[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 15 Cze 2010, 18:45

Są w sekcji 'dokumenty', gdzieś pośrodku listy: toolkits_1... itd.

Update do wersji 1.6 dostępny w pierwszym poście. Opis bieżących wersji w głównym opisie.
NOWA GRA WYMAGANA!

ps. trochę to irytujące... chociaż poprawili zaledwie kilka plików to i tak w aktualizacji są wszystkie
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 15 Cze 2010, 19:29

Co do narzędzi jest prostszy sposób żeby mieć je za darmo i bez spawnera, zrób save, zapłać sowie za info, zobacz na mapie gdzie się pojawiły, zapamiętaj, zrób load i leć po nie, będą tam :D
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 15 Cze 2010, 19:48

A ja tak kiedyś zrobiłem... i nie było ich. Czy one zawsze są w tym samym miejscu?

ps. może mi ktoś odpalić sejwy z czystej wersji 1.5 lub z dodatkiem AI, najlepiej po ukończeniu głównej fabuły lub tuż przed końcem, reszta bez znaczenia.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 15 Cze 2010, 20:22

lukass napisał(a):A ja tak kiedyś zrobiłem... i nie było ich. Czy one zawsze są w tym samym miejscu?.


Narzędzia jak i cała reszta tałatajstwa ma 2 lub 3 miejsca respawnu. Zaczynając nową grę nigdy nie wiesz gdzie co jest.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez nati20 w 15 Cze 2010, 20:28

jakie ma zmiany wersja 1.6 w stosunku do 1.4.5 ? przeszłam główny wątek gry zostałam w prypeci itd. ale zastanawiam się nad grą od nowa. nie włączyłam się do <<bandyci>> bo przypadkowo ich wybiłam a później byłam daleko żeby się wracać a chciałabym to osiągnięcie zaliczyć. mam niedosyt bo mod jest super. i tak się zastanawiam co daje najnowsza wersja, jakieś zadania czy coś czy typowe poprawki związane z problemami z modem?
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 15 Cze 2010, 20:43

U mnie ta nowa wersja "gryzie się" ze spolszczeniem, bez spolszczenia normalnie odpala , ale po zainstalowaniu mam coś takiego:

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...call of pripyat\gamedata\scripts\bind_stalker.script:318: attempt to call global 'mod_update' (a nil value)
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 15 Cze 2010, 20:57

nati, wszystkie zmiany nowej wersji są w pierwszym poście, tłumaczone w google, poprawione z grubsza.
majdanku, czekaj chwilę, spolszczenie do nowej wersji będzie gotowe za pare minut!
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 15 Cze 2010, 21:09

Nie wiem czy dobrze kombinuje, ale skoro spolszczenie z 1,5 nie działa tu, tzn że pojawiły się może jakieś nowe dialogi, misje albo sprzęt??
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 15 Cze 2010, 21:17

nie tyle pojawiły się nowe, co po raz kolejny niewiadomo po co poprzenosili dialogi do innych plików albo pozmieniali ich tytuły/nazwy i ogólnie nabałaganili w plikach...

EDIT
dobra, spolszczenie zdjełane -post #1. Sejwy 1.5 nie działają, więc nie chcę już waszych sejwów... Image
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez nati20 w 16 Cze 2010, 11:16

jedi998 napisał(a):Zgadza się. Instalujesz w kolejności:
1. mod 1.5
2.fix 1.5
3.ewentualnie AI(i tylko w odpowiedniej wersji do moda)
4. spolszczenie
5. ewentualnie spawner


I na to wersja 1.6 czy 1.6 osobno? Pytam bo chce uniknąć niepotrzebnych problemow z kolejnością a co za tym idzie późniejszych problemow z modem z winy złej instalacji.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 16 Cze 2010, 11:30

Jak jest to pełna wersja 1.6 to wrzucamy ją samą i na nią spolszczenie. Jeżeli update to na starą gamedata potem spolszczenie. Najbezpieczniej jest mieć pełną wersję, bo taka powinna działać bez problemów.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 16 Cze 2010, 13:38

Dodałem linki do update'u 1.6 i samodzielną wersję 1.6. Nowa gra wymagana.
UWAGA! mod nie jest kompatybilny z innymi tego typu 'globalnymi' modyfikacjami.

Przed zainstalowaniem samodzielnej wersji 1.6 zalecane jest usunięcie całego folderu 'gamedata'.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość