[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 13 Cze 2010, 08:59

Maku napisał(a):Wie ktoś jak przywrócić lunety z vanilli? Bo te z moda są źle wyzerowane i pocisk wylatuje nieco bardziej z lewej strony...


Można dodawać/ zmieniać tekstury celowników bez większych problemów pod warunkiem, że są w rozdziałce 1024/1024(jak dobrze pamiętam). Trzeba je tylko w 3 plikach .xml w configs/ui dopisać a potem zamienić w nazwę tekstury w pliku .ltx broni.

Maku napisał(a):Aż tak źle to nie jest, ale w AK 101/74 pocisk leci na lewo od centralnego pkt celownika, widać to na podziałce.


To raczej nie problem tekstury tylko złego skalibrowania modelu. Widać to przy celowaniu, muszka wystaje ponad szczerbinkę.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 13 Cze 2010, 09:11

Trzeba je tylko w 3 plikach .xml w configs/ui dopisać a potem zamienić w nazwę tekstury w pliku .ltx broni.
Właściwie to można przecież samą teksturę zmienić, nadając jej nazwę obecnej w modzie i nadpisując starą. Tak zrobiłem i działa. Zamieniłem sobie na niepełnoekranowe lunety Gnomusa.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gelal w 13 Cze 2010, 17:37

Wystąpił problem z zadaniem od handlarza w Leśniczówce (Kociłeb?), należy odnaleźć latarkę zgubioną koło stacji benzynowej. I niestety zaraz po przyjęciu zlecenia zostaje ono anulowane. Wie ktoś jak przypadkiem można to skopać wcześniej? Czy to jeno błąd moda?
14!
Awatar użytkownika
Gelal
Stalker

Posty: 113
Dołączenie: 17 Sty 2010, 23:39
Ostatnio był: 14 Kwi 2024, 23:26
Miejscowość: terra incognita
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 10

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 13 Cze 2010, 17:56

I latarkę i lornetkę zrobiłem normalnie. A i wódz jeszcze żył. Wczytaj wcześniejszy sejw i zobacz czy się powtórzy sytuacja.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 13 Cze 2010, 19:11

Witam.
Kolejny problem, maszeruję ze stacji Janow w stronę bunkra naukowców, gdy jestem już blisko, pojawiają się ściny, coraz większe, większe... wyjazd do windy i:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : out_of_memory_handler
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 335
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 2097152 K

Brak pamięci :?: O co chodzi :?:
Proszę o pomoc :wódka:

:edit:

Rozwiązane...
viewtopic.php?f=49&t=6659&start=0
Ostatnio edytowany przez KieŁ90 13 Cze 2010, 19:28, edytowano w sumie 3 razy
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez atikabubu w 13 Cze 2010, 19:15

Zmniejsz detale. Ramu ci brakło :E
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Lis 2024, 21:45
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Oskar w 13 Cze 2010, 19:28

Ekhem,tutaj problem także mam, gdyż próbuję po misji w tym tunelu, po pobieraniu próbek idę do Hermanna i chce mu je oddać ,gre wywala,bugtrap bez loga ,tak samo było z misją od bandytów na początku Skadowska.
Gram na wersji 1.5 na patchu 1.6.02,dam tutaj loga,ale nie wiem czy to ten ze spawnera od Lukass'a czy ten z Hermanna.
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz [GenuineIntel], F6/M10/S4, 2666.00 mhz, 73-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 42214 files cached 30 archives, 8636Kb memory used.
Init FileSystem 2.376889 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: BE30F7B70CD69ECA808A126EF936BC72

-----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
* D3D11: device creation failed with hr=0x887a0004
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1910548 K], reserved[55708 K], committed[130832 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[19899 K], process heap[6767 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[20674 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:5E2]: NVIDIA GeForce GTX 260
* GPU driver: 8.17.11.9621
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2266 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1280x1024
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1724608 K], reserved[59636 K], committed[312844 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[112055 K], process heap[11704 K], game lua[2491 K], render[178 K]
* [x-ray]: economy: strings[20725 K], smem[0 K]
*  0.0 : [  55] $null
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   3] $user$distort
*  0.0 : [   6] $user$rendertarget
*  0.0 : [   5] $user$rendertarget_color_map
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   1] $user$tonemap
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare2
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare3
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_rise
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
*  0.0 : [   1] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   1] glow\glow_04
*  0.0 : [   1] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   1] glow\glow_white
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   1] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   1] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube#small
*  0.0 : [  28] sky\sky_13_cube
*  0.0 : [  28] sky\sky_13_cube#small
*  0.0 : [  22] sky\sky_13_cube_night
*  0.0 : [  22] sky\sky_13_cube_night#small
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_vibros_cube
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_vibros_cube#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_14_cube
*  0.0 : [  10] sky\sky_14_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_18_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_18_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_1_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_1_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube#small
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube#small
*  0.0 : [  30] sky\sky_5_cube
*  0.0 : [  30] sky\sky_5_cube#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube#small
*  0.0 : [  51] sky\sky_9_cube
*  0.0 : [  51] sky\sky_9_cube#small
*  0.0 : [ 248] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
*  8.1 : [   1] zło - quicksave
* 18.0 : [   1] ui\ui_pda_menu_anims
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1600_cent
* 33.0 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1600_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_19_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_22_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1600_cent
* 170.8 : [   4] fx\fx_noise2
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1600_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 270.0 : [   1] ui\video_voroni_crop
* 512.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1600_cent
* 936.0 : [   1] ui\video_water_crop
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_mp_screen
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_save_load
* 1024.1 : [   1] ui\ui_common
* 1365.5 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_3
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_3
compiling shader add_point
compiling shader model_def_point_3
compiling shader add_spot
compiling shader model_def_spot_3
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_3
"c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe"
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 123355 K
Loading objects...
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_colt1911\colt1911_shoot.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_groza\groza_shoot_silence.ogg
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_sig220\sig220_shoot.ogg
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_def_shadow_2
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_val\val_shoot.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_vintorez\vintorez_shoot.ogg
Loading models...
compiling shader model_def_hq_4
compiling shader model_def_lq_4
compiling shader model_def_point_4
compiling shader model_def_spot_4
compiling shader model_def_shadow_4
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader simple
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_env_hq_3
compiling shader model_env_lq_3
compiling shader model_distort4glass_3
* [prefetch] time:    7204 ms
* [prefetch] memory:  77758Kb
* phase time: 7404 ms
* phase cmem: 203639 K
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 203639 K
* Loading spawn registry...
* 7755 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 15432 objects are successfully loaded
* Game zło - quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\zło - quicksave.scop' (3.113s)
* phase time: 3112 ms
* phase cmem: 262875 K
* phase time: 103 ms
* phase cmem: 262693 K
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 262693 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 580 ms
* phase cmem: 262727 K
* phase time: 67 ms
* phase cmem: 262727 K
* phase time: 5635 ms
* phase cmem: 359088 K
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader vert_point
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader simple
compiling shader simple_point
compiling shader simple_spot
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader water
compiling shader water
compiling shader waterd
compiling shader waterd
compiling shader wmark
compiling shader wmark_point
compiling shader wmark_spot
compiling shader wmarkmult
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_point
compiling shader impl_spot
compiling shader impl_l
compiling shader impl_l
compiling shader tree_w
compiling shader tree_s
compiling shader tree_w_point
compiling shader tree_w_spot
compiling shader lod
compiling shader lod
compiling shader tree_s_point
compiling shader tree_s_spot
compiling shader avg4
* phase time: 342 ms
* phase cmem: 360116 K
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 62094 verts, 1940 Kb
* [Loading VB] 38434 verts, 1201 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 20408 verts, 637 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 45823 verts, 1431 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 202320 indices, 395 Kb
* phase time: 1356 ms
* phase cmem: 360231 K
* phase time: 135 ms
* phase cmem: 366735 K
compiling shader detail
compiling shader detail_wave
compiling shader detail_still
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 10126 v(20), 5368 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(197K), IB(31K)
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 366735 K
* Loading HOM: c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\levels\jupiter\level.hom
* phase time: 1681 ms
* phase cmem: 367362 K
* phase time: 44 ms
* phase cmem: 367362 K
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 367362 K
* t-report - base: 772, 223345 K
* t-report - lmap: 28, 28675 K
* WARNING: player not logged in
* phase time: 5536 ms
* phase cmem: 415130 K
* phase time: 18 ms
* phase cmem: 415130 K
* [win32]: free[815028 K], reserved[85428 K], committed[1196632 K]
* [ D3D ]: textures[292316 K]
* [x-ray]: crt heap[415048 K], process heap[15297 K], game lua[44024 K], render[254 K]
* [x-ray]: economy: strings[38248 K], smem[10024 K]
compiling shader model_distort_1
compiling shader model_def_lqs_0
compiling shader model_def_lqs_3
compiling shader particle_alphaonly
compiling shader model_distort_2
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader model_def_lplanes_1
compiling shader model_distort_0
stack trace:

001B:089B0491 xrGame.dll, CDialogHolder::CDialogHolder()
001B:00417183 xrEngine.exe, CBoneInstance::construct()
001B:08C28544 xrGame.dll, CDialogHolder::`vftable'()
001B:08CB85F4 xrGame.dll

Na Viście po prostu pisze ze program przestał działać,raz na jakiś czas po tym bugtrap jest,nie mialem krótkiego loga,to co,mam pominąć te oddawanie próbki ? No i miło by było jakby ktoś objaśnił jak się dostać do możliwych frakcji.
Najlepiej bandytów lub tego świtu...Najbardziej to bym wolał monolit ale musialem od początku zacząć przez tego moda;/ Lub Najemnicy ? byle co opiszcie
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 13 Cze 2010, 20:21

To jest pełna wersja 1.5 czy z update z 1.4.5? Te błędy powstają w momencie jak npc ma coś powiedzieć lub filmik ma się wgrać. Występowały we wcześniejszych wersjach ale mnie się zdarzały tylko w Prypeci koło lądowiska . Spróbuj jeszcze raz pobrać pełną wersję 1.5.
Do bandytów najprościej wejść przekupując wartownika stojącego przy bramie. Potem już wykonujesz misję dla Czapajewa. Ale baza bandytów jest i tak do wycięcia ja chcesz wykonać misję dla Brodacza. Do Świtu dołączysz po misji w tunelu z kontrolerem pomagając obronić tunel przed mutantami. Najemnicy wpuszczą ciępo zdobyciu pda z hasłem i z założonym ich kombinezonem. Cyborg pogada z Tobą po rozwalce w księgarni i da misję.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 13 Cze 2010, 20:59

Mam pytania jak zmienić rangę żeby od początku można było uruchomić cheat mda. Kolejne mam wrażenie że w tym modzie nie są zaliczane wszystkie trafienia w głowę , czy ktoś z was zauważył to samo.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Pitomafia w 13 Cze 2010, 21:16

Czeresniaczek1 do odblokowania cheat moda potrzebujesz :
-2000 rangi
-UKOŃCZONA GRA
Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie jak go wskrzesić.

— Albert Einstein
Awatar użytkownika
Pitomafia
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 05 Cze 2010, 14:27
Ostatnio był: 06 Sie 2014, 13:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Oskar w 13 Cze 2010, 21:39

Jedi,Mam pełna wersje 1.5 ,ale chyba wiem co nie gra,bo pobrałem pełna wersje 1.5,spolszczenie zainstalowalem,potem AI,a do AI trzeba fixa do 1.5 ,nie ? a nie pobralem 1.5 fix zwyklego ;f
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 13 Cze 2010, 21:48

czeresniaczek1 napisał(a):Mam pytania jak zmienić rangę żeby od początku można było uruchomić cheat mda. Kolejne mam wrażenie że w tym modzie nie są zaliczane wszystkie trafienia w głowę , czy ktoś z was zauważył to samo.


Raczej od początku nie da rady go włączyć. Super za to się gra z włączonym respem ALFY, spróbuj.Wydaje Ci się. Headshota zalicza Ci tylko wtedy gry NPC ginie od niego, a nie z wykrwawienia po strzale. NPC w SGM mają podobnie, jak nie tak samo jak w modzie MAIO.

Oskar napisał(a):Jedi,Mam pełna wersje 1.5 ,ale chyba wiem co nie gra,bo pobrałem pełna wersje 1.5,spolszczenie zainstalowalem,potem AI,a do AI trzeba fixa do 1.5 ,nie ? a nie pobralem 1.5 fix zwyklego ;f


Zgadza się. Instalujesz w kolejności:
1. mod 1.5
2.fix 1.5
3.ewentualnie AI(i tylko w odpowiedniej wersji do moda)
4. spolszczenie
5. ewentualnie spawner
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość