[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 13 Cze 2010, 22:38

jak zmienić rangę żeby od początku można było uruchomić cheat mda

Ten cheat mod to w rzeczywistości 4 opcje: nieśmiertelność, brak krwawienia, autonaprawa i brak zmęczenia chyba. Też myślałem, że będzie spawner, ale nie ma go po skończonej fabule + 2000pkt. Być może był tylko w fazie testów, a teraz jest zupełnie nieaktwny.

A jak chcesz mieć go wcześniej to znajdź w skrypcie 'main_menu' linię:
Kod: Zaznacz wszystko
  if has_alife_info("sgm_achievements_legend") and find_out_string(command_line(),"-cheat_mode") and find_out_string(command_line(),"-test") then

Zmień 'legend' na 'assistant' i zdobędziesz cheata po dostarczeniu technikowi 80 paczek części.
Żeby szybciej zdobyć punkty musisz zmienić wartości otrzymywanych punktów w 'mod_params.ltx'.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Oskar w 14 Cze 2010, 00:12

Jedi,powiedzty mi ,aby dołączyć do bandytów trzeba zrobić wszystkie misje Sułtana i iść do składu kontenerów czy tej mniejszej placówki ?
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 14 Cze 2010, 07:42

Do Bandytów dołączasz w Zatonie. maszerujesz do Leśniczówki, tam gościowi przy bramie płacisz łapówkę i wchodzisz bez problemów na teren bazy. Idziesz do Czapajewa(?) wykonujesz misję z Szakalem(?) i jesteś we frakcji. Nie musisz mieć do tego żadnej wykonanej misji wcześniej dla nikogo.

Jak ktoś ma sejwy z freeplay'a może sprawdzić czy oryginalny spawner będzie działał przez podmianę pliku 'main_menu.script' ze spawnera na oryginalny z SGM. Być może modyfikacja tego skryptu zatrzymała jego działanie.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 14 Cze 2010, 09:41

A ja mam takie pytanie, może i głupie, ale jak odpalić ten spawner?? tzn instaluje go; mod+spolszczenie+spawn, ale jak wychodzę do menu i wciskam f1 ( jak to w każdym innym prawie) to nic się nie dzieje, właściwie naciskałem wszystko i nic się nie działo. Bez różnicy czy był to wcześniejszy sav, czy nowa gra.
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 14 Cze 2010, 10:51

Ten jest inny, w czasie gry naciskasz 'esc' a potem 'S'.

Oskar napisał(a):Mi ten spawner grę wywalał i musiałem reinstallować moda.

Daj loga z błędu, u mnie działa bez problemów i to już dość długo.
Ostatnio edytowany przez jedi998, 14 Cze 2010, 12:02, edytowano w sumie 1 raz
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Oskar w 14 Cze 2010, 11:44

Mi ten spawner grę wywalał i musiałem reinstallować moda.
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 14 Cze 2010, 13:35

Dzięki Jedi, mam jeszcze jedno pytanko; zauważyłem w spawnerze trochę sprzętu którego nie udało mi się znaleźć m.in. exo wojskowych i exo bandytow, oraz M82A1 i g36-sniper, można je jakoś dostać/znaleźć ?
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 14 Cze 2010, 14:24

Z plików wynika, że można je kupić u handlarzy w zatonie i jupiterze. Pewnie są dostępne po wykonaniu konkretnej misji albo dla wykonania konkretnej misji. Tak mi się wydaje.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 14 Cze 2010, 14:37

EXO jest do zakupienia u dodatkowych handlarzy tychże frakcji. Dajesz opcję "Chcę złożyć zamówienie". Co do broni to Berettę znalazłem w którejś skrytce.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 14 Cze 2010, 15:47

Dzięki chłopaki, to mam jeszcze jedno pytanie, a raczej problem; Przeszedłem fabułę, zostałem w zonie i chciałem misje w podziemiach, no wiec poszedłem do Garriego, dostałem zlecenie i tu się pojawia problem, otóż gdy chce zejść do tuneli to nic się nie dzieje, tzn dochodzę do wyznaczonego punktu, schodzę drabinką na dół i nic, tunele się nie wczytują, a wszystkie drogi na dole zasypane. Jest jakieś inne wejście może ?? Próbowałem od jupitera ale tam też się nie da.
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Oskar w 14 Cze 2010, 18:23

Dobra,już działa spawner,dzięki za pomoc,zapowiada się ekstra.
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 14 Cze 2010, 18:41

schodzę drabinką na dół i nic, tunele się nie wczytują

jak to schodzisz? tak manualnie schodzisz? przy tym kiosku prowadzącym do/z podziemi powinieneś mieć komunikat "czy chcesz przejść do kolejnej lokacji". masz to?
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości