[S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Sleszu w 02 Lut 2010, 21:10

Witajcie podobnie. Kilka postów wcześniej, opisywałem mój mały problem z tym modem. Aktualnie, "przeinstalowałem" pliki gamedaty-efektem jest błąd "twoja karta graficzna nie spełnia wymagań gry. Zmniejsz ustawienia graficzne.". Mam radka 5850, więc to trochę irytujące. Z kolei po zmianie ustawień na najniższe przed wgraniem moda, po filmikach wita mnie pulpit z bugtrapem twierdzącym, że ma problem z odczytaniem jakiegoś pliku z innego dysku, niźli jest zainstalowany CoP. CO jest w tym dziwnie, to to, że system jest na C(więc i stalkerowskie pliki), giera zainstalowana jest na F, a trzeci dysk(będący partycją C), czyli D, nie ma nic, co mogło by być związane ze Stalkerem...
"Nie wchodzi się dwa razy w tę samą anomalię"
Awatar użytkownika
Sleszu
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 27 Mar 2009, 03:13
Ostatnio był: 30 Lip 2022, 02:46
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 03 Lut 2010, 01:17

Jeśli masz dobrą kartę i komunikat o "słabej karcie" to zrób update DirectX'a i sterowników.
A jeśli nie może znaleźć pliku to wina raczej leży po Twojej stronie, spróbuj jeszcze raz zainstalować moda, pliki same nie giną :wink:
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez bozz w 03 Lut 2010, 06:31

qqwwqqww napisał(a):Jak dostać się do egzo co leży na okrągłym budynku w leśniczówce (Ten z którego obserwujemy Morgana) ?

Tu masz trochę wskazówek
:

http://stalker.net.pl/printview.php?t=902&start=0&sid=69960db4ba05f893467706a34b80e07b
Awatar użytkownika
bozz
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 11 Lis 2009, 10:39
Ostatnio był: 19 Sie 2010, 05:28
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Dawid0ss w 03 Lut 2010, 12:30

Czy twórcy tej modyfikacji wspominali już coś o terminie, kiedy powstanie wersja Beta ? Mod wygląda teges, daje kupę nowych możliwości, ale póki co zniechęcają mnie błędy, braki w opisach itp.
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 25 Wrz 2024, 21:10
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 03 Lut 2010, 12:51

Być może nadchodząca wersja będzie w fazie beta !? Trudno powiedzieć, może tylko tak sobie autor nazwał i do końca będzie alpha ?!
A opisy mają być gotowe w nowej wersji, która powinna się pojawić w ciągu tygodnia.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Sleszu w 03 Lut 2010, 18:41

Witajcie ponownie. Co się okazało w sprawie mojego problemu, mój Zew prypeci nie przyjmuje ŻADNEGO modu, tłumacząc się tym samym błędem...

User Message:
----------------------------------------
Expression : fatal error
Function : CInifile::r_string
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
Line : 486
Description : <no expression>
Arguments : Can't find variable splash1_hits_count in [wpn_knife]

Swoją drogą, na dysku D nie ma takiej lokalizacji...
"Nie wchodzi się dwa razy w tę samą anomalię"
Awatar użytkownika
Sleszu
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 27 Mar 2009, 03:13
Ostatnio był: 30 Lip 2022, 02:46
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 03 Lut 2010, 19:53

Na gsc jest wątek na ten temat. Błąd pojawia się po spatchowaniu gry. Musisz zmienić wartości "splash" w pliku wpn_knife.ltx na takie:
:

; splash parameters

splash1_direction = 0.0, -0.3, 1.0
splash2_direction = 0.0, 0.0, 1.0

spash1_dist = 1.2 ;0.7 ; fire_distance / 2
spash2_dist = 1

spash1_radius = 0.5 ;0.7
spash2_radius = 0.25

splash1_hits_count = 3
splash1_pervictim_hcount = 1
splash2_hits_count = 2
splash_hit_divide_factor = 0.75

Swoją drogą, na dysku D nie ma takiej lokalizacji...

Również mam w logu tą ścieżkę do nieistniejącej lokacji... i nie mam pojęcia co to znaczy :D
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez marakus w 03 Lut 2010, 21:59

Przypadkiem zauważyłem ciekawy błąd. Jak jest emisja, a jesteśmy na statku/bazie w zatonie, to normalnie ochroni nas on przed jej działaniem, ale jeśli wyjmiemy broń, to zginiemy.
marakus
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 23 Sty 2010, 01:35
Ostatnio był: 18 Kwi 2010, 21:24
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 04 Lut 2010, 00:03

masz na myśli, stojąc na zewnątrz statku ? gdzieś na górnym pokładzie ? I nie ubywa zdrowia wogóle ?
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Dawid0ss w 04 Lut 2010, 00:18

lukass napisał(a):masz na myśli, stojąc na zewnątrz statku ? gdzieś na górnym pokładzie ? I nie ubywa zdrowia wogóle ?

Raczej miał na myśli wnętrze statku :E
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 25 Wrz 2024, 21:10
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez marakus w 04 Lut 2010, 00:30

Wnętrze oczywiście. Trochę się zdziwiłem, gdy poległem w czasie rozładowywania giwer przed sprzedażą, na szczęście jest autosave przed emisją.
marakus
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 23 Sty 2010, 01:35
Ostatnio był: 18 Kwi 2010, 21:24
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 04 Lut 2010, 01:59

No, sprawdziłem i już wiem, że tak się dzieje zawsze, kiedy masz modyfikację na wyciąganie broni w bazie. Nie mam teraz SMRTERa, ale mam tą modyfikacje razem z innym modem i dzieje się dokładnie to samo. Standardowo można machać spluwą tylko na zewnątrz i chyba tak to gra odczytuje - jakbyś był na zewnątrz.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości