[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Hssiss w 08 Lut 2010, 20:44

Parafraza Mła napisał(a):Niektóre ulepszone kombinezony nie mają opisu (exo_item_describtion), to samo tyczy się PDA i antidotum.
BJ Stale stale rozmawia tylko o pda w tunelu mimo, że dane zostały wysłane, ba sprzedałem mu to cholerne PDA.
Pomysły co z tym fantem zrobić?


Naprawdę nikt nic nie powie?
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez san w 13 Lut 2010, 18:44

Witam. Jest jakaś możliwość usunięcia shaderów, bo gra nie miłosiernie tnie. A niestety mój komputer do szybkich nie należy. Dziękuję za odpowiedź.
san
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 30 Lip 2009, 19:25
Ostatnio był: 30 Lis 2011, 20:23
Miejscowość: breslau
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez atikabubu w 13 Lut 2010, 18:53

Wywalasz folder shaders i wsio.
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Lis 2024, 21:45
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Wiewiórka69 w 13 Lut 2010, 19:11

Mam do was malutkie pytanie bracia stalkerzy, otóż gram w tego moda i jest naprawdę dobry, nowe dźwięki, poprawiona grafika i dodano trochę szczegółów np.jedzenie części mutantów. Ale to nie o to chodzi bo chciałem się zapytać czy w modzie są jakieś dodatkowe, poboczne zadania. Jestem w drodze do lab.X-16 i jak dotąd nic nowego w zadaniach nie spotkałem, aczkolwiek widziałem że niektórzy z was pisali o jakiś dokumentach czy czymś takim, dlatego jestem zaciekawiony.
No i jest jedna rzecz która w modzie mnie BARDZO denerwuje... otóż mam środek dnia i tak o godz.10.00-10.30 zaczyna się ściemniać... w środku dnia jest ciemno jak w nocy albo nie powiem gdzie...

Wiewiórka69
Wygnany z Zony

Posty: 304
Dołączenie: 22 Sty 2010, 16:58
Ostatnio był: 19 Lip 2011, 21:39
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 14 Lut 2010, 00:56

Wiewiórka napisał(a):otóż mam środek dnia i tak o godz.10.00-10.30 zaczyna się śc?emniać... w środku dnia jest ciemno jak w nocy albo nie powiem gdzie...

Kod: Zaznacz wszystko
gamedata/config/weathers

Wywal cały "weathers", powinno przywrócić zwykła pogodę z SoC.
Wiewiórka napisał(a):jak dotąd nic nowego w zadaniach nie spotkałem

Bodajże Wilk ma już nowe questy... Barman... i nowi NPC...
Rozmawiaj ze wszystkimi, to nie boli :wink:
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Hssiss w 14 Lut 2010, 10:33

XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01157CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s)

FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 749
[error]Description : std: out of memory

Wracając do tematu wywalania do pulpitu. Jakieś inne rady?
A tak przy okazji w folderze z logami mam pierdyliard nieczytelnych plików o nazwach:
xray_(nazwa komputera)_(Data)_(Godzina).mdmp
Zdecydowana większość ma po 51-57 Kb, reszta po 8x-9x Kb i jeden pusty (0 Kb)
Czy to ważne pliki?
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez atikabubu w 14 Lut 2010, 10:55

Masz za mało pamięci w stosunku do ustawionych detali.

A te mdmp to możesz wywalić w jasną cholerę ;)
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Lis 2024, 21:45
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez bartolini9 w 19 Lut 2010, 21:13

Hej,

mam mały problem.Otóż, gdy włączam grę razem z tym modem, to nie ma głosów po polsku tylko po rosyjsku...
gdzie powinienem to zmienić?
moja wersja gry jest z patchem 1.005.
Pozdrawiam
bartolini9
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 04 Sie 2009, 23:20
Ostatnio był: 24 Sie 2011, 14:36
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Zari w 19 Lut 2010, 21:27

{looooooooool}

Dima's mod nie posiada głosów polskich. Są tylko rosyjskie dla klimatu, ale poszukaj w szukarce bo gdzieś jest łatka która to zmienia,
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 19:01
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 19 Lut 2010, 21:29

w modzie zawarte są dialogi z ruskiej wersji. Usuń, albo zmień nazwe folderu gamedata\sounds\characters_voice\dialogs
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Delat w 05 Mar 2010, 11:24

Witam, mam takie drobne pytanie. W Dima's Mod Final mam przestawione miejsca na broń i artefakty... Czyli, broń jest tam gdzie artefakty a broń dodatkowa tam gdzie główna i nieco ucieka do góry. To nie jest duży problem ale jak ktoś wie co można z tym zrobić :)
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Normandia w 05 Mar 2010, 14:57

Mam problem postanowiłem wrócić do moda wgrałem więc gamedata do folderu z grą włączam i Sid siedzi z miną jak by się ujarał i nic nie mogę zrobić nie zaczyna rozmowy nie można też wejść w tryb handlu...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość