scope_texture = wpn\wpn_crosshair
visual = weapons\groza\wpn_groza.ogf
visual = weapons\groza\wpn_groza_hud.ogf
visual = weapons\groza\wpn_groz1.ogf
visual = weapons\groza\wpn_groz1_hud.ogf
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CModelPool::Instance_Create
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Unknown visual type
Plaargath napisał(a):o ile mnie nazwy nie mylą, to to nie pasuje do v 1.0005.
Plaargath napisał(a):Thready o tym wymarłe, więc zdaje się jestem skazany na testy
Plaargath napisał(a):Ale tu i ówdzie widać filmy z modów, gdzie są nawet modele z Half Life'a, więc wnioskuję, że jakoś się będzie dało. To też tym SDK da się robić?
Plaargath napisał(a):A co do pytania - czy to znaczy, że modele z CoPa też muszę przez 3D Maxa dostosować, żeby były czytelne dla SDK?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości