie, z grilla, z pionowego zbiornika; 9. Przechowywać w pojemnikach z przodu, z kontenerów, zachodniej bramy z żelaza, między dwoma budynkami; 10. Plavni płodu w trzcinach, w północno-zachodniej części zbiornika; 11. SAM Wołchow, między 3 i 4 wyspy tworzą ścieżki, w prawo od wejścia, w pobliżu ogrodzenia od strony zachodniej, na elkochkoy (ona jedna); 12. ---
Prypeć 1. Sklep Książki, pod schodami; 2. Stare CCD, 2 piętro, pokój z szufladami i szafa; 3. port rzeczny w północnej części budynku, urządzenie do wody; 4. CCD Jubileuszu, powróci do ziemi, zrujnowanych schodów, w południowo-zachodniej części budynku; 5. Z przedszkola w lewo, poziomo w domu w kącie pod płotem, od strony zachodniej z domu; 6. tworzenie po lewej stronie domy towarowe, pochodzenie północnej do piwnicy; 7. mały budynek poniżej Hospital, w rogu pokoju na północny wschód, na zachód od budynku; 8. nieprawidłowości w Tierra del; 9. pod krzakiem tuż na prawo od łuku poziomego domu, pranie poniżej, w południowo wschodniej części pozycji; 10. budynek po lewej stronie Gastranoma, pochodzenie północnej do piwnicy; 11. Szkoły, południowo-wschodnim rogu budynku, 3 piętro III; 12. ---
*** Okrągłości ze względu na artefakty w danych, należy wziąć pod uwagę, że mogą wycofać się, kiedy coś nie daleko, więc trzeba zwrócić uwagę również na odsiecz.
Nie ma. Ja tego nie ściągam, a o ile mi wiadomo nikt inny również nad tym nie pracuje. Ale mogę rzucić okiem, tylko ktoś musiałby mi podesłać foldery: scripts, gameplay, text, ui.
[error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : .... - call of pripyat\gamedata\scripts\xr_logic.script:501: attempt to call field '?' (a nil value)
stack trace:
Błąd pojawia się za każdym razem, gdy zbliżam się do Leśniczówki. Wydaje mi się, że coś jest nie tak w xr_logic.script, ale niespecjalnie idzie odszukać "trefną" linię przez masę krzaczków, jakie tam mam po otwarciu tego Notatnikiem.
Fixa mam wrzuconego, razem z dodatkami do AI. Na wszelki wypadek jeszcze raz go wrzuciłem (1 plik tylko okazał się starszy niż plik w fixie) i spróbowałem jeszcze raz tam podejść... Efekt?
FATAL ERROR
[error]Expression : 0 [error]Function : ErrorLog [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp [error]Line : 49 [error]Description : object 'zat_bandit_base_guard_212265': pick_section_from_condlist: function 'zat_b5_stalker_task_hindrance_precond' is not defined in xr_conditions.script
No i teraz jest dobrze (sic!) Fix naprawia błędy z 'xr_logic', ale w zamian oferuje całkiem nowe z 'xr_conditions'. Na forum sgm również raportują masę tych błędów. Trzeba czekać na kolejny fix.