[S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 09 Lut 2010, 23:42

Wersja 0.45 będzie działać na patchu 1.6.0.2. Testowana z powodzeniem na rosyjskim Zewie 1.6.0.2. Info od autora.

EDIT
no a kiedy będzie???

ni widu ni słychu o dacie :wink:
Ostatnio edytowany przez lukass, 10 Lut 2010, 00:39, edytowano w sumie 1 raz
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez stalkero001 w 10 Lut 2010, 00:26

no a kiedy będzie??? ; DDDD
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez SynchroCyklotron w 12 Lut 2010, 12:34

Siema! Coś w tym modzie jest z kasztanione, bo sama gra bez moda działa na max detalach i pełnym rozszerzonym dynamicznym oświetleniu. Wgrałem patcha 1.6.02 plus tego moda w wersji 0.41 i jest lipa. Prawie pokaz slajdów.
Miał ktoś z was taką sytuacje?
Awatar użytkownika
SynchroCyklotron
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 24 Paź 2009, 18:38
Ostatnio był: 02 Cze 2014, 20:54
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 12 Lut 2010, 14:28

To może być problem z kompatybilnością moda z patchem 1.6.0.2. Zaczekaj na nową wersję.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez maciek22 w 12 Lut 2010, 21:04

potrzebuje pomocy a mianowicie nie wiem jak sie dostać do skrzynki na okrągłym budynku w leśniczówce ,tą drugą(na rurze)już odwiedziłem
pozdr.
maciek22
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 07 Lut 2010, 20:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2012, 13:05
Miejscowość: wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 12 Lut 2010, 23:05

już było - http://stalker.net.pl/printview.php?t=9 ... a34b80e07b
tam chyba trzeba przejść po rurach, ale gdzie wejść na rury to nie wiem, nie mam teraz moda.

EDIT

Jeszcze pojawił się dodatek do 0.41. Opis i download w pierwszym poście.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez marakus w 16 Lut 2010, 16:17

Nie wiem czy było, nie pamiętam by ktoś o tym pisał, ale znalazłem schowek w Zatonie, przy dźwigach, konkretnie w tym czerpaku, który zwisa nad urwiskiem. Nie wiem jak tam wejść, ja wykorzystałem podrasowny skok.
Image
marakus
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 23 Sty 2010, 01:35
Ostatnio był: 18 Kwi 2010, 21:24
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Jaszka w 16 Lut 2010, 18:36

Witam. Oto jak dostać się do wyżej wymienionego schowka bez użycia podrasowanego skoku.
:

Image

Zrzut wykonany już będąc na czerpaku, skacząc celujcie na bok czerpaka, następnie kucając dostaniecie się do skrzynki.

EDIT//
Kolejny interesujący schowek a raczej 2w1, coś dla kolekcjonerów.
:

Udajemy się na Wieżę Chłodniczą, schodami do góry, 2x w lewo,drabinką do góry.
Mamy przed sobą 2 kominy. obok komina po lewej stoi skrzynka, przesuwamy ją jak najbliżej podstawy komina.
o tak:
Image
Wskakujemy na 1 poziom podstawy i przesuwamy następną skrzynkę.
Na kolejnym poziomie znajdziemy 2 skrzynki. W jednej z nich znajdziemy ciekawą broń:
Image
Do tego cuda można zamontować celownik PSO-1m, niestety nie są dostępne żadne modyfikacje u mechaników.

Niestety nie pamiętam co jest w drugiej skrzynce, chyba jakiś celownik.


EDIT2//

Znowu Wieża Chłodnicza, tym razem "Assault Rifle Silencer"
:

do znalezienia tuz pod rampą z której namierzaliśmy dziwną anomalię w zadaniu od naukowców.
Image

Kolejny schowek teren Cementowni na Janowie.
:

Schowek znajduje się na podstawie zbiornika(chyba) o tutaj:
[Image

Dostaniemy się do niego skacząc z dachu budynku naprzeciw(wejście po drabince na tyłach budynku), polecam drinka a potem skok z rozpędu. Schowek zawiera SG551
Image
Ostatnio edytowany przez Jaszka 17 Lut 2010, 21:15, edytowano w sumie 2 razy
Jaszka
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Lut 2010, 18:27
Ostatnio był: 31 Sty 2012, 18:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez NitroSoviet w 17 Lut 2010, 10:55

no to też dodam schowek
:

Wyjdźcie ze skadowska drzwiami frontowym (parter :E ) i jak wyjdziecie od razu w prawo, natraficie na ścianę żelaza i kratę a za kratą będzie schowek, co tam będzie nie powiem taka niespodzianka :) .
Jeśli lubisz pZPN ?
:

!!! JESTEŚ MOIM WROGIEM !!!
NitroSoviet
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 19 Gru 2009, 13:28
Ostatnio był: 04 Lip 2010, 19:16
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Tomek401 w 20 Lut 2010, 15:09

Siemka a jest może do tego spawmer czy jakoś tak mod. Bo giwerki bym sobie pooglądał.
Awatar użytkownika
Tomek401
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 10 Lut 2010, 21:10
Ostatnio był: 16 Wrz 2011, 17:03
Miejscowość: Kalisz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 20 Lut 2010, 20:24

ano jest, wszystkie bronie, zbroje itp. itd - viewtopic.php?f=77&t=6568
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez TUK w 20 Lut 2010, 23:05

"Ała,ała" - Jak to mawia Tisus


Uruchamiam moda 0,41.
Nowa gra -> ładuje się, BUM CRASH!

Mam włożyć płytę do dysku "D",
O co chodzi?

Erorr - opis
Log - opis

http://hotfile.com/dl/29403174/b6e6b36/ERROR.zip.html



:

Application: XRay Engine
Computer: K-6A99F21011414
User: l
Date: Saturday, February 20, 2010 10:19:33 PM

Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 001B:002AE01E, xrDebug::backend()+174 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression : assertion failed
Function : CUIAchievements::Update
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIAchievements.cpp
Line : 44
Description : ai().script_engine().functor(m_functor_str, f)



System Error:
----------------------------------------
0x00000012 - Brak dalszych plików.

Registers:
----------------------------------------
EAX=13FC96A8 EBX=333F1A90 ECX=13FC96B0 EDX=13FC97A1
ESI=002D88C8 EDI=33473E0C FLG=00200216
EBP=00A0F878 ESP=00A0E870 EIP=002AE01E
CS=001B DS=0023 SS=0023 ES=0023 FS=003B GS=0000

CPU:
----------------------------------------
Number of Processors: 2
Processors Descriptions:
1. Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7300 @ 2.66GHz
2. Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7300 @ 2.66GHz

Operating System:
----------------------------------------
OS Version: Windows XP Dodatek Service Pack 3
Build Number: 2600

Memory Usage:
----------------------------------------
Current Memory Load: 90%
Total Physical Memory: 2047 MB
Available Physical Memory: 192 MB
Total Page File Memory: 3934 MB
Available Page File Memory: 1965 MB
Stack Trace: Interrupted Thread, TID: 196
----------------------------------------
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 001B:002AE01E, xrDebug::backend()+174 byte(s)
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 001B:002AE178, xrDebug::fail()+40 byte(s)
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrGame.dll" at 001B:032CB331, CDialogHolder::CleanInternals()+50753 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 1124
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C802532, WaitForSingleObject()+18 byte(s)
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\BugTrap.dll" at 001B:00A287D5
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\BugTrap.dll" at 001B:00A26C1D, BT_MakeSnapshot()+339 byte(s)
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\BugTrap.dll" at 001B:00A26C67, BT_SehFilter()+11 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C863016, UnhandledExceptionFilter()+492 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C8436DA, ValidateLocale()+40674 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 1972
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A075, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv" at 001B:72CB312A, midMessage()+840 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 1112
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 3432
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A075, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA14A2
"C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA294A
"C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA9FBF, DirectSoundCreate()+21372 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA297E
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 2548
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A075, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA14A2
"C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA294A
"C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA2A13
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 880
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\USER32.dll" at 001B:7E3695F9, GetLastInputInfo()+261 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll" at 001B:6D359A67
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 1876
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90104B, RtlEnterCriticalSection()+70 byte(s)
at 001B:2BA0EC15

Stack Trace: Suspended Thread, TID: 3676
----------------------------------------
"C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet()
"C:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll" at 001B:77DE9B26, RegDeleteKeyW()+674 byte(s)
"C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)

Command Line:
----------------------------------------
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrEngine.exe"

Current Directory:
----------------------------------------
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci

Environment Variables:
----------------------------------------
=::=::\
=?:=?:\
ALLUSERSPROFILE=C:\Documents and Settings\All Users
APPDATA=C:\Documents and Settings\l\Dane aplikacji
CLASSPATH=.;C:\Program Files\QuickTime\QTSystem\QTJava.zip
CLIENTNAME=Console
CommonProgramFiles=C:\Program Files\Common Files
COMPUTERNAME=K-6A99F21011414
ComSpec=C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
FP_NO_HOST_CHECK=NO
HOMEDRIVE=C:
HOMEPATH=\Documents and Settings\l
LOGONSERVER=\\K-6A99F21011414
MOZ_PLUGIN_PATH=C:\Documents and Settings\l\Dane aplikacji\Nowe Gadu-Gadu\_userdata
NUMBER_OF_PROCESSORS=2
OS=Windows_NT
Path=C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\System32\Wbem;C:\Program Files\QuickTime\QTSystem\
PATHEXT=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH
PROCESSOR_ARCHITECTURE=x86
PROCESSOR_IDENTIFIER=x86 Family 6 Model 23 Stepping 6, GenuineIntel
PROCESSOR_LEVEL=6
PROCESSOR_REVISION=1706
ProgramFiles=C:\Program Files
QTJAVA=C:\Program Files\QuickTime\QTSystem\QTJava.zip
SESSIONNAME=Console
SystemDrive=C:
SystemRoot=C:\WINDOWS
TEMP=C:\DOCUME~1\l\USTAWI~1\Temp
TMP=C:\DOCUME~1\l\USTAWI~1\Temp
USERDOMAIN=K-6A99F21011414
USERNAME=l
USERPROFILE=C:\Documents and Settings\l
windir=C:\WINDOWS

Process: xrEngine.exe, PID: 152, Modules:
----------------------------------------
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrEngine.exe, Base: 00400000, Size: 00106000
C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll (5.1.2600.2180), Base: 7C900000, Size: 000B2000
C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll (5.1.2600.3119), Base: 7C800000, Size: 000FC000
C:\WINDOWS\system32\MSVFW32.dll (5.1.2600.2180), Base: 75B80000, Size: 00021000
C:\WINDOWS\system32\USER32.dll (5.1.2600.3099), Base: 7E360000, Size: 00090000
C:\WINDOWS\system32\GDI32.dll (5.1.2600.3466), Base: 77F10000, Size: 00048000
C:\WINDOWS\system32\WINMM.dll (5.1.2600.2180), Base: 76B20000, Size: 0002E000
C:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll (5.1.2600.2180), Base: 77DC0000, Size: 000AC000
C:\WINDOWS\system32\RPCRT4.dll (5.1.2600.3173), Base: 77E70000, Size: 00092000
C:\WINDOWS\system32\Secur32.dll (5.1.2600.2180), Base: 77FE0000, Size: 00011000
C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll (6.0.2900.3241), Base: 7C9C0000, Size: 00C52000
C:\WINDOWS\system32\msvcrt.dll (7.0.2600.2180), Base: 77C00000, Size: 00058000
C:\WINDOWS\system32\SHLWAPI.dll (6.0.2900.3462), Base: 77F60000, Size: 0007C000
C:\WINDOWS\system32\COMCTL32.dll (5.82.2900.2982), Base: 5D520000, Size: 0009A000
C:\WINDOWS\system32\AVIFIL32.dll (5.1.2600.2180), Base: 73AE0000, Size: 00017000
C:\WINDOWS\system32\ole32.dll (5.1.2600.2726), Base: 774D0000, Size: 0013D000
C:\WINDOWS\system32\MSACM32.dll (5.1.2600.2180), Base: 77BD0000, Size: 00015000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrNetServer.dll, Base: 10000000, Size: 00016000
C:\WINDOWS\system32\WS2_32.dll (5.1.2600.2180), Base: 71A50000, Size: 00017000
C:\WINDOWS\system32\WS2HELP.dll (5.1.2600.2180), Base: 71A40000, Size: 00008000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll, Base: 00290000, Size: 0014B000
C:\WINDOWS\system32\comdlg32.dll (6.0.2900.2180), Base: 76380000, Size: 00049000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\BugTrap.dll (1.2.2654.37769), Base: 00A10000, Size: 00030000
C:\WINDOWS\system32\VERSION.dll (5.1.2600.2180), Base: 77BF0000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\WININET.dll (6.0.2900.3462), Base: 771A0000, Size: 000AF000
C:\WINDOWS\system32\CRYPT32.dll (5.131.2600.2180), Base: 77A70000, Size: 00095000
C:\WINDOWS\system32\MSASN1.dll (5.1.2600.2180), Base: 77B10000, Size: 00012000
C:\WINDOWS\system32\OLEAUT32.dll (5.1.2600.3266), Base: 77110000, Size: 0008B000
C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.4053_x-ww_e6967989\MSVCR80.dll (8.0.50727.4053), Base: 78130000, Size: 0009B000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\dbghelp.dll (5.1.2600.2180), Base: 59A60000, Size: 000A1000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrSound.dll, Base: 00A40000, Size: 0003D000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\OpenAL32.dll (6.14.357.21), Base: 00A90000, Size: 00010000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCDB.dll, Base: 00AB0000, Size: 0001D000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrAPI.dll, Base: 00AE0000, Size: 00006000
C:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll (5.3.2600.2180), Base: 6D350000, Size: 00039000
C:\WINDOWS\system32\d3dx9_42.dll (9.27.952.3001), Base: 00B00000, Size: 001E5000
C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.Windows.Common-Controls_6595b64144ccf1df_6.0.2600.2982_x-ww_ac3f9c03\comctl32.dll (6.0.2900.2982), Base: 773C0000, Size: 00103000
C:\WINDOWS\system32\uxtheme.dll (6.0.2900.2180), Base: 5B1D0000, Size: 00038000
C:\WINDOWS\BricoPacks\Vista Inspirat 2\RocketDock\RocketDock.dll, Base: 018C0000, Size: 00012000
C:\WINDOWS\system32\PSAPI.DLL (5.1.2600.2180), Base: 76BE0000, Size: 0000B000
C:\WINDOWS\BricoPacks\Vista Inspirat 2\YzShadow\YzShadow.dll (1.9.0.0), Base: 01AF0000, Size: 0000E000
C:\WINDOWS\system32\MSCTF.dll (5.1.2600.2180), Base: 746D0000, Size: 0004B000
C:\WINDOWS\BricoPacks\Vista Inspirat 2\UberIcon\UberIcon.dll, Base: 01B60000, Size: 00011000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCPU_Pipe.dll, Base: 01FA0000, Size: 00009000
C:\WINDOWS\system32\HID.DLL (5.1.2600.2180), Base: 68DF0000, Size: 00009000
C:\WINDOWS\system32\SETUPAPI.DLL (5.1.2600.2180), Base: 77910000, Size: 000F6000
C:\WINDOWS\system32\WINTRUST.dll (5.131.2600.2180), Base: 76C20000, Size: 0002E000
C:\WINDOWS\system32\IMAGEHLP.dll (5.1.2600.2180), Base: 76C80000, Size: 00028000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrRender_R1.dll, Base: 02DA0000, Size: 000C9000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\luabind.beta7-devel.rc4.dll, Base: 01FF0000, Size: 00018000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\lua.JIT.1.1.4.dll, Base: 02020000, Size: 00031000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrParticles.dll, Base: 02070000, Size: 00018000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrGame.dll, Base: 02E80000, Size: 006F0000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrXMLParser.dll, Base: 03580000, Size: 0000E000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrPhysics.dll, Base: 035A0000, Size: 00076000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\ODE.dll, Base: 03630000, Size: 00031000
C:\WINDOWS\system32\CLBCATQ.DLL (2001.12.4414.308), Base: 76FC0000, Size: 0007F000
C:\WINDOWS\system32\COMRes.dll (2001.12.4414.258), Base: 77040000, Size: 000CD000
C:\WINDOWS\system32\dsound.dll (5.3.2600.2180), Base: 73EA0000, Size: 0005C000
C:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv (5.1.2600.2180), Base: 72CB0000, Size: 00009000
C:\WINDOWS\system32\msacm32.drv (5.1.2600.0), Base: 72CA0000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\midimap.dll (5.1.2600.2180), Base: 77BC0000, Size: 00007000
C:\WINDOWS\system32\KsUser.dll (5.3.2600.2180), Base: 73E70000, Size: 00004000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\wrap_oal.dll (0.0.0.0), Base: 03680000, Size: 0010C000
C:\WINDOWS\system32\d3d9.dll (5.3.2600.2180), Base: 4FD50000, Size: 001A6000
C:\WINDOWS\system32\d3d8thk.dll (5.3.2600.2180), Base: 6DED0000, Size: 00006000
C:\WINDOWS\system32\nvapi.dll (6.14.11.7824), Base: 09890000, Size: 00076000
C:\WINDOWS\system32\d3dx9_31.dll (9.15.779.0), Base: 012B0000, Size: 00267000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrGameSpy.dll, Base: 01760000, Size: 00050000
C:\WINDOWS\system32\WSOCK32.dll (5.1.2600.2180), Base: 71A70000, Size: 0000A000
C:\WINDOWS\System32\mswsock.dll (5.1.2600.3394), Base: 719F0000, Size: 00040000
C:\WINDOWS\system32\DNSAPI.dll (5.1.2600.3394), Base: 76F10000, Size: 00027000
C:\WINDOWS\system32\iphlpapi.dll (5.1.2600.2912), Base: 76D50000, Size: 00019000
C:\WINDOWS\System32\winrnr.dll (5.1.2600.2180), Base: 76FA0000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\WLDAP32.dll (5.1.2600.2180), Base: 76F50000, Size: 0002D000
C:\WINDOWS\system32\rsaenh.dll (5.1.2600.2161), Base: 0FFD0000, Size: 00028000
C:\WINDOWS\system32\hnetcfg.dll (5.1.2600.2180), Base: 66780000, Size: 00058000
C:\WINDOWS\System32\wshtcpip.dll (5.1.2600.2180), Base: 71A30000, Size: 00008000
C:\WINDOWS\system32\rasadhlp.dll (5.1.2600.2938), Base: 76FB0000, Size: 00006000
Ostatnio edytowany przez TUK, 20 Lut 2010, 23:50, edytowano w sumie 1 raz
:

Więc jeśli pragniesz do czegoś dojść,
Ty jesteś twórcą, ukształtować musisz to,

1125
Awatar użytkownika
TUK
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 30 Maj 2008, 22:57
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 10:01
Miejscowość: Folksdojcz
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości