Messiah napisał(a):Wgrałem to spolszczenie co autor tematu, no i pech.
Nowe iteny/bronie itp. nie mają swoich nazw, tylko nazwy plików (zamiast opisu jest np. wpn_costamcostam_costam)
Co tera ?
Do tego, co chwila na dole ekranu pojawia mi się jakaś nazwa pliku (costam_costam_costam) i nie wiem o co hozi o0
lokalizatjon.ltx usunąłem
Messiah napisał(a):Wgrałem to spolszczenie co autor tematu, no i pech.
Nowe iteny/bronie itp. nie mają swoich nazw, tylko nazwy plików (zamiast opisu jest np. wpn_costamcostam_costam)
Co tera ?
Do tego, co chwila na dole ekranu pojawia mi się jakaś nazwa pliku (costam_costam_costam) i nie wiem o co hozi o0
lokalizatjon.ltx usunąłem
FATAL ERROR
[error]Expression : Ran out of memory
[error]Function : TW_LoadTextureFromTexture
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 132
[error]Description : D3DXCreateTexture( HW.pDevice, top_width,top_height, levels_exist,0,t_dest_fmt, D3DPOOL_MANAGED,&t_dest )
stack trace:
Uwaga!
Zaleca się ustawić 4096 mega pamięci wirtualnej w systemie i dopisanie w linii komend gry parametru "-noprefetch"
dorian napisał(a):A to zrobiłeś? :Uwaga!
Zaleca się ustawić 4096 mega pamięci wirtualnej w systemie i dopisanie w linii komend gry parametru "-noprefetch"
W 1 poście tematu to info jest. Ja mam aktywne 3 GB ramu i jak tego tak nie ustawiłem też wysypy miałem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości