[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 11 Cze 2010, 07:59

swirekster napisał(a):FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker.script:53: attempt to index global 'sgm_callbacks' (a nil value)

Pomocy :/

Spróbuj pobrać od nowa pełną wersję 1.5 potem fix 1.5. Zainstaluj i sprawdź czy zadziała prawidłowo. Wygląda to na uszkodzone pliki podczas ściągania lub jak wspominał lukass na Twoją ingerencję w modzie.

Dzięki za pliki do dynamic.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez swirekster w 11 Cze 2010, 17:59

Przeinstalowałem, ale przy odparciu fali mutaków u Noego pojawia mi się sporadycznie błąd

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : callback_rotation
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\stalker_animation_callbacks.cpp
[error]Line : 32
[error]Description : _valid( *parameter->m_rotation )
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 11 Cze 2010, 18:15

Ten błąd występuje z dodatkiem od Braza, już był raportowany na forum sgm. Tam padła odpowiedź: "czekać na wersję 1.6". Apropos, masz wszystkie fixy do braza?
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 11 Cze 2010, 19:13

Lukass dzięki za te pliki ale znowu ten sam błąd.

FATAL ERROR

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 80
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : wpn_crosshair_g36
[error]Argument 1 : ui\scopes.xml


stack trace:
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez swirekster w 11 Cze 2010, 20:57

lukass napisał(a):Ten błąd występuje z dodatkiem od Braza, już był raportowany na forum sgm. Tam padła odpowiedź: "czekać na wersję 1.6". Apropos, masz wszystkie fixy do braza?

Tak, już dobrze, wczytałem wcześniejszy sejv. :wink:
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 12 Cze 2010, 07:57

Mógłby ktoś zrobić spawmera do wersji 145 niektórzy piszą że 15 działa im na mniejszej wersji mnie nie działa może mają inne wydanie gry.MAM LEGALNĄ WERSJE GRY.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 12 Cze 2010, 10:11

Pirat nie pirat nie ma w tym przypadku żadnego znaczenia.
Z tego co pamiętam, w wersji 1.4.5 spawner trzeba wrzucić na końcu - po spolszczeniu. Sam tak zrobilem i działał.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 12 Cze 2010, 11:20

Zrobiłem tak jak napisałeś mod + spolszczenie + spawner wywala na pulpit z takim logiem.

FATAL ERROR

[error]Expression : F
[error]Function : CXml::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line : 75
[error]Description : ui\ui_main_menu.xml
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Maku w 12 Cze 2010, 18:21

Wie ktoś jak przywrócić lunety z vanilli? Bo te z moda są źle wyzerowane i pocisk wylatuje nieco bardziej z lewej strony...
"Nie masz co robić, nudzi się Ci? Kup sobie kij i po jajach się bij" - 52
Awatar użytkownika
Maku
Tropiciel

Posty: 219
Dołączenie: 31 Paź 2009, 21:01
Ostatnio był: 15 Cze 2014, 20:15
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 16

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 12 Cze 2010, 18:47

Łatwiej byłoby chyba te skalibrować, niż przywrócić stare.
Musiałbyś wrzucić stare tekstury i pozmieniać nazwy we wszystkich plikach *ltx i *xml, bo te tutaj ponazywane są inaczej... ale czy jest aż tak źle(?). Headshoty zaliczam bez problemu. Nie zwróciłem nawet uwagi, że pocisk znosi.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 12 Cze 2010, 22:16

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...all of pripyat\gamedata\scripts\dialogs_zaton.script:264: attempt to index global 'ui_extra_elements' (a nil value)


Witam, u mnie w tym wypadku pomogło wyłączenie dynamicznej muzyki, próbowałem też sposoby tu opisane ale żaden nie działał, dopiero jak wyłączyłem muze.
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Maku w 12 Cze 2010, 23:28

@lukass
Aż tak źle to nie jest, ale w AK 101/74 pocisk leci na lewo od centralnego pkt celownika, widać to na podziałce.
"Nie masz co robić, nudzi się Ci? Kup sobie kij i po jajach się bij" - 52
Awatar użytkownika
Maku
Tropiciel

Posty: 219
Dołączenie: 31 Paź 2009, 21:01
Ostatnio był: 15 Cze 2014, 20:15
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 16

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości