[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Stalker Wilk w 24 Mar 2010, 21:13

No to po prostu wspaniale... Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ?
Awatar użytkownika
Stalker Wilk
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 28 Lut 2010, 21:15
Ostatnio był: 02 Kwi 2013, 03:41
Miejscowość: Prypeć :D
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 25 Mar 2010, 10:14

Ja mam.
Luknij na stronę wcześniej. Masz dokładnie to samo co opisał w swoim poście niejaki Wojak..
Problem z odpowiednim patchem. Źle wgrywasz. Więc jeszcze raz i po kolei. Wgraj wszystko od początku tak, jak to opisałem w drugim moim poście na 1 stronie tego tematu. Bardzo ważne są pierduły typu wygląd drzew, czyli "trees", "tracers on" lub "off" itp. Trzeba coś z tego koniecznie wybrać i wgrać. Zwróć uwagę, jaki patch wgrałeś do gry przed instalką moda i jaki fix zainstalowałeś z modem, bo są dwa fixy, pod patch 1.0004 i 1.0005 do gry. Ja grałem na patchu 1.0004, bo w/g autora mod na nim jest bardziej stabilny i jak też wgrałem fixa pod 1.0004, który jest załączony w modzie to miałem z kolei kaszankę, dopiero jak ściągnąłem osobno tego samego fixa, ale już poprawionego przez autora moda (link na 1 str.) + wgrałem wszystko po kolei jak opisałem w moim poście j/w z 1 strony, to mi wszystko ładnie poszło.
Ważne też, żeby ustawić plik wymiany na maxa jak zaleca autor moda. Ja mam dość mocny sprzęt i jak tego nie ustawiłem to wysyp do windy i tak miałem w trakcie grania. Jak ustawiłem szło pięknie. :wink:
Powinno pomóc. :+:
P.S. No i zakładam, że grę masz ze sklepu..
P.S.2. To Majorsoft below : Your mod is one of the best. And I really like your avatar. :wink: :wódka:
Ostatnio edytowany przez dorian, 27 Mar 2010, 14:39, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Majorsoft w 25 Mar 2010, 11:40

[center]For all Stalkers with FileFront download problem !

S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E. DOWNLOAD:
http://www.megaupload.com/?d=8UTIU3EK

Add On 1 - Mosin Nagant + Ruger GP 100:
http://www.megaupload.com/?d=AU5EE8QZ

Add On 2 - KAR 98 + BAR 1918:
http://www.megaupload.com/?d=AU5EE8QZ

Add On 3 - Remington 870:
http://www.megaupload.com/?d=O4F1OHIZ

Add On 4 - New HUD:
http://www.megaupload.com/?d=O4F1OHIZ

Image

Screenshots:
http://img691.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=ai2.jpg

NEXT:

ImageImageImageImageImageImageImageImage
Awatar użytkownika
Majorsoft
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:22
Ostatnio był: 07 Wrz 2010, 01:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Stalker Wilk w 25 Mar 2010, 22:57

Spokojnie... To oczywiste że mam grę oryginalną. Mam tylko takie gry w domu :D

Sprawdzę czy działa (ale to już jutro) i powiem, czy zaskoczyło.
Awatar użytkownika
Stalker Wilk
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 28 Lut 2010, 21:15
Ostatnio był: 02 Kwi 2013, 03:41
Miejscowość: Prypeć :D
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Delat w 25 Mar 2010, 23:20

W końcu wszystko chodzi dobrze... tylko jedna rzecz została: Co mogę zrobić aby handlarze - baraman, sid i cała reszta mieli na sprzedaż cokolwiek oprócz paru sztuk amunicji ?:( To mi dość znacznie przeszkadza a nie wiem w czym problem, wszytko zainstalowałem poprawnie.

EDIT: I jak naprawić meet-zone'y czy coś takiego... chodzi o to, że nikt nie podchodzi do "lady" barman, sacharov. Z barmanem nie problem, sam do niego podejde ale do Sacharova już gorzej... stoi i w ogóle nie chce podejść. Czekałem kilka minut i nic...
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez waziator89 w 03 Kwi 2010, 23:03

Pobrałem tego wspaniałego mod'a i wydaje mi się że zainstalowałem go poprawnie tj. gamedata i dalej wszystkie wybrane dodatki (drzewa z liśćmi, jakieś tam shadery, float 32 v2.0 - wszystko wrzuciłem w odpowiednie foldery [przynajmniej tak myślę]) - jednak obserwując niektóre screeny z tego tematu zauważyłem, że chociażby artefakty wyglądają bardziej... artefaktowo tj. mają o wiele ciekawszą teksturę niż na screenie moim:
:

http://img338.imageshack.us/i/sswaziator040310224415l.jpg/
. (Jeśli nie widać zdjęcia, to tłumaczę - artefakt wygląda jak piłka do unihokeja ( jego powłoka nie błyszczy się :P). Skąd wiem, że to wszystko co jest do skopiowanie do odpowiednich folderów jest dobrze wgrane? Ogólnie bronie, cienie na broni i wszystko inne wydaje się być piękne, gra u mnie jest stabilna, czasem, w rzadkich i losowych momentach gra wychodzi do windowsa, pogoda i noc też jest ok, jednak lubię mieć wszystko cacy i dlatego zwracam się do Was z takim pytaniem.
Dodam tylko, że mod śmiga u mnie na max detalach z pełnym dynamicznym oświetleniem. W opcjach dodatkowych moda również zaznaczyłem możliwie najwyższe ustawienia. Czuję troszkę niedosytu, lubię jak wszystko działa jak należy i chwała twórcom - liczę na wyrozumiałość i pomocne... apteczki.. pomagijte :+: !
Awatar użytkownika
waziator89
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 16 Sty 2010, 07:45
Ostatnio był: 07 Wrz 2017, 15:54
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Zari w 04 Kwi 2010, 09:43

Wygląd artefaktu w łapie to żaden błąd. Tak po prostu wygląda gdy jest "używany".
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 14:00
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez stalkero001 w 05 Kwi 2010, 13:54

Mam mały problem otóż ostatnio gdy zapisałem gre pare minut w grze przed emisją ( wykaszałem bandytów w drodze do agro i schowałem sie w tunelu, nie wiedziałem że nastąpi) kiedy mnie zabili wczytałem gre i przywitałem pulpit bez żadnego loga błędu. Jak wróciłem z agro (nie wiem czy ma to większy związek ale była wtedy prawdziwa wojna na wysypisku) to na cmentarzysku pojazdów znów zapisałem grę by wykosić bandytów a długo wtedy nie zapisywałem i wtedy wojskowy ubił mnie z tyłu z daleka. Nie robiłem nic przez chwile, potłukli sie tam i znów nastąpiła emisja tyle że znacznie później. OK wczytać sie dało ale jak uciekałem do schronienia sytuacja sie powtórzyła. Gra załapała zwieche i pulpit. I zaś żadnego loga.... Wiecie co to może być? :wink:
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez waziator89 w 05 Kwi 2010, 22:06

Również mam problem zapewne związany z pamięcią - przy wejsciu na teren baru z dziczy gra z bugiem wyskakiwała do windowsa takim jak tu:

:

FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 749
[error]Description : std: out of memory
.

Po zmianie na odpowiadającą opisowi pamięci (ram x 1,5 - spróbowałem dwóch opcji z 3 i 4 gb ) gra chwile przycinała po 2-3 razy tak jakby chciała a nie mogła, po czym mogłem latać bo barze - jednak przy quicksave i rozpoczęciu rozmowy z barmanem gra wyskakiwała do windy bez loga. Mam wszystko na max poustawiane i wcześniej nie było takiego problemu, czasem gra spontanicznie wyskakiwała z logiem.

Jak wszyscy tu zgromadzeni - proszę o pomoc. :soviet: :worms:
Awatar użytkownika
waziator89
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 16 Sty 2010, 07:45
Ostatnio był: 07 Wrz 2017, 15:54
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez stalkero001 w 05 Kwi 2010, 22:48

Nie no już jest ok bo działo sie tak tylko przy emisji ;P A ustawienia mam średnio wysokie i troszke wtedy cieło... Wgl to miał ktoś z was trzy emisje pod rząd w 10 minut? ; DD
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez plumber w 11 Kwi 2010, 10:24

Małe spotkanie z zombi i pijawką.

Grając w Stalker Cień Czarnobyla na modzie Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E. przechodząc z magazynów wojskowych do baru po misji odparcia monolitu dla wolności i zaraz po emisji przydarzyła mi się taka oto przygoda zobaczcie sami :-)

http://www.youtube.com/watch?v=7xWY_Y27Xuo
INTEL CORE i5 750 @ 4423 1.424v
ASUS P7P55D
OCZ 4 GB OCZ3G1600LV4GK
SAPPHIRE HD 5870 1024 MB 21161-00-54R
RAID 0 - 2x ST3250310NS
HDD 3 - F3 HD502HJ
HDD 4 - ST3500418AS
Awatar użytkownika
plumber
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 28 Mar 2010, 20:45
Ostatnio był: 22 Gru 2012, 16:27
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Tweester w 11 Kwi 2010, 15:44

Istnieje pełne spolszczenie do Ultimate? Bo te z Oblivion Lost spolszcza tylko cześć a reszta nie działa.
Tweester
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 15:41
Ostatnio był: 11 Kwi 2010, 17:38
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości