[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Dzikus w 10 Mar 2010, 19:01

To mam ustawione na max, zresztą tak jak wszystko. Nadal nie wiem w czym tkwi problem :/
Nie klikaj!:

No i po co klikasz? :]
Awatar użytkownika
Dzikus
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 25 Sty 2010, 19:46
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 00:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Desert22 w 10 Mar 2010, 20:54

Kurde, ostatnio cos mi sie zepsulo i przy wiekszej ilosci prob zapisu /przejscia na inna mape wywala mnie do windy bez zadnego erroru, musze ciagle wczytywac wczesniejsze save bo te ktore uda mi sie zrobic takze wywalaja do windy... uzywam oblivion lost, mam swieza instalke , wszystko dobrze ustawione i nadal to samo..

EDIT: po wgraniu patcha 05 i ponownym zrobieniu gamedata oraz od nowej gry zauwazylem ze te uciazliwe napisy na czerwono po sejwowaniu zniknely,mam nadzieje ze pozniej sie nie pojawia znowu i bede mogl normalnie przejsc ( 4x zaczynam od poczatku w tym tygodniu xD)
Awatar użytkownika
Desert22
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 07 Mar 2010, 14:17
Ostatnio był: 15 Sty 2011, 18:24
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez DanieloZ w 20 Mar 2010, 22:43

Powie mi ktoś coś o tym błędzie ;> ?


Expression : fatal error
Function : CInifile::r_section
File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
Line : 342
Description : <no expression>
Arguments : Can't open section 'aem_admin'

Wyskoczyło mi w magazynach :soviet:
Miałem wpakowaną gamedate, arena fix, tracers on, celowniki , shadery ,i fix pod 1.0004 - wcześniej działało
Otwórz oczy i spójrz na świat z innej perspektywy, być może odkryjesz coś, co zmieni twoje życie.
Awatar użytkownika
DanieloZ
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 27 Lut 2010, 20:27
Ostatnio był: 07 Lut 2015, 16:55
Miejscowość: Siemianowice Śl.
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Delat w 21 Mar 2010, 18:37

Mam taki problem dotyczący tego rozmycia. Czytałem, że zostało to zmienione ale u mnie chyba jest tak samo. I faktycznie powyżej 400-500 metrów nic nie widać tylko mocne rozmycie.... co mogę z tym zrobić ? :(

I jeszcze jedna rzecz, czemu sid, barman mają na sprzedaż tylko amunicje do kilku giwer i nic po za tym?
I co mam zrobić aby barman podszedł do lady, tylko stoi po środku i nie reaguje, musze wskakiwać temu strażnikowi na głowę i w kuckach przejść do jego barku aby podejść do niego. Inaczej nie moge z nim zagadać.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez utak3r w 21 Mar 2010, 20:58

Jeżeli nie podchodzi, to znaczy, że ktoś wyciął ze spawna meet-zone'y - więc nic sam nie zrobisz...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Delat w 21 Mar 2010, 21:14

Najwyżej będę wbijał do jego barku;) Tak w ogóle to śmiesznie wygląda jako murzyn xD Na początku myślałem, że światło na niego nie pada czy coś, ale poświeciłem latareczką i co się okazuje... Barman jest afroamerykaninem. Tylko niech ktoś wyjaśni co zrobić z rozmyciem i ekwipunkiem handlarzy, mogli by mieć choć bandaże. Amunicja to za mało jak dla mnie...;> Ale cieszy mnie to, że chodzi bez problemowo:) Żadnych wind, zawiech... cudownie.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Earebrin w 21 Mar 2010, 23:52

Dziwne... u mnie nie ma takiego problemu - tzn. handlarze mają nie tylko amunicję, ale sporo giwer, pancerzy, używek. Z apteczkami i bandażami generalnie jest problem, ale też nie zauważyłem u siebie braków. A Barkeep u mnie podchodzi do lady - ale zawsze robi to z kilku- kilkunasto sekundowym opóźnieniem, jakby "zauważał" Naznaczonego. Swoją drogą, rzeczywiście taki demoniczny trochę - u mnie mu się oczy na pomarańczowo w ciemności świecą... nie tylko podczas blowoutów ;)

Co do tego rozmycia - to tak jak wcześniej w temacie - zmień sobie w pliku
SkyGRAPHICS_options w folderze r2 w shaders, w sekcji Depth of field
#define MAXDIST float( ) - ja mam ustawione np. 450 ;)
Ustaw dużo więcej, albo po prostu na początku pliku zrób // przed linijką
#define DEPTH_OF_FIELD i usuniesz efekt.
Earebrin
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 25 Lut 2010, 19:38
Ostatnio był: 20 Maj 2010, 23:00
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Delat w 22 Mar 2010, 19:52

Bardzo Ci dziękuje za pomoc :D A który plik w grze odpowiada za asortyment handlarzy ? Nie chce aby mieli tylko amunicje do pistoletów... to mnie tak denerwuje. Owszem barman ogólnie zawsze podchodzi z opóźnieniem ale u mnie nie podchodzi w ogóle. Pamiętam jak zaraz po premierze Stalkera, pojechałem do sklepu z częściami od kompa i akurat były tam gry, co prawda nie wiele, ale jednak był Stalker. Kupiłem go przypadkiem, jarałem się nim jak żadną inną grą, przeszedłem ją pamiętam trzykrotnie... potem mi się znudziło. Za jakiś czas odkryłem do niego mody na strategyinformer podajże i tak zacząłem fascynować się nim od nowa:D No ale dość z historią...

Tak więc gdzie jest plik z asortymentem handlarzy?:) Bo to, że nie podchodzi barman do lady - mniejsza o to.

EDIT: Pojawił się jednak problem z barmanem... gdy przyszedłem zanieść mu dokumenty z x18 stał na schodach do wejścia przy barze. Oddałem mu je i poszedłem na arene. Po stoczonej walce wróciłem do barmana a ten po prostu założył na plecy kałacha i wyszedł z baru i paraduje sie po okolicy ;/ Postanowiłem że zainstaluje wszystko od nowa - ale zrobię to jutro. Mam nadzieję, że to pomoże.
---------------------
Ech... no cóż. Mam ogromną prośbę, nie wiem co mam robić więc odważyłem się o to poprosić: Czy ktoś może napisać mi szczegółowy proces instalacji tego moda ?:( Robie to już drugi raz, a dalej jest coś nie tak. Mam na myśli to, gdzie wypakować poszczególne pliki i foldery, może mimo jakiejś tam znajomości instalowania modów o czymś zapominam.

Więc jeśli ktoś może... proszę, niech napisze jak po kolei to zrobić. Mam oryginalną wersje polską oraz angielską będę instalował na angielskiej. Patch pod wersje 1.0004. Shaders mam zamiar użyć pod best machines.

Uwagi moderatora:

Nie piszemy posta pod postem... - caleb59
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Stalker Wilk w 23 Mar 2010, 21:42

A u mnie zero, nic, null itd. Próbowałem na wszystkie możliwe sposoby i dupa. Ciągle bugtrap.

FATAL ERROR

[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 166
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : Arsenal.ltx


Pomoże mi ktoś ? Bo mnie już powoli cholera bierze. Cały wieczór zmarnowany -.-
Awatar użytkownika
Stalker Wilk
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 28 Lut 2010, 21:15
Ostatnio był: 02 Kwi 2013, 03:41
Miejscowość: Prypeć :D
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez atikabubu w 23 Mar 2010, 21:48

Pliku ci rzeczonego brakuję... Przeinstaluj moda.
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Stalker Wilk w 23 Mar 2010, 22:08

Przeinstalowałem. Tym razem się włączyło, ale...

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'aem_arny'
Awatar użytkownika
Stalker Wilk
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 28 Lut 2010, 21:15
Ostatnio był: 02 Kwi 2013, 03:41
Miejscowość: Prypeć :D
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez MatrixSTR w 23 Mar 2010, 23:34

brakuje Ci albo jakiegoś pliku albo jest gdzieś zły wpis z tą nazwą. Bo chce wywołać tą sekcje a jej nie może nigdzie znaleźć
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 13 Wrz 2024, 22:57
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości