TRAILER z DX9 !!!

Chór Armii Czerwonej skończył się na Kill 'Em all - pomyślał rozczarowany Naznaczony.

Postprzez LPKorn3324 w 14 Maj 2005, 11:12

lansiarz-

modele zupelnie przecietne


http://skowron.forall.pl/stalker/foto/5.jpg- nazywasz to przecietnymi modelami ??? naprawde ciekawe

wystrzaly z luf jak z cs'a

hmm to sie akurat zgadza ostatnio sami twórcy pisali ze dzwieki beda dopiero nagrywane
a teksturki z bliska nie wygladaja tak cudownie

zgodze sie i nie. Tekstura powierzchni ziemi, wszelkie tekstury pojazdów i sporo scian jest znakomitych ale widac tez slabszej jakosc tekstury np tekstura murku, niektóra nawierzchnia, szyba taka sobie.

poki co najlepiej dotad wygladaly kroniki riddicka...

rzeczywiscie gra ma wgniatajaca grafike tylko ze te cinie itd sa software'owe nie sprzetowe ;) ja bym dodal od sibie e póki co najlepsza grafe ma splinter cell: Chaos theory
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez lansiarz w 14 Maj 2005, 11:36

nazywasz to przecietnymi modelami ??? naprawde ciekawe
w praktyce/ruchu wyglada to plasko i obrzydliwie odblaskowo.

dopoki nie ma filmu w rozsadnej rozdzielczosci czy dema nie ma sie co zachwycac... lepiej zachowac dystans i sie nie zawiesc. praktyka pokazuje ze najlepiej wygladaja gry pojawiajace sie znikad, o krotkim czasie produkcji. poki co kazdy tytul promowany jako 'rewolucyjny i wyznaczajacy nowe standardy wizualne' okazywal sie co najwyzej dobry.
lansiarz
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 09 Maj 2005, 12:29
Ostatnio był: 09 Sie 2008, 09:36
Kozaki: 0

Postprzez h3ric w 14 Maj 2005, 12:53

LPKorn3324 napisał(a):

http://skowron.forall.pl/stalker/foto/5.jpg - nazywasz to przecietnymi modelami ??? naprawde ciekawe


Fajnie mu prawa dlon w kolano wnika :P, zreszta nie tylko na tym screenie. Nad kolizja obiektów tez musza popracowac.
S.t.a.l.k.e.r. - to sobie poczekamy :)
h3ric
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:45
Ostatnio był: 12 Cze 2006, 20:46
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 14 Maj 2005, 13:25

Lansiarz, cóz, mnie sie filmik bardzo podobal (nie byl to najlepszy filmik ze stalkera jaki widzialem, ale niezly), ale zgadzam sie w 100% z twoim zdaniem na temat tytulów pojawiajacych sie znikad. Nikt na nie nie czeka, nie ma opóznien premiery ani niespelnionych marzen na temat gry. A wracajac do trailera, to zdaje sie, ze twórcy po prostu postanowili, ze sercem stalkera nie beda modele, super animacja twarzy itp. (chociaz moim zdaniem i tak wyglada to wszystko super) tylko sztuczna inteligencja, wolnosc, realizm... A wlasnie, cos mnie uderzylo w tym trailerze tak mocno, ze nie moglem sie podniesc przez dlugi czas, jak tylko zdalem sobie z czegos sprawe. Chodzi o AI. Ludzie! Jesli to bylo wziete z in-game to to jest niepojete. Jedni sobie odpoczywaja, inni chca ich zaatakowac, zachodza ich od róznych stron, czekaja na odpowiedni moment... Czegos takiego jeszcze nie bylo! Dopiero teraz zdalem sobie sprawe z potegi AI w stalkerze :) A co do najlepszej grafiki, jaka do tej pory widzialem, to móglbym powiedziec... ale nie powiem bo to zbyt kontrowersyjny temat i mogloby sie to zle skonczyc (wiem z doswiadczenia).
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez Ctalkep w 14 Maj 2005, 15:18

Najlepiej z tymi zmutowanymi szczurami !
Jeden dostal, ucieka... i nagle z ciemnosci wylazi cala gromada !

Wspaniale dopracowanie muzyki jak w Matrixie... 8) W tym momencie jak sobie gadaja zolnierze po zadymie i czajacy sie na nich stalker...
Ostatnio edytowany przez Ctalkep, 14 Maj 2005, 21:20, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Ctalkep
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:19
Ostatnio był: 07 Maj 2009, 18:24
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 14 Maj 2005, 15:27

To byla scena na medal. I pomyslec, ze to nie jest skryptowana scenka tylko dzialanie AI. No i jeszcze warto zwrócic uwage, na jakosc wykonania owych zwierzatek (na zblizeniu, gdy widzimy oczami stalkera a one na niego skacza). Powiem szczerze, ze cos takiego widzialem przedtem... na filmiku prezentujacym mozliwosci Unreal Engine 3. Po prostu swietne.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez lansiarz w 14 Maj 2005, 16:16

to nie jest skryptowana scenka tylko dzialanie AI


a na czym sie ma te AI opierac jesli nie na skryptach...nie lykam tej propagandy 'non scripted game'. Jest ich wiecej, sa bardziej i madrzej rozbudowane, ale to nadal tylko skrypty. Nawet jesli szczur ucieknie, wlezie na dach i minute pozniej zepchnie mi na leb cegle, to nadal bedzie skrypt...dopoki rzecz dziala na zasadzie "if on do mnie strzela then ja spieprzam/szukam oslony/biegne po kumpli" mamy do czynienia skryptami. Artifical to jest, ale nie Intelligence.
lansiarz
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 09 Maj 2005, 12:29
Ostatnio był: 09 Sie 2008, 09:36
Kozaki: 0

Postprzez Pipboy w 14 Maj 2005, 17:05

Pieknie...po prostu pieknie...juz nic nie pisze, spadam obejrzec jeszcze raz...i jeszcze raz...i jeszcze raz... :D
Awatar użytkownika
Pipboy
Stalker

Posty: 191
Dołączenie: 07 Maj 2005, 21:51
Ostatnio był: 04 Maj 2009, 19:44
Miejscowość: ze wsi nad Wisla:)
Kozaki: 0

Postprzez pit20 w 14 Maj 2005, 18:10

Niechce studzic entuzjazmu. Filmik faktycznie wgniata w fotel, ale prosze przypomniec sobie filmiki prezentujace AI z Half-Life 2. Mozliwe ze to takz jest z deczka oszukane.
Choc napewno czesc filmu widac, ze to normalna gra
pit20


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez Omi w 14 Maj 2005, 22:50

odnosnie demo ... lagodne przejscia scr w scr .. wieeeelkie demo pogody ehke.... tfu !!
to tylko takie wspomnienie ..
Awatar użytkownika
Omi
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 07 Maj 2005, 22:53
Ostatnio był: 07 Cze 2006, 08:19
Miejscowość: Rybnik
Kozaki: 0

Postprzez Soviet w 15 Maj 2005, 12:09

Co do demka: jest za ciemne, przycina mi sie na kompie (a moze przycina sie twórcom), naladniej wygladaja samochody. Strzelanina w budynku wyglada marnie. Co do rozgrywki: znów szykuje sie gra bez celownika :|. STLAKER jest dosc wytrzymaly, bo gdy zeskoczyl z dachu tego magazynu to nawet nie steknal.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 23:15
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Postprzez Pipboy w 15 Maj 2005, 14:09

lansiarz napisał(a):
to nie jest skryptowana scenka tylko dzialanie AI


a na czym sie ma te AI opierac jesli nie na skryptach...nie lykam tej propagandy 'non scripted game'. Jest ich wiecej, sa bardziej i madrzej rozbudowane, ale to nadal tylko skrypty. Nawet jesli szczur ucieknie, wlezie na dach i minute pozniej zepchnie mi na leb cegle, to nadal bedzie skrypt...dopoki rzecz dziala na zasadzie "if on do mnie strzela then ja spieprzam/szukam oslony/biegne po kumpli" mamy do czynienia skryptami. Artifical to jest, ale nie Intelligence.


Z 'non scripted game' chodzi prawdopodobnie o to, ze A.I. mutantów, zolnierzy i innych stalkerów sklada sie z tak duzej liczby skryptów jakiej nie bylo jeszcze w zadnej tego typu grze - stad gracz do konca nigdy nie bedzie w stanie przewidziec jak 'zachowa' sie wróg, jaka wybierze kombinacje skryptów zeby nas pokonac.
Jak do tej pory czlowiekowi nie udalo sie jeszcze zbudowac prawidziwej A.I. i w Stalkerze napewno tego nie uswiadczymy - caly myk polega na tym ze zachowanie przeciwników bedzie nieprzewidywalne, albo tylko w malym stopniu przewidywalne dlatego nawet po kilkunastu godzinach grania w Stalkera starcie z grupa zolnierzy lub Bloodsucker'ów nadal bedzie stanowic dla nas wyzwanie a nie tylko mechaniczna wyzynke z pamieci jak w przypadku kilku wczesniejszych gier.
Awatar użytkownika
Pipboy
Stalker

Posty: 191
Dołączenie: 07 Maj 2005, 21:51
Ostatnio był: 04 Maj 2009, 19:44
Miejscowość: ze wsi nad Wisla:)
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Multimedia

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość