[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kellypl w 18 Kwi 2010, 10:08

ZiomB napisał(a):Trzy ostatnie pytanka:

1. Czy tylku u mnie jest noc od 10:00 do 12:30? (Oczywiście dodatkowa noc, bo od 20:00 do 4:00 też jest.)
2. Z jakiego kalibru korzysta M60?
3. Istnieją jeszcze jakieś futurystyczne przedmioty typu Nano-pancerz?
Niewidzialne M-ki, jakieś lepsze PSI-helmety... Nieździwie się, jeśli w tej grze spotkam Xatrona. :E (broń z gry Chrome)


1. Nie tylko u ciebie, jak chcesz usunąć to chyba trzeba usunąć folder? weathers ale lepiej zrobisz jak wpiszesz w szukaj jak usunąć pogodę i przejrzysz strony
2. 7.62 w skrzynce (amunicja do miniguna jest w beczce)
3. Jest niewidzialne M16A2, Bizon, egzoszkielet predator (nie możesz używać broni) i prototyp predatora (możesz używać broni). Prototyp jest u barnaby jr. Tylko zanim zaczniesz się brać za zdobywanie prototypu

SPOILER


:

Zdobądź 300 000 ru na antidotum na virusa x, którym się zarazisz w czerwonym lesie, tam gdzie stoi snajper z swd przy trupach naukowców
Kellypl
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Kwi 2010, 20:28
Ostatnio był: 16 Cze 2012, 23:13
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez WiewiooR w 20 Kwi 2010, 17:21

Witam
Jak zakończyć grę? wybieram opcję zniszczenia świadomości Z, ostatni teleport przenosi mnie na teren elektrowni, mniej więcej na środek mapy. Biegałem tam dookoła ale nie znalazłem dalszych teleportów...

Uwagi moderatora:

To jest freeplay... - caleb59
WiewiooR
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 23 Lut 2008, 18:09
Ostatnio był: 08 Gru 2016, 12:02
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stalkero001 w 20 Kwi 2010, 20:10

Mam małe pytanko w sprawie które mnie dręczy (tak wiem pewnie powiecie że mam niewiadomo jaki problem xd). Otóż w statach jak zabije np. 3 dziki to prezentuje sie to tak:

Dzik x3 ----> 3

I wynikiem tego jest że w prywatnych statach mnoży mi sie to 3 x 3 (nawet większe sie mnożą a skutek chyba wiadomy) i wychodzi 9 a w top 20 stalkerach mam 3 punkty. I chce żeby było tak:

Dzik x3 ----> 1

Czyli że zabiłem 3 dziki ale punkt był jeden a nie trzy bo wychodzi mi potem jakaś niebotyczna liczba co mnie bardzo denerwuje ; (

Jest na to jakaś rada . ? Bo niby takie małe coś a doprowadza mnie do szału xD

PS - Tak wiem wkurzam was swoimi problemami xDD
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Imbefalasion w 21 Kwi 2010, 14:25

Jest jakiś sposób/update sprawiający, że podniesione z ziemi bronie nie psują się, albo przynajmniej nie aż tak bardzo? (do 2/3, może 3/4 pełnej sprawności)
http://www.stalkerpbf.jun.pl
"A prawda jest jedna - Polska wiecznie będzie trwać!
I nigdy nie zginie, póki żyjesz Ty i ja
To sprawa honoru, to sprawa życia każdego z nas
I nie ma odwrotu - jesteś z nami lub przeciwko nam!"
Awatar użytkownika
Imbefalasion
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:58
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 21 Kwi 2010, 14:58

stalkero001 napisał(a):zabije np. 3 dziki to prezentuje sie to tak:
Dzik x3 ----> 3
I chce żeby było tak:
Dzik x3 ----> 1

Zauważ, że zależnie od "typu" dzika masz inną liczbę ptk, tak jak masz za szeregowca,
sierżanta itp. inną. Nie wiem jak to zmienić. Przejrzyj może configi. Albo olej sprawę.
stalkero001 napisał(a):PS - Tak wiem wkurzam was swoimi problemami xDD

Tak, nawet nie wiesz, jak bardzo :wink: tymabrdziej, że na 90% pytań które są tu,
że tak powiem, "Troll'one" odpowiedź była 2-3 strony temu... Twoje też już było.
Nawołuję więc do czytania wątku!
Imbefalasion napisał(a):Jest jakiś sposób/update sprawiający, że podniesione z ziemi bronie nie psują się, albo przynajmniej nie aż tak bardzo? (do 2/3, może 3/4 pełnej sprawności)

Znajdujesz w configu broni linijkę:
Kod: Zaznacz wszystko
condition_shot_dec

Im mniejsza wartość tym broń dłużej się zużywa.
Co do podnoszenia, to nie wiem. Podejrzewam że coś z folderu Misc, ale mogę się mylić...
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Statystyki potworów

Postprzez MatrixSTR w 21 Kwi 2010, 15:19

stalkero001 napisał(a):Czyli że zabiłem 3 dziki ale punkt był jeden a nie trzy bo wychodzi mi potem jakaś niebotyczna liczba co mnie bardzo denerwuje ; (

Jest na to jakaś rada . ? Bo niby takie małe coś a doprowadza mnie do szału xD

plik odpowiedzialny za naliczanie punktów to gamedata\scripts\xr_statistic.script masz tam podane na początku typ mutanta/NPCa i jego range dalej jest ilość punktów za zabicie. Tylko nie jestem pewien czy gra przyjmie wartości ułamkowe tak jak chcesz, możesz się z nim trochę pobawić tylko pamiętaj żeby wcześniej zrobić kopię zapasową :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stalkero001 w 21 Kwi 2010, 18:29

Dobra ze statami jakoś poszło ; )) Ale mam już naprawde OSTATNIE pytanie ; P Jak zwiększyć udźwig choćby do 2000 kg . ? Nie chce zbierać gratów o handlarza i tak na okrągło ; // Chce raz a dobrze sie tego stuffu nachapać xD Co mam pozmieniać w plikach bo jeśli zmieniam w actor.ltx i jeszcze tam jakimś (system.ltx ale pewny właśnie nie jestem) to pokazuje mi zmieniony udźwig w inwentarzu a mimo to dalej staje nim setke dociągne ; //
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Imbefalasion w 21 Kwi 2010, 20:04

@Up
A zrobiłeś dokładnie tak, jak podane było w tym tutorialu? Tzn, musisz zmienić w system.ltx:
Kod: Zaznacz wszystko
[invetory]
...
max_weight      = 50

Oraz w actor.ltx:
Kod: Zaznacz wszystko
max_item_mass         = 50.0
...
max_walk_weight = 60
http://www.stalkerpbf.jun.pl
"A prawda jest jedna - Polska wiecznie będzie trwać!
I nigdy nie zginie, póki żyjesz Ty i ja
To sprawa honoru, to sprawa życia każdego z nas
I nie ma odwrotu - jesteś z nami lub przeciwko nam!"
Awatar użytkownika
Imbefalasion
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:58
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez ZiomB w 30 Kwi 2010, 16:34

Kellypl, co do tego virusa to chodziłem tam sporo razy i nie zaraziłem się.
Co do tego andidotum (dobrze napisałem?) to znalazłem taką niebieską strzykawkę (już nie pamiętam gdzie), w opisie nic szczególnego nie ma, jeśli to nie lek na virusa, to co?

Aha i jeszcze jedno, gdzie można znaleść Mosina Naganta bez lunety? (Wersja z lunetą tragedia, testowałem go na trzech nibypsach przed barem, straciłem gdzieś około 50 kul (7.62 drogi kaliber ;/ ))

Znalazłem też ciekawy sposób na szybki i łatwy zarobek. :)
Jeśli niechcesz iść na łatwiznę, nie otwieraj!

:

Warunkiem jest, że Max Czarodziej żyje. Po pewnym czasie możemy u niego kupić niemiecki kar98k. Możemy go kupić za 4999 RU a sprzedać za 5999 RU, i tak w kółko. :)
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kellypl w 01 Maj 2010, 22:18

ZiomB napisał(a):Kellypl, co do tego virusa to chodziłem tam sporo razy i nie zaraziłem się.
Co do tego andidotum (dobrze napisałem?) to znalazłem taką niebieską strzykawkę (już nie pamiętam gdzie), w opisie nic szczególnego nie ma, jeśli to nie lek na virusa, to co?

Aha i jeszcze jedno, gdzie można znaleść Mosina Naganta bez lunety? (Wersja z lunetą tragedia, testowałem go na trzech nibypsach przed barem, straciłem gdzieś około 50 kul (7.62 drogi kaliber ;/ ))



Musisz podnieść notatkę za zamkniętymi drzwiami tam gdzie snajper z SWD, dopiero wtedy cię zarazi.
Antidotum pojawia się dopiero po zarażeniu się i jest to zielona walizka u sacharowa

Co to mosina to nie wiem, tego z lunetą widziałem tylko jedną sztukę a bez lunety nie. Próbowałem dodać tego bez lunety jako nagrodę ale gra witała crashem bez bug trapa, więc być może jest poprostu skopany i występuje w plikach ale nie ma go w grze. Ten z optyką jest trochę specyficzny ale można się przyzwyczaić (nie żal ci takiej broni na psy? lepszy pierwszy z brzegu ak). Poza tym animacje mosina są cudne.
Kellypl
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Kwi 2010, 20:28
Ostatnio był: 16 Cze 2012, 23:13
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez ZiomB w 02 Maj 2010, 15:27

Kellypl napisał(a):nie żal ci takiej broni na psy?

Już pisałem, testowalem go, nie zdał egzaminu. Cały czas pudłował...
Szukam jakiegoś porządnego sztucera, ale bez lunety. Mosin jest idealny ale niechce tego z lunetą... :(
Wiem wiem, jest jeszcze kar98k i ten drugi u maxa, ale jak już ktośtu napisal, nie czuć tego samego przy nich jak u mosinie.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 02 Maj 2010, 22:22

Kellypl napisał(a):Próbowałem dodać tego bez lunety jako nagrodę ale gra witała crashem bez bug trapa, więc być może jest poprostu skopany i występuje w plikach ale nie ma go w grze.

Nie jest skopany bo we wszystkich innych modach ten sam Mosin działał.
Wystarczy dodać jego config, modele, tekstury i wpis do weapons.ltx
Mi się udało. Możesz go z innego moda wyciągnąć.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości