[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 09 Cze 2010, 18:16

Skopiowałem go jeszcze raz zaraz uruchomię grę narzędzia dodawałem w character_desc_general.

ale po co? przecież opisy narzędzi są w plikach, a jeśli chcesz dodać coś do spawnera to dodajesz to do skryptu 'ui_si'.
Bawił się już ktoś dynamicznymi wiadomościami? Potrzebuje cywilizowaną wersję tych skryptów.

zrobiłem skrypt 'news', ale na angielski i wywala błąd niewiadomo skąd:
http://www.gsc-game.com/main.php?t=comm ... e=12#59795
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 09 Cze 2010, 19:01

Spawner w wersji 145 dalej u mnie nie działa deinstalacja gry zassany 1.5 zainstalowany nie grzebałem w żadnych skryptach i błąd mam pacza 1602 nie wiem czy to wina owego pacz a.
FATAL ERROR

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 80
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : wpn_crosshair_g36
[error]Argument 1 : ui\scopes.xml
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 09 Cze 2010, 19:18

Masz ten błąd przy rozpoczęciu nowej gry(?), ponieważ przy 1.5 nowa gra jest wymagana!
Patch nie ma znaczenia. Gra jest kompatybilna z 01 i 02. U mnie działa bez zarzutu na patchu 02.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 09 Cze 2010, 19:19

lukass napisał(a):zrobiłem skrypt 'news', ale na angielski i wywala błąd niewiadomo skąd:
http://www.gsc-game.com/main.php?t=comm ... e=12#59795


Wielkie dzięki u mnie narazie działa bez zarzutów. Ale na "Braz".

czeresniaczek1 napisał(a):Nawet nie mogę rozpocząć nowej gry pokazuje się logo moda i pulpit z błędem.Takim samym co w poprzednim poście.


http://www.sendspace.com/file/f0zjq5
Masz moje scope, pakowane 7-zip.
Ostatnio edytowany przez jedi998, 09 Cze 2010, 19:46, edytowano w sumie 1 raz
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 09 Cze 2010, 19:30

Nawet nie mogę rozpocząć nowej gry pokazuje się logo moda i pulpit z błędem.Takim samym co w poprzednim poście.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 09 Cze 2010, 20:35

A czy ktoś miał już taki problem?
Po przejściu do Prypeci (z przewodnikiem) po kilku sekundach, niezależnie od tego co zrobię, znika mi wizja. Hud i reszta jest, gra toczy się dalej tylko nic nie widzę... a najciekawsze jest to, że noktowizor działa, ale po wyłączeniu znowu ciemność. WTF?
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Bezimienny w 09 Cze 2010, 20:50

ja miałem takie coś jak przechodziłem z Zatonu do Jupitera, zrobiłem wtezy prosty myk, alt+tab gra sie zminimalizowała a potem tylko zmaksymalizowałem i działa.
Image
A to mój komp :)
-ASUS P5K Pro
-Intel core 2 duo E8400 4Ghz ( Mugen)
-Ati radeon sapphire HD4870
-4GB ram 800mhz
-chieftec 560W
-Aero cool-Aero engine
Awatar użytkownika
Bezimienny
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 06 Paź 2007, 15:27
Ostatnio był: 10 Mar 2015, 00:26
Miejscowość: Torzym
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 09 Cze 2010, 21:04

Wydaje mi się, że to pozostałość Dynamic hud, któryś skrypt uznaje że masz zniszczony hełm i robią się .....



Podobne efekty do Twoich dawało usunięcie krwi z dynamica. Nie masz przypadkiem wyłączonych plam krwi w opcjach SGM? Na szybko w kompilacji CCM (viewtopic.php?f=77&t=6149) Messiah wkleił bardzo podobny obrazek do Twojego filmu.
Ostatnio edytowany przez jedi998 09 Cze 2010, 23:22, edytowano w sumie 2 razy
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 09 Cze 2010, 21:33

Co rozumiesz przez pozostałość?! Przecież dynamic HUD jest wciąż dostępny w opcjach. Poza tym przeszedłem już całą grę, a to pojwiło się znikąd. Alt+Tab nie pomaga.
Tak to wygląda:
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Drewno w 10 Cze 2010, 08:17

próbowałeś innego save ?? przejść do innej lokacji ?? nigdy tak nie miałem więc nie wiem...
:

nic ciekawego tu nie znajdziesz
Awatar użytkownika
Drewno
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 21 Sty 2010, 16:54
Ostatnio był: 27 Lut 2014, 23:20
Miejscowość: Zaton
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez swirekster w 10 Cze 2010, 20:51

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker.script:53: attempt to index global 'sgm_callbacks' (a nil value)

Pomocy :/
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 10 Cze 2010, 22:08

Jeśli nie kombinowałeś nic ze spawnem, nie instalowałeś nic innego na tym modzie, wogóle nie ingerowałeś samodzielnie w cokolwiek.... to nie wiem, jak to naprawić.


ps. zrobiłem dynamiczne wiadomości na angielski. tłumaczenie jest co prawda żenujące - wprost z google translate - ale i tak o niebo lepsze od polskiego tłumaczenia wprost z google translate, a nie chce mi się tego wszystkiego poprawiać.

http://www.sendspace.com/file/x7fl63
http://www.mediafire.com/?rjowfmnjgqt
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości