[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez DanieloZ w 08 Mar 2010, 12:22

No, Przemek ma rację , bug na bugu bugiem popycha...
Nie warto raczej go instalować :wink:
Otwórz oczy i spójrz na świat z innej perspektywy, być może odkryjesz coś, co zmieni twoje życie.
Awatar użytkownika
DanieloZ
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 27 Lut 2010, 20:27
Ostatnio był: 07 Lut 2015, 16:55
Miejscowość: Siemianowice Śl.
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez LordDino w 08 Mar 2010, 12:28

Ja jakoś przeszedłem całą grę z tym modem i żadnych poważniejszych problemów nie miałem. Może dlatego, że za każdym razem instaluje grę i patche za każdym razem od nowa.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 08 Mar 2010, 12:37

Przemek77:
Ten mod to jakaś pomyłka.
Kolejna robota w rodzaju "nawrzucać do STALKERa co się tylko da".
U mnie nie działa spiwór i nie wczytują się save'y.
Dałem sobie spokój.


DanieloZ:
No, Przemek ma rację , bug na bugu bugiem popycha...
Nie warto raczej go instalować :wink:


Nie, Przemek nie ma racji i Ty DanieloZ też. Obaj nie macie. To że Wam nie idzie, albo coś nie działa to znaczy, że pewnie coś źle wgraliście. Mod jest świetny, dla mnie jeden z najlepszych do Stalkera. Grałem na nim nie raz i żadnych, większych bugów ani problemów z nim nie miałem, może raz kiedyś mnie na początku do pulpitu wywaliło, ale z kolei jak zacząłem drugi raz to już nie. I wszystko mi działało, a śpiwór przede wszystkim.
Ot wszystko.
Nie mieszajcie ludziom w głowach..
P.S. DanieloZ, przede wszystkim są fixy do moda pod patche 1.0004 i 1.0005 w zależności na którym patchu się gra. Autor moda zaleca grać na 1.0004., bo gra z modem jest na nim bardziej stabilna. Na to też trzeba zwrócić uwagę przy instalacji. Co i jak instalować opisałem w moim drugim poście tematu. Mi tam poszło bardzo dobrze.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Przemek77 w 08 Mar 2010, 12:46

No nie wiem dorian, nie pierwszy raz instaluję moda i wiem "co z czym się je". Mi ten mod działa źle mimo dobrej instalacji i po prostu nie będę sobie nim głowy zawracał.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Sulj3v w 09 Mar 2010, 18:12

Mi mod działał bezproblemowo, do momentu tych chorych filmików ( zakończenia/w x18/ w Mózgozwęglaczu ) a tak to wspanialy mod, bardzo trudny ledwo dawałem radę :E
Na Północ.... Muszę iść na północ...
Awatar użytkownika
Sulj3v
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 06 Mar 2010, 08:57
Ostatnio był: 19 Sie 2010, 09:31
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Wojak w 09 Mar 2010, 21:33

Mi po załadowaniu mapki wyskakuje BugTrap:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'aem_arny'

Zainstalowałem fixa 1.0004 i parę innych dodatków (po za shaderami)

Edit: Zastosuje się jednak do drugiego posta Doriana i wtedy zdam relacje

Edit 2: Tak, patch był zły, bo nieprawidłowy. Teraz jest ok i fajnie się gra
Oceniasz zbyt prędko.
Awatar użytkownika
Wojak
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Paź 2009, 22:37
Ostatnio był: 14 Lip 2021, 16:25
Miejscowość: Wielkie Równiny
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 37

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Delat w 10 Mar 2010, 00:11

Witam, czy według Was ten mod jest bardziej stabilny i urozmaicony ( questy, broń, przedmioty itp. ) niż Dima's Mod Final ?;> Chcę się za niego zabrać za jakiś czas jak skończę Dima'sa i dlatego pytam czy dużo zmian:D;) Choć na pierwszy rzut oka wydaje się bardziej obszerny, obym się nie mylił.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 10 Mar 2010, 12:42

Delat, czy Ultimate jest bardziej urozmaicony to nie wiem, bo w Dima's nie grałem, ale bardziej stabilny chyba tak. :wink:
Wyszedł nowy:
Add-on 3

Co to ?
Dodaje strzelbę Remington 870, a w akcji wygląda to tak :
P.U.M.P. A.C.T.I.O.N.

Wydaje mi się, że nawet przyzwoicie. :wink:

Instalacja:
Trzeba mieć poprawnie wgranego moda Ultimate + fixy w zależności od patcha, na jakim gramy.
Żeby się Remingtonem pobawić, to do gamedaty moda wgrać wcześniejsze 2 dodatki, czyli spluwy: Mosin Nagant - Ruger GP 100 and KAR 98 - BAR M -1918 :
Mosin-Nagant and Ruger GP-100.
Kar 98 and BAR M-1918

Skopiować gamedata add-on3 do folderu gamedata moda.
Skopiować gamedata z Tracers ON lub Off. Była również taka opcja wyboru przy instalacji samego moda = wybrać tak samo.
Grać i szczelać.
P.S.Nie trzeba zaczynać nowej gry.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Delat w 10 Mar 2010, 17:05

Stabilność - to mnie cieszy. A tak pro po... Ile ten mod zajmuje miejsca na dysku po rozpakowaniu ?;> Za jakiś czas go pobiorę. Musze odczekać jeszcze 2 dni.... mam radiówkę a co za tym idzie, limit na pobieranie danych 10Gb :x Ale na to mi nie szkoda :P
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Zari w 10 Mar 2010, 17:48

Mam taką zagwozdkę. Gdy jestem w magazynach... nie mogę iść dalej gdyż wywala mnie z gry na linii obozu powinności. Oto log:
FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : invalid_parameter_handler
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 800
[error]Description :
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 14:00
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Dzikus w 10 Mar 2010, 18:34

@ Delat
Mod po wypakowaniu zajmuje ~2,4 GB.

-----

Mam taki mały graficzny problem odkąd zacząłem grać drugi raz.
Wygląda to mniej więcej tak:
Image
Image
Problem tkwi w tym, że przedmioty odległe po prostu znikają, gdy się jednak podchodzi, to powoli się pojawiają. Jest to trochę irytujące. Dla porównania dam screeny z pierwszej gry w tych samych miejscach.
Image
Tutaj widać drzewa na horyzoncie.
Image
Tu jest trochę ciemniej, ale widać te budynki w oddali, a wcześniej nie.

Czy ktoś wie co może być tym spowodowane? Po rozpoczęciu nowej gry zmieniałem tyko 2 linijki w pliku alife, żeby mieć czas rzeczywisty. Dla pewności usunąłem cały folder r2 i wgrałem go od nowa, biorąc to, co miałem za pierwszym razem. Bardzo proszę o pomoc. Nie należę do tych, którzy patrzą głównie na grafę, ale jest to trochę irytujące, kiedy biegnąc, wyłaniają mi się nagle drzewa, których wcześniej nie było widać. Ponadto miałem problemy ze zdjęciem snajperów w bazie Wolności, a co będzie w Prypeci i Elektrowni?
Nie klikaj!:

No i po co klikasz? :]
Awatar użytkownika
Dzikus
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 25 Sty 2010, 19:46
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 00:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Desert22 w 10 Mar 2010, 18:39

Zwieksz widziany obszar w opcjach gry >opcje>grafika>zaawansowane
Awatar użytkownika
Desert22
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 07 Mar 2010, 14:17
Ostatnio był: 15 Sty 2011, 18:24
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości