Modyfikując SHOC'a nie mogłem zapomnieć o zmianie pogody, jako że znudziła mnie deszczowa i ponura aura postanowiłem stworzyć pogodę słoneczną z błękitnym niebem i dobrą widocznością. Ale pojawił się problem - przy silnym słonecznym oświetleniu betonowe płyty, rury czy nawet asfalt odbijają światło - tak że nic nie widać.
Tak to wygląda na screenach:
Gram na vanillowych shaderach - textury nieba są z Panoramic Moda + SWO 2 (częściowo) + jakiś inny mod - słowem kompilacja, dodatkowo pełne oświetlenie dynamiczne.
Proszę o pomoc z tym "świecącym betonem" - albo modyfikacja shaderów albo podmiana odbijających światło tekstur. Jeśli druga opcja - za którą jestem (podoba mi się dobrze oświetlona mapa) - to proszę o jakieś wskazówki w którym modzie mogę znaleźć nieodbijające światła tekstury.
Wiem że dużo zmian graficznych jest w L.U.R.K' u, Stalker Complete 2009, Extreme Graphics, czy Argus Texture Pack - ale nie sprawdzałem wszystkich a mody dużo ważą.
Pozdrawiam.
EDIT: w user.ltx zmieniłem parametry:
r2_ls_bloom_fast na off (próbowałem też 0)
r2_tonemap on
r2_tonemap_middlegray z 0.25 na 0.15
Efekt jest ale nieznaczny -kosztem zmniejszenia oświetlenia mapy.
Czekam na dalsze sugestie...