[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez hullik w 28 Cze 2010, 16:26

dzieki dało rade tylko trzeba sie nie pokazac przywódcy i jak sie kupuje to sie schowac za handlarza bo sie skapna. Ja do powrotu urzyłem teleportu :P

hullik
Wygnany z Zony

Posty: 23
Dołączenie: 22 Lip 2009, 21:28
Ostatnio był: 20 Wrz 2010, 15:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez putin555 w 28 Cze 2010, 16:35

Strzelają i to jak porąbani :( a powiedz jak zmienić opcje tego kombinezonu żeby występował 100% u handlarza a nie od czasu do czasu chodzi mi o te 1,1 czy jakoś tak bo próbowałem już wcześniej ale nic mi nie szło z góry dzięki !
putin555
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 19 Maj 2010, 17:49
Ostatnio był: 05 Lip 2016, 15:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez olek1999 w 28 Cze 2010, 16:55

Kolejny bug trap....mozna oszalec...czemu ten mod jest tak niestabilny....lukass....co jest grane ???



FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : .... - call of pripyat\gamedata\scripts\xr_logic.script:501: attempt to call field '?' (a nil value)


stack trace:
:+: :+: :+: braknie mi lekarstw uspokajajacych !
olek1999
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 23 Cze 2010, 18:55
Ostatnio był: 25 Lip 2010, 09:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 28 Cze 2010, 17:20

putin, ja dodałem kombinezon najemnika Hawajczykowi i jest. Zobacz gdzie dodałem 'killer_outfit', albo wrzuć sobie ten plik i kombinezon jest twój.
http://www.sendspace.com/file/kzfujc

niestety, muszę cie zasmucić, drogi olku, ale na bugi 'xr_logic', póki co nie ma lekarstwa. Spróbuj usunąć ten skrypt i zacznij grę od poprzedniego sejwa. Gra na pewno rusza bez skryptu ale nie wiem, jak zachowa sie później.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez olek1999 w 28 Cze 2010, 17:58

Lukass,probowalem usuwac ten skrypt i niestety ale wywala wtedy juz totalnie.Coz,szkoda bo mod jest super ale te niedociagniecia powoduja totalna niestabilnosc.Jesli znajdziesz lekarstwo to wrzuc go na forum.Pozdrawiam. :!: :wódka: :wódka: :wódka:
olek1999
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 23 Cze 2010, 18:55
Ostatnio był: 25 Lip 2010, 09:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 28 Cze 2010, 18:28

Dokładnie tak jak pisze olek. po usunięciu xr_logoc wypier**** do pulpitu już przy ładowaniu sejwa , a nawet odpalaniu nowej gry. Niestety narazie nie ma na to rady, poprostu dać sobie spokój z SGM na jakiś czas tak jak ja :wink:
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 28 Cze 2010, 19:44

W pierwszym poście jest do ściągnięcia nowy fix z dzisiaj, ale wygląda na to, że nadal nie rozwiązuje problemów z "xr_logic":
sgm_dialogs.script:387: attempt to index global 'outfit_out_slot' (a nil value) i jeszcze jeden błąd.
sim_squad_scripted.script:284: attempt to index a nil value
problem z konfiguracją opcji [parts_params].
i inne.

W związku z tym uaktualniłem też spolszczenie, które należy instalować NA fix'a.

EDIT
dzięki kolesiowi z forum SGM znanemu jako XeMyL707, ciekawscy i niezdecydowani mogą obejrzeć materiał video z moda SGM. Do oglądniecia w pierwszym poście.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stalkero001 w 28 Cze 2010, 23:54

Może i mam głupie pytanie ale ... :E Kiedy spawnuje sie ten oddział Alfa . ? Biegam tak biegam i nic ; d Nie ma ich... Żeby nie było opcja jest włączona :E
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez hullik w 28 Cze 2010, 23:56

putin skacz od strony takich 2 gararzy i jak przeskoczysz mur to odrazu skacz na takie kontenery i potem schowaj sie miedzy takimi dwoma za handlarzem tam sie nie zauważa najlepiej jak masz teleport to jak kupisz to uzyj bo nie próbowałem drogi powrotnej ;p

hullik
Wygnany z Zony

Posty: 23
Dołączenie: 22 Lip 2009, 21:28
Ostatnio był: 20 Wrz 2010, 15:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez olek1999 w 29 Cze 2010, 01:20

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : .... - call of pripyat\gamedata\scripts\xr_logic.script:501: attempt to call field '?' (a nil value)


stack trace:


PORAZ OSMY ZAISTALOWANY MOD SGM...nadal to samo miejsce, i tak bez konca !!! K***A!Tylu moderatorow sie tu na forach Stalkera zawsze szarogesi...rozwiazcie ten problem cwaniaki!Lukass,pogadaj z ludzmi,jak to naprawic bo az zal zostawiac gre z tym modem!Kolejne leki antydepresyjne! :+: :+: :+: :+: :+: :+: :+:

-----------------------------------

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : .... - call of pripyat\gamedata\scripts\xr_logic.script:501: attempt to call field '?' (a nil value)


stack trace:


KTO ODWARZY SIE I NAPRAWI TEN BŁAD ??!Wiecej szczegułów w postach SGM mod!

Uwagi moderatora:

nie pisz tego samego pytania w dwóch różnych tematach... - MS14
olek1999
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 23 Cze 2010, 18:55
Ostatnio był: 25 Lip 2010, 09:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez putin555 w 29 Cze 2010, 02:27

Dzięki lukass za pliczek śmiga a po za tym jak koledzy rzesz to ....

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:500: attempt to call field '?' (a nil value)
putin555
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 19 Maj 2010, 17:49
Ostatnio był: 05 Lip 2016, 15:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez apg2312 w 29 Cze 2010, 16:55

Już to było przerabiane kilkukrotnie.
Odpowiedź macie tu :
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=77&t=9153&p=99125#p99125


Ja za to mam problem z SGM 1.5
Żeby zbadać helikoptery w Zatonie, musimy udać się do Janowa, porozmawiać z Azotem i znaleźć pilota. Pilot daje nam uniwersalny klucz, i po powrocie do Zatonu ma przesłać lokalizację helikopterów. W zadaniu pisze "znajdź przewodnika w Janowie, i udaj się do Zatonu". Fajnie. Znalazłem, wróciłem do Zatonu...i nic. Zadanie pozostaje cały czas nierozwiązane, nie ma lokalizacji 3 strąconych śmigłowców w Zatonie. Mogę sobie chodzić z przewodnikiem tam i z powrotem, i nic się nie dzieje.
Wczytałem wcześniejsze savy, zrobiłem tą misję chyba ze 4 czy 5 razy i dalej nic.
Idzie jakoś obejść to zadanie, lub ustawić je jako zaliczone ?
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość