[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez qcyk0015 w 18 Kwi 2010, 10:16

Usunąłem wszystko, okazało się, że nie ma lektora. Powróciłem do tego folderu a tu się okazało że wszystko jest spowrotem na swoim miejscu :|

Edit: Przepraszam, pomyliłem się, trochę nachrzaniłem, jest lektor. Ale pytanie czy te napisy na dole ekranu jak lektor gada można jakoś usunąć?
Awatar użytkownika
qcyk0015
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 16 Kwi 2010, 20:57
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 18

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Facek18 w 22 Kwi 2010, 10:58

Panowie mam problem. Gram i byłem już przy antenach to wywaliło mnie z gry (już kiedyś tak miałem) i teraz mi savy nie działają, czytałem tu że jest na to sposób ale nie umiem tego znaleść. Możecie mi pomuc :P
Facek18
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Gru 2007, 09:49
Ostatnio był: 17 Lis 2014, 20:33
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez MatrixSTR w 27 Kwi 2010, 15:58

Daj loga z błędu bo inaczej nikt Ci nie pomoże :P
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 13 Wrz 2024, 22:57
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez kamilfgangsta w 28 Kwi 2010, 10:00

Ściągało mi się to bez zarzutów do 245 MB i nagle przestało mi się to ściąga.
Dało by się to dać na party?Wtedy ściągało by się bezpieczniej.
Awatar użytkownika
kamilfgangsta
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 20:52
Ostatnio był: 29 Cze 2012, 17:27
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez mateopol2 w 01 Maj 2010, 16:34

mam do was pytanko czy wam też gierka się wiesza gdy w laboratorium x18 zabijecie tego bossa a konkretnie po filmiku?
mateopol2
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 04 Gru 2009, 20:02
Ostatnio był: 01 Maj 2010, 18:59
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Messiah w 02 Maj 2010, 18:25

Messiah napisał(a):Wgrałem to spolszczenie co autor tematu, no i pech.

Nowe iteny/bronie itp. nie mają swoich nazw, tylko nazwy plików (zamiast opisu jest np. wpn_costamcostam_costam)

Co tera ? :D

Do tego, co chwila na dole ekranu pojawia mi się jakaś nazwa pliku (costam_costam_costam) i nie wiem o co hozi o0

lokalizatjon.ltx usunąłem :P


Zna ktoś rozwiązanie tego problemu? Gram znowu i jest to samo, strasznie wku*wiające, kombinowałem z lokalizatjon itp. ale nic to nie daje :[ :[
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez stalkero001 w 02 Maj 2010, 20:26

Możesz pogrzebać w plikach moda i sam je sobie "przetłumaczyć" (czyt. w wypadku broni spisać choćby z wikipedii xD). Niestety nie pamiętam za bardzo gdzie to sie grzebało więc sorry że tylko tyle zdołałem pomóc :wink:
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Podznaczony w 02 Maj 2010, 20:35

Chyba chodzi o pliki text w config :wink: Tam masz odpowiednio różne pliki .xml (chyba xml) w każdym razie edytujesz to notatnikiem i wpisujesz co ci tam pasuje np: wytłumaczyć nazwy / opisy przedmiotów, przetłumaczyć dialogi i inne rzeczy których nie wymieniłem :wink:
Podznaczony
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 24 Lut 2010, 18:05
Ostatnio był: 09 Kwi 2024, 21:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 03 Maj 2010, 17:33

Messiah napisał(a):Wgrałem to spolszczenie co autor tematu, no i pech.

Nowe iteny/bronie itp. nie mają swoich nazw, tylko nazwy plików (zamiast opisu jest np. wpn_costamcostam_costam)

Co tera ? :D

Do tego, co chwila na dole ekranu pojawia mi się jakaś nazwa pliku (costam_costam_costam) i nie wiem o co hozi o0

lokalizatjon.ltx usunąłem :P


To autor tego tematu Ci podpowie: a przetłumacz se. :P
Ja, żeby mieć przetłumaczone nazwy nowych giwer (np. Aug Steyr gewehr bodajże), co to ten mod dodaje, zamiast grać, to przez parę wieczorów tłumaczyłem sobie, żeby po polskiemu w opisach broni było.. :E
I na dole ekranu też mi się pojawiało cośtam/cośtam, ale to olałem.
Plik localization też usunąłem..
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez thealbino w 06 Cze 2010, 23:19

Grając w tego moda w losowych momentach doznaję błędu:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : Ran out of memory
[error]Function      : TW_LoadTextureFromTexture
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 132
[error]Description   : D3DXCreateTexture( HW.pDevice, top_width,top_height, levels_exist,0,t_dest_fmt, D3DPOOL_MANAGED,&t_dest )
 

stack trace:


jakiś pomysł jak go zneutralizować?? Sprzęt: DualCore 2,5Ghz, 2GB RAM, Radeon HD4670, Win7, gra oryginalna. Mod wgrany poprawnie, już nie jeden wgrywałem i zęby na tym zjadłem.
thealbino
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 17 Paź 2009, 19:17
Ostatnio był: 08 Sie 2010, 19:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 07 Cze 2010, 08:49

A to zrobiłeś? :

Uwaga!
Zaleca się ustawić 4096 mega pamięci wirtualnej w systemie i dopisanie w linii komend gry parametru "-noprefetch"


W 1 poście tematu to info jest. Ja mam aktywne 3 GB ramu i jak tego tak nie ustawiłem też wysypy miałem.

EDIT:

thealbino j/n, jeśli dalej Ci sie sypie losowo, to nie wiem ile ramu zjada Win' 7, ale wyraźnie się drze, że mu ramu za mało jest.
2 GB pamięci w systemie do tego akurat moda to nie za wiele raczej jest..
Ostatnio edytowany przez dorian, 07 Cze 2010, 15:15, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez thealbino w 07 Cze 2010, 11:13

dorian napisał(a):A to zrobiłeś? :

Uwaga!
Zaleca się ustawić 4096 mega pamięci wirtualnej w systemie i dopisanie w linii komend gry parametru "-noprefetch"


W 1 poście tematu to info jest. Ja mam aktywne 3 GB ramu i jak tego tak nie ustawiłem też wysypy miałem.

Zrobiłem jedno i drugie, tyle ze po noprefetchu gra sie ładuje 2 albo 3x tyle co powinna ;) a problem zostaje :(
thealbino
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 17 Paź 2009, 19:17
Ostatnio był: 08 Sie 2010, 19:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości