Darth ReX napisał(a):Wcale nie jestem z tego powodu zadowolony, gra robiona pod SP, pewnie bez większych opcji modowania.
xKoweKx napisał(a):Metro 2033 nie to, że będzie wymagało Steama, a będzie dostępne również na Steamie. To jest zasadnicza różnica. W końcu na niektórych coverach możemy zobaczyć "Games for Windows".
xKoweKx napisał(a):Btw. mejku ta wiadomość jest trochę "stara".
Minimalne wymagania sprzętowe:
* Procesor: dwurdzeniowy (jakikolwiek Core 2 Duo lub lepszy);
* Karta graficzna: kompatybilna z DX9, Shader Model 3 (GeForce 8800, GT220 lub lepsza);
* RAM: 1 GB
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
* Procesor: jakikolwiek czterordzeniowy lub dwurdzeniowy taktowany zegarem 3,0+ GHz;
* Karta graficzna: kompatybilna z DX10 (GeForce GTX 260 lub lepsza);
* RAM: 2 GB
Maksymalne wymagania sprzętowe:
* Procesor: Core i7;
* Karta graficzna: kompatybilna z DX11 (GeForce GTX 480 lub 470;
* RAM: tak dużo, jak to tylko możliwe, nawet ponad 8 GB;
* Dysk twardy: szybkie HDD lub SSD
Aktywacja 3D Vision - wymagania sprzętowe:
* Karta graficzna: GeForce 275 lub lepsza;
* Monitor: z odświeżaniem 120 Hz (lub lepszy);
* Okulary 3D Vision;
* System operacyjny: Windows Vista lub Windows 7
http://www.cdaction.pl/news-11326/metro ... serca.html
Digger napisał(a):Ta NVIDIA zawsze musi namieszac
Digger napisał(a):Z podniecaniem się grafika może zaczekajmy do premiery co?
Uważasz, ze celowa zła optymalizacja silnika
Digger napisał(a):Nie chce się wykłócać o grę, ale dla mnie przy takich wymaganiach (maksymalne ustawienia), grafika powinna sprawiać, że Crisis wypada przy niej blado. 8GB ramu? Ta, chyba cala gra będzie się ładowac do pamięci.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości