[PYTANIE] Dodanie skina bandytów

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE] Dodanie skina bandytów

Postprzez Plaargath w 28 Kwi 2010, 23:47

Witam. Przekopałem to forum wzdłuż i wszerz i odpowiedzi na pytanie nie znalazłem. O co chodzi:

Ciuchy bandytów są dość monotonne, chcę dodać na początek jednego skina więcej. Próbowałem na wzór variation moda dla rookies to zrobić, (http://stalker.filefront.com/file/Rookie_Retexture;86045) ale trafiam na mur.

Do textures / act wrzucam act_bandit1.dds - nową teksturę.

Znalazłem w pliku gamedata / textures / textures.ltx linijkę:
Kod: Zaznacz wszystko
act\act_bandit                   = bump_mode[use:act\act_bandit_bump], material[0.50]
Dodaję pod nią
Kod: Zaznacz wszystko
act\act_bandit1                  = bump_mode[use:act\act_bandit_bump], material[0.50]
Podobnie poniżej linijki
Kod: Zaznacz wszystko
act\act_bandit                   = 0
dodaję
Kod: Zaznacz wszystko
act\act_bandit1                  = 0

I kicha, nic to nie zmienia. Podejrzewam - mogę się oczywiście mylić - że coś w katalogu meshes jest do zrobienia - tak jest w tym modzie z rookies'ami, są tam modele ogf. I nie mam pojęcia co i jak zrobić. Pomóżcie, proszę!
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] Dodanie skina bandytów

Postprzez KoweK w 29 Kwi 2010, 00:39

Musisz otworzyć model OGF notatnikiem. Musisz tam troszkę "poszperać" i pozmieniać odpowiednio linijki. Powinno pomóc. I zapisz tego ogf'a jako act_bandit1.ogf !

Możesz w ten sposób również tworzyć nowe modele ogf, czyli nie musisz kasować starego bandyty, by mieć nowego - należy tylko odpowiednio wyedytować pliki. :) Niestety, jest z tym full roboty, bo chyba oprócz .ltx'ów musisz też wyedytować .xml'e. Nie modduję gry, ale myślę, że trochę cię nakierowałem. :P
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości