Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Opis: Powoli różne wyposażenie do Cienia... Broń i nie tylko.
Instalacja: Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem. Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
O ile zwykle jestem przeciwny obecności nowej i "zbyt" starej broni w zonie o tyle gratuluję pomysłu ze stenem. To chyba jedyna broń z wyjątkiem PPSz, która może i nawet powinna się tam znaleźć, choćby dlatego, że można ją było skonstruować w każdym średnio zaopatrzonym warsztacie. A i amunicja nie stanowiła by problemu. Powiedz tylko czy kolimator ma kropkę? Nie widzę jej, ale może to tylko jakość filmu.
Kolimator ma nie tylko kropkę, ale daszek czerwony i dwie czarne poziome kreski. A co do stena, to rozumuję dokładnie tak, jak ty - też jestem przeciwnikiem dodawania arsenału z WWII, ale akurat ten egzemplarz... jeszcze go trochę unowocześniłem
UPDATE: AS Wał ma teraz poprawioną animację i pozycję podczas strzału, co zauważalnie poprawia ergonomię "pracy" z nim Link w pierwszym poście.
Colt Anaconda - ocena Zacznę od podziękowań utak3r - dobra robota z tym Coltem, zawsze brakowało mi dobrze zrobionego rewolweru a kilka sztuk już testowałem. Realizmu używania tego modelu dodają odpowiednio zrobione animacje strzału, odrzutu jak również szybkostrzelność. Są oczywiście pewne niedociągnięcia jak np. zaznaczony na screenie element lub cofanie bębna po wystrzale co akurat nie jest szczegółem na tyle istotnym by go wypominać. Tak naprawdę to w configu nie są skalibrowane przyrządy celownicze - problem dotyczy ustawienia zoom'a na celowanie (przy jego braku jest zaniedbywalny).
Na screenie widać podczas ładowania zaznaczony element - IMO powinno to zostać poprawione (brak tu starannego wykonania). utak3r - dobre chęci to nie wszystko, IMO liczą się szczegóły - konstruktywna krytyka czasem pomaga w ocenie własnego dzieła. Jeszcze jedna sprawa - mógłbyś przerobić nieco lufę zwiększając ją o ok. 1/3 długości - wówczas byłby to model podobny do Magnum 500 - tym samym upieczesz 2 pieczenie na jednym ogniu - mówię o pojawiających się prośbach o inne modele podobnych wizualnie Coltów.
Utak3r - zobacz ten filmik ( 3min 26 sek.) - dasz radę zrobić taką animację dla rozładowywania Colta ?, dodając dodatkowo animację obrotu bębna w rewolwerze. IMO w Twojej animacji rewolwer unoszony jest zbyt wysoko i nie widać go w całości na ekranie podczas wyrzucania łusek.
PS. Uwagi dla administracji: Filmik poglądowy animacji przeładowywania Colta - nie dotyczy Stalkera, jeśli jest niepotrzebny - wyrzucić.
Po pierwsze - nie, to nie jest spakowane zipem. To jest spakowane 7zipem. Po rozpakowaniu umieścić w gamedacie, standardowo. Jednak, należy sobie potem ową broń samemu dodać do handlarzy lub spawna - nie mam ochoty robić tych plików w wersji dla każdego moda osobno (bo owe pliki są niekompatybilne). Acha, również należy dopisać je do pliku mp_ranks.ltx. To tyle...