[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez smok61 w 06 Cze 2010, 14:34

Ja robię to tak. Trzeba mieć kilka (kilkanaście) granatów. Do bazy wojskowej dostaję się przy ogrodzeniu, po lewej stronie, po leżącym drzewie. Likwidujemy żołnierzy i z ukrycia niszczymy granatami BTR'y. Chyba są dwa. Na koniec radzę wejść na strych (po kibelku).
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stalkero001 w 06 Cze 2010, 15:07

OK dzięki :D Spróbuje ; )) Troche mnie to denerwowało że nie moge spokojnie bazy przeszukać :P No i mam nadzieje że 10 granatów RGD-5 i 1 F1 wystarczy :E
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Gorn111 w 06 Cze 2010, 19:41

Chyba prościej jest użyć RPG7. Po dwa pociski na każdy transporter w zupełności wystarcza.
Gorn111
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 28 Maj 2010, 19:40
Ostatnio był: 17 Cze 2011, 21:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez smok61 w 06 Cze 2010, 20:58

Witam.
1.Oczywiście prościej jest użyć RPG7 z tym, że po RPG7 trzeba dymać do Agropromu. Do bazy wojskowej warto zawitać na początku (kombinezon monolitu), a w tej fazie gry łatwiej o granaty.
2.Przy okazji chciałbym zapytać o karabiny z II wojny np. STG 44. Dlaczego tak powoli się je wyjmuje i chowa. Co i gdzie trzeba zmienić by to przyśpieszyć?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stalkero001 w 06 Cze 2010, 21:48

No ja RPG znalazłem właśnie tam w bazie a zamiast kombinezonu monolitu znalazłem mundur więc ... xD Poza tym BTR pada po jednym celnie rzuconym granacie F1 ... :E

EDIT: Po płomyczku (tak to też granat dla niektórych niekapujących a mam nadzieje że tu takich nie ma ; DD ) zresztą też pada a za zadanie od wilka otrzymujemy 3 sztuki ^^

No i gdzie można znaleźć KAR 98 . ? ; ))
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Dymitr Izotop w 06 Cze 2010, 23:34

Przeglądając stare screen'y z tworzenia moda postanowiłem kilka pokazać, potraktujcie je jak spoilery ;) na niektórych widać o co chodzi, inne to tylko współrzędne. Miłych poszukiwań.
kordon
http://img535.imageshack.us/img535/2681/escape1i.jpg
wysypisko
http://img580.imageshack.us/img580/5139/garbage1.jpg
http://img709.imageshack.us/img709/1051/garbage2.jpg
C.D.N.
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stalkero001 w 07 Cze 2010, 00:37

; ) Pierwsze sam znalazłem (przez przypadek :E ) a oprócz tego wyjaśni mi ktoś czemu podczas Q-save'a w magazynach wojskowych gra wywaliła mi błąd sysytemu i gdy chciałem po uprzednim restarcie i załączeniu stalkera ponownie wgrać tego save to widniała data 05-01-2012 05:30 . ? ; DD (to data i godzina wtedy gdy rozpoczynamy normalnie nową grę xD)
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordDino w 07 Cze 2010, 14:09

Przypomnę mój wcześniejszy post jak można zlikwidować ta super jasna śliczna pogodę w której nic nie widać.
Oraz pytanko.
Czy da się robić modyfikacje artów nie znając jeszcze receptury?? Mam wszystkie jeszcze przed wpisem ich w PDA i bym sobie już zrobił.
I które do @%$&@%$& anomalie są zdatne do tworzenia tych zmian bo na razie nie znalazłem żadnej np. elektro działającej choć mam i arta i opis tego w PDA.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stanislaw72 w 07 Cze 2010, 20:25

Mam pytanko do ktoregos z panów moderatorow...jak i gdzie zmienic cene Miniguna bo 1800000 u Barmana troche odstrasza i chyba trzeba by bylo zostac w Zonie z rok czasu by uzbierac taka fortune...Prosze o pomoc. :wódka: :wódka: :wódka:

stanislaw72
Wygnany z Zony

Posty: 17
Dołączenie: 17 Kwi 2010, 23:48
Ostatnio był: 22 Cze 2010, 19:46
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez smok61 w 07 Cze 2010, 21:11

Witam.
Jestem prostym graczem, ale spróbuję ci pomóc. Wejdź w \gamedata\config\weapons i plik wukano. Znajdź cost = i zmień na np. 0. Pewny tego nie jestem, ale co ci szkodzi spróbować.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordDino w 08 Cze 2010, 11:09

Widzę, że nikt nie potrafi odpowiedzieć na moje pytanie. Może jest więc jakaś opcja w ustawieniach którą się zmienia i dzięki temu będą częściej anomalie przyjmować artefakty bo na razie żaden nie wpadł nawet w anomaliach w których wcześniej wychodziło.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez caleb59 w 08 Cze 2010, 12:17

Odpowiem na pierwsze pytanie...
To jest wina niedorobionej pogody SWO 2.2 autorstwa @trojanucha - pewnie trzeba by było przerabiać coś w plikach aby o 12:00 w dzień nie było środka nocy z księżycem na niebie (kiedyś poruszałem ten temat na SB)...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości