Z logu wynika, że brak pliku wpn_knife_bak.ogf. Pewnie w tym ultimate modzie są jakieś nowe animacje noża, czy coś, i one są właśnie w tym pliku. Proponuję otworzyć gamedata\config\weapons\w_knife.ltx i tam znaleźć coś w rodzaju tego wpisu :
visual = weapons\knife\wpn_knife_hud.ogf
anim_idle = idle
anim_draw = draw
anim_hide = hide
anim_shoot1_start = shoot1_start
anim_shoot2_start = shoot2_start
anim_shoot1_end = shoot1_end
anim_shoot2_end = shoot2_end
anim_idle_sprint = idle_sprint
albo ctrl+f i wpisz "wpn_knife_bak.ogf" żeby sprawdzić czy coś takiego jest, i usunąć tę linijkę. Wtedy nie będzie automatycznie pytać o ten plik, czyli błędu powinno nie być, ale to tylko moje domysły. Wyobraź sobie taką sytuację: robię szkielet do tego HUDu, i kość która znajduje się w siekierze nazywa się bone02. Przy wczytywaniu gra wychodzi na pulpit, dlatego że ta kość powinna nazywać się wpn_knife_0, co można wywnioskować z linijki "fire_bone = wpn_knife_0". Jeśli w innych plikach prócz tego w_knife.ltx nie ma żadnej wzmianki o pliku wpn_knife_bak.ogf to po usunięciu wszystkich wpisów związanych z tym plikiem MOŻE zadziała
Jak nie chce Ci się w tym grzebać to wyślij mi po prostu swój plik w_knife.ltx na
[email protected]@Freeman
Może coś zrobię, jak na razie robię w zonie jurrasic park
pterodaktyle, dino itp. wszystko dokończę w ferie, jak będzie dużo czasu, bo teraz przygotowania na testy gimnazjalne, poprawy, etc.