[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 05 Cze 2010, 15:41

Który to jest Kiryłow? On powinien po emisji, przed misją ewakuacyjną nawiązywać łączność w bazie przez to radyjko na stole technika... ale u mnie nie ma tego kolesia. Co on, zdurniał i zdezerterował? Doszedł juz ktoś do tego momentu?
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Pitomafia w 05 Cze 2010, 15:47

lukass napisał(a):Który to jest Kiryłow? On powinien po emisji, przed misją ewakuacyjną nawiązywać łączność w bazie przez to radyjko na stole technika... ale u mnie nie ma tego kolesia. Co on, zdurniał i zdezerterował? Doszedł juz ktoś do tego momentu?


Kiryłow o ile się nie myle to technik w bazie wojskowej w Prypeci. Ja już przeszedłem gre na modzie, ale nie miałem takiego błędu wogule. Nie miałem błędów wcale. Na jakiej wersji moda zasuwasz?
Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie jak go wskrzesić.

— Albert Einstein
Awatar użytkownika
Pitomafia
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 05 Cze 2010, 14:27
Ostatnio był: 06 Sie 2014, 13:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gelal w 05 Cze 2010, 16:28

Legowisko pijawki znalazłem na najwyższym piętrze bloku, pierwszy po prawej od wyjścia z pralni.
14!
Awatar użytkownika
Gelal
Stalker

Posty: 113
Dołączenie: 17 Sty 2010, 23:39
Ostatnio był: 03 Sty 2025, 00:41
Miejscowość: terra incognita
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 10

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 05 Cze 2010, 18:09

Tak wygląda u mnie sytuacja kilka/naście minut po emisji. Ze wszystkimi rozmawiałem. Kowalski wydał polecenie Kiryłowi, żeby połączył się... cośtamcośtam. SGM1.5, ale na 1.4.5 miałem to samo. Myślałem, że to może opcje moda, np. wyłączenie emisji, ponieważ prawie wszystkie miałem aktywowane, ale bez opcji to samo.

ImageImage

Ponadto pojawiły sie dodatki do 1.5:
:

【COP】SGM1.5-Build additions from Braza

Added mutants.
Addons are added for the weapons.
Replenished arsenal in the form of grenades.
Several different helmets.
Many new weapons (including to and from UNW).
Changed the trade.
Change many objects and icons.
Fixed sounds of monsters.
Change many textures.
Slightly changed the weather.
Added Biodetektor Fenix.
Change the sound of falling bullets in different materials, sounds PDA.
change the sound of mutants.
Ukrainian озвучка bandits and German mercenaries, without in any way.
Nanokostyumy from Wesker.
AI Additions (add daruyuschee nepisyam new opportunities) from Stepik.
Bronekombinezon "Sunrise" and the insulating costume military "Gagarin" from ruslan_3d.
Dynamic news with new texts.
Now the NPC report where a mutant noticed (VanoSanturi).
Revisions of sight through a front of destroyer1955 and varjag21 (Special thanks for their support and ideas).
Edits by bullets, weapons and settings of texts from AROKH.
Making the main menu of Artmys.

http://narod.ru/disk/21433930000/Braz%201.5.exe.html
http://depositfiles.com/files/v4dyzkpoz

Braz 1.5 Fix

Fixes: depart from their breeders, traders and other characters. Podstovlnyh range shots from grenade launchers and grenades revolving type. Neotobrazheniya name AR 10. For reliability before installing the fix in the folder gamedata \ configs \ folder, delete the scripts. Do not be confused with the folder gamedata \ scripts !

http://narod.ru/disk/21515805000/Braz%2 ... x.exe.html
http://depositfiles.com/files/4rwh61jvs

Dynamic news for SGM 1.5

http://narod.ru/disk/21535187000/%D0%94 ... 5.rar.html

Wszystko w cyrylicy.
Ostatnio edytowany przez lukass, 05 Cze 2010, 18:26, edytowano w sumie 1 raz
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Pitomafia w 05 Cze 2010, 18:18

No nie wiem. Nie mam pojęcia co się stało z tym Kiryłowem może siedzi w lodówce jak medyk :p. Dalej szukam tej misji z człowiekiem-pijawką. Kolega podał namiary tylko że przeszukałem wszystkie bloki na prawo od pralni i dupa nie ma wcale tego typka. Co do dodatków zaraz zabieram się do sprawdzania, chyba że znajde tą pijawke :D.
Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie jak go wskrzesić.

— Albert Einstein
Awatar użytkownika
Pitomafia
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 05 Cze 2010, 14:27
Ostatnio był: 06 Sie 2014, 13:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 05 Cze 2010, 18:25

Człowiek pijawka jest tutaj. Nie musisz go szukać... sam cię znajdzie... na ostatnim piętrze... w swoim M2.

Image
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Pitomafia w 05 Cze 2010, 18:35

Wielkie dzięki lukass. Znalazłem i już mam misje a dodatek się pobiera :p.
Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie jak go wskrzesić.

— Albert Einstein
Awatar użytkownika
Pitomafia
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 05 Cze 2010, 14:27
Ostatnio był: 06 Sie 2014, 13:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 05 Cze 2010, 19:44

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...ker call of pripyat\gamedata\scripts\rx_knife.script:106: attempt to index field '?' (a nil value)



Cholera jasna, pierwszy wypad na pulpit i oto informacja że coś jest poje***e w skrypcie rx_knife. Ktoś wie ocb...
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 05 Cze 2010, 20:21

Ten skrypt jest z dodatku AI do SGMa. Upewnij się, że masz dobrą wersję, a jeśli tak, to spróbuj go usunąć - ten skrypt (gamedata/scripts/rx_knife). On powoduje błąd również w innych modach i najlepszym rozwiązaniem póki co jest jego usunięcie.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Messiah w 05 Cze 2010, 21:26

nygy może ktoś wrzucić sejwa z tej najnowszej wersji (najlepiej pod koniec gdzieś) bo nie chce mi się od początku przechodzić ;)
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 05 Cze 2010, 21:27

lukass na Twój problem przychodzi mi jedno na myśl. Sprawdź pliki alife, m_stalker .... pod kątem parametru "distance" (przywróć wartości oryginalne). Kiedyś miałem podobny problem, tyle że z Głuszcem i w którymś z addonów z innym questem. Może mamy różne wersje SGM-a, bo u mnie bez problemów przechodziłem wszystkie wersje, a teraz męczę 1.5 i emisja normalnie przechodziła i wszystko ruszało dalej.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 05 Cze 2010, 23:17

Problem rozwiązany... jednak tkwił w opcjach moda. Przywróciłem oryginalne wartości dla 'distance', ale nic to nie dało. A z tymi opcjami to było tak, że nawet jeśli przywróciłem emisje (i inne rzeczy) to one i tak nie chciały występować. Dopiero, kiedy wrócilem kilka sejwów wstecz, zmiany się zatwierdziły i problem zniknął. A może to był tylko szczęśliwy zbieg okoliczności...

trzymaj mesjaszu :wink:
Od wejścia do przedszkola do końca(reszty już nie mam).95% misji pobocznych ukończyłem. Nie przyłączyłem się jeszcze tylko do najemników. Sejwy z 1.5+fix.
http://www.mediafire.com/?lyetxog0jjz

ps. po oględzinach zawartości skryptu main_menu sądziłem, że odblokuje się spawner, ale go nie ma. To oczywiście nie problem, bo mam działający spawner bez statusu 'legend', ale jestem ciekaw czy powinien się takowy odblokować czy nie.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość