[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez apg2312 w 24 Cze 2010, 19:07

U mnie niestety to nie pomogło, ale dzięki za chęci :wódka:


EDIT

Już nawet nie dodaję nowego posta.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:640: attempt to index field 'actor' (a nil value)


Błąd wyskoczył przy próbie przejścia z Jupitera do Zatonu.
Ostatnio edytowany przez apg2312, 24 Cze 2010, 22:21, edytowano w sumie 1 raz
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 24 Cze 2010, 21:15

Ku**a. Mam gdzieś tego moda, 10 bugów w ciągu kilkunastu minut :!: :?: Nie no to już przesada. Jak nie xr_logic to bind_stalker albo jeszcze coś innego... Za cholere nie moge dostać sie do fabryki. Wszystkie fixy już wgrywałem i za kazdym razem inny bug. Ach, miało być tak pięknie. Moja ostateczne wrażenie/opinia/ocena itp: gówno, gówno gówno :facepalm:
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 24 Cze 2010, 21:20

Wróćcie na wersję 1.5 wraz z dodatkami, działała najbardziej stabilnie. Podobnie błędu są raportowane na forum sgm-mod i narazie lekarstwa skutecznego nie było podanego. Ja męczę przepakowanego BRAZ-a i narazie nie miałem większych problemów.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez olek1999 w 26 Cze 2010, 11:28

Mod jest super i działa dosyc stabilnie,zdarzaja sie wywałki ale mozna to zniesc.Mam pytanko do Was,jak dodac do tego moda i czy mozna to zrobic narzedzia bez ich szukania i mozliwosc podrasowania broni i pancerzy na maksa czyli Full Upgrades for Weapons and Armors Mod 1.0 i Starting Equipment Includes Toolkits w jednym.Przypuszczam ze to trudne i moze nie mozliwe ale prosze o odpowiedz i porade.Stawiam :wódka: .Dziękuje.
olek1999
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 23 Cze 2010, 18:55
Ostatnio był: 25 Lip 2010, 09:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 26 Cze 2010, 11:47

Koledzy forumowicze mógłby ktoś zrobić spawnera coś w rodzaju władca zony tzn. wszystkie itemki plus auto naprawa,nieśmiertelność nie działa, przynajmniej u mnie.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 26 Cze 2010, 11:49

Narzędzia są w spawnerze dodane, a mod przewiduje full upgrades. Do wersji 1.5 działał na 1.6 nie sprawdzałem.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 26 Cze 2010, 12:22

czeresniaczek1 napisał(a):Koledzy forumowicze mógłby ktoś zrobić spawnera coś w rodzaju władca zony tzn. wszystkie itemki plus auto naprawa,nieśmiertelność nie działa, przynajmniej u mnie.

ad.1 Przecież jest działający Władca Zony pod SGM 1.6.
ad.2 Masz na myśli cheaty z odblokowanego menu pod F1? Cóż, u mnie działa, nikt inny dotąd również nie uskarżał sięna to, więc podejrzewam, że coś dodatkowo namieszałeś. Być może nie celowo, może jakiś dodatek do SGM komplikuje sprawę.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez olek1999 w 26 Cze 2010, 12:47

Wgralem od razu wersje 1.6 potem fix i AI oraz spolszczenie,w trakcie gry stwierdzilem ze latwiej by bylo z narzedziami i full upgradem dlatego Was zapytalem,wrzucilem teraz tego Spawnera ale nic nie dziala ani na zapisanym stanie gry ani na rozpoczeciu od poczatku.Pod F1 mam apteczke a pod F11 widok trzeciej osoby,probowalem Esc i S ale tez kicha.Nie jestem specjalista wiec prosze o konkretna rade jak uruchomic tego Spawnera albo wrzucic do gamedaty potrzebne wpisy by miec narzedzia i full upgrade.Stawiam :wódka:

--------------

Tylko nie dajcie mi bana za moje pytania,nie wiem wiec pytam,wyczytalem wszystko co tyczy sie tematu ale nie znalazlem rozwiazania.

Uwagi moderatora:

Double post - ati
olek1999
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 23 Cze 2010, 18:55
Ostatnio był: 25 Lip 2010, 09:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 26 Cze 2010, 13:29

Zakładam, że instalowałeś zwykłego spawnera.
Zamiast zwykłego spawnera zainstaluj Władcę Zony. Ma o wiele więcej opcji i działa.
Zainstaluj tak: 1.6 - fix - AI - spolszczenie - Władca Zony i musi działać, u mnie działa.
esc-f1/esc-f11

Full upgrade broni i kombinezonów jest już zaimplementowany w modzie. Nie musisz nic zmieniać.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez putin555 w 26 Cze 2010, 14:06

Pytanie jak tu przechodzić pomiędzy frakcjami tak żeby było to możliwe zacząłem od bandziorów potem świt i bandziory już mnie nie lubiły. Wnioskuje że po przejściu do danej frakcji trzeba zrobić wszystkie zadania od niej i iść do kolejnej. tylko w jakiej kolejności żeby było to możliwe i czy nie jest to np czasem droga w jedną stronę bo że wstąpienie do jakiejś wyklucza wstąpienie do drugiej. kolejne ważne pytanie jak wstąpię do monolitu to jak zareaguje wojsko w bazie.
Są gdzieś opisane założenia jak w tym modzie postępować nie chodzi o solucje bo to zabawę psuja ale same założenia.
putin555
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 19 Maj 2010, 17:49
Ostatnio był: 05 Lip 2016, 15:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 26 Cze 2010, 14:21

NIe wiem czy kolejność ma jakiekolwiek znaczenie, ale ja wstępowałem tak: Bandziory, Świt, Najemnicy, Monolit.
Naturalnie należy uważać do kogo się strzela, ponieważ w ten sposób można sobe zamknąć drogę do frakcji.
czy nie jest to np czasem droga w jedną stronę bo że wstąpienie do jakiejś wyklucza wstąpienie do drugiej

wyklucza tylko w momencie jeżeli zabijesz członka innej frakcji
jak wstąpię do monolitu to jak zareaguje wojsko w bazie

nie robią z tego problemu :wink:
Są gdzieś opisane założenia jak w tym modzie postępować nie chodzi o solucje bo to zabawę psuja ale same założenia.

możesz sobie wrzucić faq z forum sgm do translatora, są tam opisane jakieś sporne sytuacje, może coś znajdziesz
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez putin555 w 26 Cze 2010, 14:42

Wielki e dzięki :wódka: :wódka: :wódka:

I jeszcze jedno pytanko co zrobić z tą krótkofalówką monoliciąrzą sprzedać sowie czy nie odgrywa ona tu jakąś rzeczową role ?
putin555
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 19 Maj 2010, 17:49
Ostatnio był: 05 Lip 2016, 15:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości