Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Sorry za odgrzewanie topicu ale mam kłopot. Gdy włączam gre i zaczynam od nowa (save'ów nie posiadam) wywala mi gre w trakcie ładowania zainstalowane mam mody- RM i fraction comander z patchem i spolszczeniem gra w wersji 1.5.07
z logu
:
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_DefaultCharacters.empty() [error]Function : CSE_ALifeTraderAbstract::specific_character [error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\xrServer_Objects_ALife_Monsters.cpp [error]Line : 333 [error]Description : no default specific character set for class [error]Arguments : sim_fc_csky_0
dodam że coś mi śmierdziało spawnem, wiec go usunałem, ale nadal taki sam log, gra się wyłacza, więc przywróciłem go.
Mi wywala taki błąd gdy zaczynam grę od początku. Jeszcze nie odpalałem po instalacji tylko od razu mody wrzuciłem FactioComande i Random
:
Application: XRay Engine Computer: KOMPUTERKUBY User: Kuboslaw Date: Wednesday, March 03, 2010 8:54:29 AM
Error Reason: ---------------------------------------- xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Program Files\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)
User Message: ---------------------------------------- Expression : !m_DefaultCharacters.empty() Function : CSE_ALifeTraderAbstract::specific_character File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\xrServer_Objects_ALife_Monsters.cpp Line : 333 Description : no default specific character set for class Arguments : sim_fc_duty_2
System Error: ---------------------------------------- 0x00000012 - Brak dalszych plików.
CPU: ---------------------------------------- Number of Processors: 2 Processors Descriptions: 1. Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz 2. Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz
Operating System: ---------------------------------------- OS Version: Windows XP Dodatek Service Pack 3 Build Number: 2600
Memory Usage: ---------------------------------------- Current Memory Load: 36% Total Physical Memory: 2047 MB Available Physical Memory: 1297 MB Total Page File Memory: 3943 MB Available Page File Memory: 3279 MB Stack Trace: Interrupted Thread, TID: 1948 ---------------------------------------- "D:\Program Files\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s) "D:\Program Files\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001BB3A, xrDebug::fail()+42 byte(s) "D:\Program Files\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrGame.dll" at 001B:04D71147, CDialogHolder::operator=()+74951 byte(s) "D:\Program Files\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\luabind.beta7-devel.rc4.dll" at 001B:03EC735B, luabind::detail::overload_rep::call()+91 byte(s) "D:\Program Files\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\lua.JIT.1.1.4.dll" at 001B:04BE2EA3, luaopen_io()+20483 byte(s)
Stack Trace: Running Thread, TID: 1652 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C802542, WaitForSingleObject()+18 byte(s) "D:\Program Files\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\BugTrap.dll" at 001B:003B87C4 "D:\Program Files\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\BugTrap.dll" at 001B:003B6C0C, BT_MakeSnapshot()+339 byte(s) "D:\Program Files\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\BugTrap.dll" at 001B:003B6C56, BT_SehFilter()+11 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C864191, UnhandledExceptionFilter()+455 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C8438FA, ValidateLocale()+41170 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 248 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll" at 001B:77DE8631, WmiFreeBuffer()+590 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 356 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv" at 001B:72CB312A, midMessage()+840 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 1204 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 820 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA14A2 "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA2862 "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA98DF, DirectSoundCreate()+20900 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA2896 "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 3544 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA14A2 "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA2862 "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA292B "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 3764 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\USER32.dll" at 001B:7E3695F9, GetLastInputInfo()+261 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll" at 001B:6D359A67 "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 2232 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C901046, RtlEnterCriticalSection()+70 byte(s) at 001B:0280E815
Po pierwsze witam wszystkich! Po drugie - DZIĘKI ZA RANDOM MODA!!! Jest naprawdę świetny - wróciłem sobie po dłuższym czasie do zony, a tu taka niespodzianka. Usunąłem textury drzew -jednak wolę jak jest zielono. Do rzeczy, więc generalnie chodzi o to, że niezbyt mi pasują nowi mutanci (nowe mutanty(?)).Na marginesie - wszystko z nimi ok. Malowniczo poteksturowani i świetnie wymodelowani, ale przyzwyczaiłem się już trochę do spokojnego trybu przemierzania strefy i chciałbym jednak przywrócić pierwotny stan ilości niemilców. Może, któryś z panów by mi pomógł? Wgrywając stare sejwy zauważyłem, że to jest to o co mi chodzi, natomiast nie ma blowoutów co zdeczko psuje zabawę. Pozdrowienia
Kuboslaw napisał(a):Mi wywala taki błąd gdy zaczynam grę od początku. Jeszcze nie odpalałem po instalacji tylko od razu mody wrzuciłem FactioComande i Random
A ja mam taki problem. Mam pare modów na łatwy start i wszystko u handlarzy , wgrałem RM i te dwa mi nie działają . Popełniłem jakiś błąd , czy tak ma być ? Prosze o szybką odpowiedzi .