[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 19 Cze 2010, 15:06

Jeśli masz zainstalowanego winrara, to klikasz dwukrotnie i gotowe.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez raziel210 w 19 Cze 2010, 15:15

Ostatnio ściągnąłem ten mod, działa świetnie i jest taki sam
raziel210
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 08 Cze 2010, 16:26
Ostatnio był: 13 Sie 2011, 12:21
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 19 Cze 2010, 16:15

Zassałem władcę zony działa od początku gry przydał by się opis funkcji, nie można spawnować mutantów ani npc.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 19 Cze 2010, 16:43

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...ker call of pripyat\gamedata\scripts\xr_logic.script:500: attempt to call field '?' (a nil value)

Ku**a je***a m*ć :!: Taki fajny mod, myślałem że na wersji 1.6 będzie spokojnie, a tu ni ch**a :mad:
Jak widać problem tkwi w pliku xr_logic.script, jak go usunę to przy ładowaniu gry wypier***a mnie z krzykiem że go brakuje, a jak jest to przy próbie podejścia do leśniczówki w Zatonie wyjazd na pulpit i error jak wyżej :arrowu:
I ch*j pograne :| Sory za słownictwo, ale jestem nerwowy w takich sytuacjach :) Proszę o pomoc :wódka:

:EDIT:
Widzę że kolega "majdanek" również ma problem z tym plikiem...
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stalker51 w 19 Cze 2010, 16:47

Ja też mam pewien problem mianowicie kiedy podchodzę do najemników którzy porwali jakiegoś żołnierza w janowie wywala mnie z gry....
LOG:


FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:838: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)


stack trace:


Chyba brakuje jakiegoś pliku, ale ja się na tym nie znam.
Proszę o pomoc bo mod jest bardzo fajny.
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 19 Cze 2010, 17:12

...przydał by się opis funkcji, nie można spawnować mutantów ani npc.

Jaki opis? Wszystko jest po polsku... i MOŻNA spawnować NPC'ów i mutanty w każdej lokacji.
[error]Description : ...ker call of pripyat\gamedata\scripts\xr_logic.script:500: attempt to call field '?' (a nil value)

Spróbuj zmienić opcje oświetlenia, to sugestia z forum SGM.
[error]Description : ....a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:838: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)

Fix do tego jest pare postów wcześniej. Oczywiście pochodzi z forum SGM i dotyczy dokładnie tego błędu.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 19 Cze 2010, 17:57

lukass napisał(a):Spróbuj zmienić opcje oświetlenia, to sugestia z forum SGM.

Niestety lukass, ale nie pomaga, nawet przywrócenie oryginalnego pliku nie pomaga, trzeba poprostu coś w nim zmienić, ale jam do tego troche zielonkawy jest...
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 19 Cze 2010, 18:53

a instalowałeś dodatek AI, dodatek od Braza albo cokolwiek innego co zawierało skrypt xr_conditions(?), bo to właśnie do tego skryptu jest odwołanie w linii błędu.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 19 Cze 2010, 18:59

Ja sobie poradziłem z tym błędem tak, że wgrałem autosawa przy przejściu do Janowa, przeszedłem i pierwsze co zrobiłem to wytłukłem najemników przetrzymujących zakładnika, a dopiero później inne misje, i poszło jakoś, wcześniej tez mnie wywalało jak się tylko do nich zbliżyłem.

Zauważyłem też jeszcze jeden mały błąd z dialogami, tzn nie da sie zamówić egzo u najemników, jest opcja żeby zamówić (jadd_exo_cośtam) ale już zapłacić się nie da. No i najemnicy pod zdjęciem maja napisane Hajemnik :D
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 19 Cze 2010, 19:13

lukass napisał(a):a instalowałeś dodatek AI, dodatek od Braza albo cokolwiek innego co zawierało skrypt xr_conditions(?), bo to właśnie do tego skryptu jest odwołanie w linii błędu.


Owszem instalowałem dodatek AI jak jeszcze miałem wersję 1.5, do wersji 1.6 przeskoczyłem przez update, aczkolwiek AI additions... nie zawiera pliku xr_conditions. Ale, ale ostatnio zainstalowałem tego Władcę Zony do 1.6 i to chyba to jest przyczyną bo on zawiera xr_conditions... Zaraz sprawdzę i zobaczymy.
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 19 Cze 2010, 19:22

majdanek napisał(a):...błąd z dialogami, tzn nie da sie zamówić egzo u najemników, jest opcja żeby zamówić (jadd_exo_cośtam) ale już zapłacić się nie da. No i najemnicy pod zdjęciem maja napisane Hajemnik :D

Oczywiście masz rację - brakowało dialogu. Już poprawiłem. Update w pierwszym poście.
Owszem instalowałem dodatek AI jak jeszcze miałem wersję 1.5, do wersji 1.6 przeskoczyłem przez update

To błąd, poniewaź SGM 1.6 nie działa z tym dodatkiem. Niekoniecznie to musi być ten skrypt, o którym mówiłem. One po kolei odwołują się do siebie i to może być enty skrypt, który powoduje błąd. Jeżeli miałeś AI z wersją 1.5, to BEZWZGLĘDNIE musisz skasować cały folder gamedata i zainstalować wersję 1.6 lub 1.5 plus update.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 19 Cze 2010, 19:31

Ha ha działa. Wywaliłem pliki które odpowiadały za spawnera i jak narazie śmiga. W sumie to spawner nie był mi potrzebny :wink: Dzięki lukass za naprowadzenie...
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości