[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kellypl w 04 Kwi 2010, 20:35

Witam wszystkich
Mam jedno pytanie mianowicie, co jest za drzwiami w laboratorium w czerwonym lesie, obok miejsca gdzie się wyłącza zwęglacza? Ewentualnie jaki jest tam kod? Ten z znalezionego pda gościa monolitu pasuje do jednych drzwi, są za nimi naboje i granaty ale są jeszcze 2 pary.

Pozatym mod bardzo stabilny przynajmniej u mnie, każda broń działa prawidłowo a mosin jest naprawde klimatyczny :) Jedynie nie działa zedytowanie nagród by otrzymać mośka bez lunety, mam wtedy bug trapa.

Uwagi moderatora:

Sprawdź tu: http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=5&t=3312 - caleb59
Kellypl
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Kwi 2010, 20:28
Ostatnio był: 16 Cze 2012, 23:13
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 10 Kwi 2010, 00:45

Witam. Mam takie pytanie. Czy macie może taki problem z Barnabą, że po przesłaniu mu danych z PDA oczywiście na wysypisku w tunelu i kiedy do niego ponownie wróciłem to znowu chce żebym poszedł na wysypisko po te same PDA? Czy wiecie jak dokończyć tą misje? Zależy mi na tym, bo podobna po wykonaniu tej misji będę mógł zmodyfikować kombinezon PREDATOR.

- - - - -

I jeszcze jedno pytanie. Jak jest
zapisana mina przeciwpiechotna
w plikach? Proszę o nazwę. :D

Uwagi moderatora:

Double post
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stypol9 w 10 Kwi 2010, 18:27

W związku z tym, że niesamowicie mnie wkurzają CTD przy wczytywaniu czegokolwiek oprócz autosave pytam się: można toto dopasować do 1.0004? Tam takich jaj nie ma, ale za to są crashe przy pytaniu o zlecenia... Z tego co wiem, to błąd tkwi prawdopodobnie w [task_manager.script], ale nie mam teraz przy sobie Stalka, więc nie potwierdzę. Może ktoś pomoże, bo to chyba spotkało nie tylko mnie... Kiedyś tego na 1.0005 nie było, ale teraz co chwilę to się dzieje. Pomaga jedynie rozpoczęcie nowej gry lub wczytanie autosave, potem te save zapisane podczas bieżącej sesji chodzą ładnie, ale jak wyłączę i ponownie włączę grę, to wszystko się pieprzy... Żeby móc normalnie pograć, to musiałbym mieć cały czas grę włączoną...

Dobra, czekam na pomoc...
Image
Udanych łowów Stalkerze!
C2D E7400 2,8GHz (OC 3,5GHz) | 9800GT 1GB | 4GB RAM
Awatar użytkownika
stypol9
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 17 Maj 2009, 19:54
Ostatnio był: 18 Kwi 2016, 01:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Tweester w 11 Kwi 2010, 15:44

Czy istnieje spolszczenie do Dima's Mod? Czy może spolszczenie z samego Oblivion Lost wystarczy?
Tweester
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 15:41
Ostatnio był: 11 Kwi 2010, 17:38
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stypol9 w 11 Kwi 2010, 17:13

Yyy, chodzi ci o Dima's Mod Final? Przecież ten mod jest już po polsku, więc czego ty chcesz?
Image
Udanych łowów Stalkerze!
C2D E7400 2,8GHz (OC 3,5GHz) | 9800GT 1GB | 4GB RAM
Awatar użytkownika
stypol9
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 17 Maj 2009, 19:54
Ostatnio był: 18 Kwi 2016, 01:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez RazoRetti w 16 Kwi 2010, 14:19

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_string
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 352
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find variable ammo_mag_size in [wpn_pm]


Błagam... pomóżcie, bo jak zawsze wiedziałem jak naprawić tak teraz nie wiem. Witam pulpit w momencie, kiedy podejmuję się pierwszego zadania od Wilka.
RazoRetti
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 16 Kwi 2008, 18:43
Ostatnio był: 19 Kwi 2011, 00:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez ZiomB w 16 Kwi 2010, 20:16

Mam kilka pytań odnośnie tego modu.

1. Gdzie oprócz początku gry moge kupić drugi nóż?
Na początku gry nie mam forsy, a po przejściu misji u Wilka nóż już znika z asortymentu handlarza.
Nigdzie indziej tego noża już nie spotkałem.
2. Poco w ogóle w grze Taurus?
Skoro GP 100 jest od niego lepszy, lżejszy i tańszy, w dodatku możemy go za darmo dostać od Biesa?
Może poprostu autorzy pomylili logi i teraz GP 100 jest silniejszy od Taurusa, a powinno być na odwrót?
3. Czy w grze jest więcej Rewolwerów oprócz wyżej wymienionych Taurusa i GP 100?
4. Pytanie które już w temacie było. Dlaczego ciężkie karabiny maszynowe w zbrojowni Wolności są zepsute?
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kellypl w 17 Kwi 2010, 09:26

ZiomB napisał(a):Mam kilka pytań odnośnie tego modu.

1. Gdzie oprócz początku gry moge kupić drugi nóż?
Na początku gry nie mam forsy, a po przejściu misji u Wilka nóż już znika z asortymentu handlarza.
Nigdzie indziej tego noża już nie spotkałem.
2. Poco w ogóle w grze Taurus?
Skoro GP 100 jest od niego lepszy, lżejszy i tańszy, w dodatku możemy go za darmo dostać od Biesa?
Może poprostu autorzy pomylili logi i teraz GP 100 jest silniejszy od Taurusa, a powinno być na odwrót?
3. Czy w grze jest więcej Rewolwerów oprócz wyżej wymienionych Taurusa i GP 100?
4. Pytanie które już w temacie było. Dlaczego ciężkie karabiny maszynowe w zbrojowni Wolności są zepsute?


Jedyny nóż jaki widziałem to ten właśnie u sidorovicza, zawsze możesz zedytować przedmioty otrzymywane za zadanie.

gp100 musi być silniejszy, chociażby z tego powodu, że strzela silniejszym nabojem

nie

bo są zamknięte od 1986 ^^
Kellypl
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Kwi 2010, 20:28
Ostatnio był: 16 Cze 2012, 23:13
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez ZiomB w 17 Kwi 2010, 10:55

Dobra dzięki, następna partia pytań.

1. Czy w Nanosuicie opis jest prawdziwy? Jest się nieśmiertelny i można latać?
2. Słyszałem, że w jednym Queście można dostać miotacz ognia.
Gdzie ten Quest jest i od kogo go dostajemy?
Nie widzi mi się kupować Miotacza u Szarego za 70 kawałków. :facepalm:
3. Gdzie oprócz Doliny Mroku można znaleść stare bronie? (przyznam, że STG 44 niezbyt pasuje do klimatu Stalkera)
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Wiewiórka69 w 17 Kwi 2010, 12:31

Mnie jedynie udało się znaleźć miotacz ognia w dolinie mroku, baza bandytów i w ich zbrojowni albo miał go jeden z nich ubrany w egzoszkielet o ile pamiętam, a jeżeli chodzi o nowe questy to nie mam pojęcia bo na żaden nowy nie trafiłem..a co do starszych broni to znalazłem też taką starą snajperkę w zbrojowni bandytów, także dolina mroku..zgadzam się, te bronie właśnie jak STG44,mauzer czy pepesza w ogóle nie pasują do stalkera.. ale w końcu jakieś urozmaicenie.

Wiewiórka69
Wygnany z Zony

Posty: 304
Dołączenie: 22 Sty 2010, 16:58
Ostatnio był: 19 Lip 2011, 21:39
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kellypl w 17 Kwi 2010, 14:13

1. nie
2. szukaj u kolesia w egzo bandytów, on ma miotacz
3. mosina z optyką znajdziesz niedaleko placówki powinności na wysypisku a tak to jedynie ppsh u bandytów i to co jest w zbrojowni. btw kar98 z luneta i tłumikiem strasznie dziwnie strzela, w ogóle nie czuć tego jak przy mosinie.
Kellypl
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Kwi 2010, 20:28
Ostatnio był: 16 Cze 2012, 23:13
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez ZiomB w 17 Kwi 2010, 22:21

Trzy ostatnie pytanka:

1. Czy tylku u mnie jest noc od 10:00 do 12:30? (Oczywiście dodatkowa noc, bo od 20:00 do 4:00 też jest.)
2. Z jakiego kalibru korzysta M60?
3. Istnieją jeszcze jakieś futurystyczne przedmioty typu Nano-pancerz?
Niewidzialne M-ki, jakieś lepsze PSI-helmety... Nieździwie się, jeśli w tej grze spotkam Xatrona. :E (broń z gry Chrome)
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości