[S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Pijawa w 13 Cze 2010, 15:36

chyba wcięło ci plik animacji przeładowania tej broni, zrób podobnie jak z dźwiękiem znajdź animację przeładowywania jakiejkolwiek snajperki i zmień nazwę - być może to pomoże.

a tutaj macie zrzuty z 045 na bieżąco aktualizowane przez autora http://img.xrmb2.net/gallery.php?gID=smrt
mod ma być gotowy za jakieś 2 miesiące więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. obawiam się też jak będzie z pobieraniem bo na chwilę obecną zajmuje już 5 giga...
Pijawa
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 06 Sty 2010, 02:04
Ostatnio był: 03 Sty 2015, 16:29
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Bezimienny w 13 Cze 2010, 16:27

Mam nadzieje że jak wyjdzie 0.45 to będzie można osobno ściągnąć broń bo jest jej multum i fajnie by było sobie ją wpakować np do Sigerous Mod.
Image
A to mój komp :)
-ASUS P5K Pro
-Intel core 2 duo E8400 4Ghz ( Mugen)
-Ati radeon sapphire HD4870
-4GB ram 800mhz
-chieftec 560W
-Aero cool-Aero engine
Awatar użytkownika
Bezimienny
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 06 Paź 2007, 15:27
Ostatnio był: 10 Mar 2015, 00:26
Miejscowość: Torzym
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez putin555 w 13 Cze 2010, 19:18

No tak tylko nie bardzo wiem który i gdzie plik mam podmienić szukałem kombinowałem i na marne.


Dobra poradziłem sobie wszystko w ziołem z tego pliku
http://www.filefactory.com/file/a2gha36/n/awm_proper.7z
I śmiga pięknie

Kolejne problemy z tym modem najpierw musiałem z 50 razy klikać na "Y" żeby w końcu trafić na granat dymny a teraz w ogóle jak klikam na "4" to nic się nie dzieje podobnie jak klikam na następną broń to nic z tego nie wychodzi.

Ktoś miał podobny problem :(
putin555
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 19 Maj 2010, 17:49
Ostatnio był: 05 Lip 2016, 15:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez squerol w 19 Cze 2010, 12:08

Zainstalowałem se smrtera i wszystkie jego fixy, daje new game a tu klops, wyskakuje jakiś bug trap i fatal error :

FATAL ERROR

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 80
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : wpn_crosshair_acog
[error]Argument 1 : ui\scopes.xml


stack trace:

Jakby co, mam wersję 1.6.01 Bardzo proszę o pomoc. pozdr.
-------------------
Jakby co, oto cały log : http://wklej.org/id/353066/

Uwagi moderatora:

Nie rób double postów. - xKoweKx
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez MalfiRaggraClan w 19 Cze 2010, 20:20

Squerol, zainstalowałeś patch do gry, v. 1.6.02 ?
Jeśli wyświetla się taki błąd, spróbuj jeszcze raz wypakować S.M.R.T.E.R - a i uruchom go Z SAMYMI FIXAMI! Zobaczymy, czy "odpali"...


Moje uwagi wobec S.M.R.T.E.R Prypiat:
Pierwszy raz odpaliłem S.T.A.L.K.E.R - a ze S.M.R.T.E.R - em i rzuciły mi się MOCNO na oczy takie niedoróbki:

- POWAŻNE błędy w opisach rzeczy, leków, nowych typów amunicji, nie istniejących w "pierwotnej" wersji.

- apropo leków...
nie odczuwalne skutki zażycia "dopalacza chroniącego przed gorącem" i wielu innych...

- łaską by było poprawienie falującej wody, po której przechodzimy, bo efekty tej "fali" są odczuwane przy odwróceniu się i spojrzeniu się na nią (tak u mnie jest). Widać ją nawet kilka metrów w głąb "suchego" lądu.

- miejscami gra wywala do pulpitu, bez powodu, np. Wchodzę PIERWSZY RAZ do Skadowska, woła mnie jeden ze zbirów Sułtana, BUGTRAP. Drugi raz uruchamiam grę, podchodzę do niego jeszcze raz i nic się nie dzieje!
- łaską by było również spolszczyć dodatek, bo jeśli ktoś ma Edycję Kolekcjonerską lub Specjalną, to głupio wygląda, jak jakaś osoba mówi w grze
po Rusku , Mirosław Utta tłumaczy to na Polski, a w dialogach postaci wszystko jest po Angielsku

Ogólnie rzecz biorąc: ŚWIETNY mod, Zona jest o wiele realistyczniejsza i groźniejsza dla zdrowia i życia. Wystarczy na chwilę wejść w radioaktywny obszar, nie wyleczyć się z choroby popromiennej, wtedy odczujemy poważny uszczerbek na zdrowiu.

Ps:
Mam nadzieję, że autor moda weźmie sobie do serca moje uwagi i wersja v 0.45
NIE BĘDZIE ZAWIERAĆ!!! tych błędów, tylko same fajne rzeczy...

Uwagi moderatora:

Popraw ten post bo oczopląsu można dostać... - ati
Awatar użytkownika
MalfiRaggraClan
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 19 Cze 2010, 15:37
Ostatnio był: 28 Mar 2016, 13:20
Miejscowość: Izrumudnoje
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 20 Cze 2010, 14:55

Mam nadzieję, że autor moda weźmie sobie do serca moje uwagi i wersja v 0.45 NIE BĘDZIE ZAWIERAĆ!!! tych błędów, tylko same fajne rzeczy...

Autor nie zna polskiego i pewnie nie wie o istnieniu tego forum. Pisz uwagi na gsc lub stalker planet, wtedy może coś wskurasz.

Video z nowej wersji.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez squerol w 20 Cze 2010, 14:56

MalfiRaggraClan - dzięki, chodzi !!! Masz tu kozaka :wódka: A przeciwnicy są jacyś silniejsi ??? Bo chciałbym trudniej ( jak nie to nie ma może moda na utrudnienie walki ??? ) A też to ta wytrzymałość nieskończona czy co ???
EDIT : Jak chcesz po polsku, to usuń z gamedata\config (chyba...) localization.lxt
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez MalfiRaggraClan w 21 Cze 2010, 16:18

Squerol, patch 1.6.02 nie czyni silniejszymi przeciwników, ani nie zwiększa kondycji do nieskończonego poziomu, jest jedynie POPRAWKĄ DO GRY, A NIE DO MODA
------------------

Ahaaaaaaaaaaaa!!!
Wpadłem, jak zmienić język w tym modzie!
Jak skasowałoby się plik Localization.ltx gra uruchomiłaby się owszem w polskim języku, ale nie wczytałyby się opisy nowych przedmiotów, amunicji i broni, które nie istniały w "pierwotnej wersji" S.T.A.L.KE.R - a.
Tak to wygląda:


[string_table]
language = RUS (Zmieni się na POL...)
font_prefix = ;_west ;_cent (...ale co z tym zrobić :| :?: Jakie kodowanie czcionki? Europejskie? Polski Programisty? Jak to nazwać? )
files = string_table_toolbox



Jeśli się nie zmieni kodowania, to pomimo zmienienia języka na POL i tak gra nie odczyta w ogóle czcionki i nie rozpozna języka. (wiem, że to dziwne, ale tak się dzieje. Screenów nie mogę zrobić, bo licencje na takie programy skończyły mi się :| )
Ostatnio edytowany przez MalfiRaggraClan 21 Cze 2010, 17:06, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
MalfiRaggraClan
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 19 Cze 2010, 15:37
Ostatnio był: 28 Mar 2016, 13:20
Miejscowość: Izrumudnoje
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez squerol w 21 Cze 2010, 21:30

@MalfiRaggraClan-nie chodzi mi o patcha, tylko MODA !!!!
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Pijawa w 21 Cze 2010, 22:03

MalfiRaggraClan napisał(a): Screenów nie mogę zrobić, bo licencje na takie programy skończyły mi się :| )[/color]


wystarczy shift+print screen, po co ci programy do screenów?

wreszcie dupeczki w zonie się pojawią: http://img.xrmb2.net/images/893195.jpeg

Uwagi moderatora:

Duże obrazki wstawiaj jako miniatury... - caleb59
Pijawa
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 06 Sty 2010, 02:04
Ostatnio był: 03 Sty 2015, 16:29
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Caleb w 26 Cze 2010, 13:48

FATAL ERROR

[error]Expression : no_assert
[error]Function : CXML_IdToIndex<class CSpecificCharacter>::GetById
[error]File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrserverentities\xml_str_id_loader.h
[error]Line : 112
[error]Description : item not found, id
[error]Arguments : sim_default_bandit_4_default_5

To (chyba) wygląda na zły id czegoś z czym ma być zespawnowany bandyta. Jak i gdzie mogę to wyedytować (pewnie all.spawn, ale czym to wyedytować?)
Caleb
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 12 Cze 2010, 22:49
Ostatnio był: 26 Cze 2010, 17:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez MalfiRaggraClan w 26 Cze 2010, 14:16

Skrypty możesz edytować poprzez 'Notatnik", "Microsoft Word"... WSZYSTKO, co może edytować tekst.
Awatar użytkownika
MalfiRaggraClan
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 19 Cze 2010, 15:37
Ostatnio był: 28 Mar 2016, 13:20
Miejscowość: Izrumudnoje
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt66 oraz 1 gość