[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Chudy w 28 Sty 2010, 18:12

Czy jak mam wersje 1.0004 z OL i WinterMod i wrzucę tego moda to będzie wszystko działać ok, czy bd musiał odinstalować i zainstalować ponownie i dopiero wrzucić? Proszę o odpowiedź. Pozdro ;)
Awatar użytkownika
Chudy
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 19 Sty 2010, 12:44
Ostatnio był: 10 Mar 2010, 19:18
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Method w 28 Sty 2010, 21:25

Zapewne nie, gdyż oba mody podmieniają te same tekstury. Więc albo jeden - albo drugi ;)
Image
Awatar użytkownika
Method
Weteran

Posty: 561
Dołączenie: 16 Cze 2009, 21:32
Ostatnio był: 29 Mar 2022, 17:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 174

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez utak3r w 29 Sty 2010, 01:35

Dorian, co mi się BARDZO rzuciło w oczy, to zepsuta tekstura rąk... robi ona to, co niektórzy stosują: robią długie rękawice - a modelu nawet bumpmapą nie wyrównasz i diać jedno: gościu ma pomalowane przedramiona :P Ech... zresztą cała tekstura tych rąk jest skopana - popatrz na klamrę tych rękawic... Mówisz, że jak nazywa się ten mod? "Extreme Graphics"? Dzięki, wiem już, od czego trzymać się z daleka :P

Uwagi moderatora:

Extrem, a nie Extreme.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 29 Sty 2010, 10:23

Panowie :
1.utak3r :
Dorian, co mi się BARDZO rzuciło w oczy, to zepsuta tekstura rąk...gościu ma pomalowane
przedramiona..Mówisz, że jak nazywa się ten mod? "Extreme Graphics"? Dzięki, wiem już, od czego trzymać się z daleka


Tyle, że rękawice na podanych przeze mnie j/w skrinach nie są z moda Extrem Graphic. Takie już były w modzie Ultimate od początku, zanim wgrałem do niego co nie co. Zwróć uwagę i obadaj mój post na pierwszej stronie tematu.
Tam masz foty z Ultimata bez Extrem'a i już z takimi łapkami właśnie. :P

A co do Twojej wypowiedzi.
Można to różnie interpretować. W/g mnie nie ma pomalowanych przedramion, tylko długie i pełne rękawice, aż pod rękaw. I co? Dlatego, trzeba się trzymać z dala od moda? Wcale nie uważam tego za zepsutą teksturę rąk tylko za inne rękawice.
Szczerze mówiąc to na wygląd rękawic zwracam w modzie chyba najmniejszą uwagę, chociaż są one na ogół na głównym planie, bo trzymają co się da. Ale dla mnie najważniejszy jest wygląd tego wszystkiego co jest poza rękawicami.Czyli ogólna grafa. Mod Extrem Graphic jednak zmienia to wszystko, zwłaszcza wygląd betonu, asfaltu, w ogóle gleby, ścian i aut również oraz szereg innych. I na tych bajerach (jak dla mnie) właśnie głównie mi zależało.Dlatego go wgrałem do Ultimate'a, bo uważam, że jest jednak lepiej. A, że pełne rękawice.. :?: :facepalm:
utak3r, każdy ma swoje zdanie.Ty pewnie masz negatywne o modzie Extrem Graphic i coś tam ci się nie spodobało, bo jesteś modderem i patrzysz też od strony technicznej. Ja nie. Głównie zależy mi m.in. na tym, żeby grafika ogólna w grze była jak najlepsza, a że jakiś tam słabszy szczegół?
W małym stopniu rzuca mi się to na okulary..
Tak samo, może się nie podobać modzik triggerhappy j/w, bo przesadnie większe iskry po strzale na metalu daje, czy większe odpryski na ścianach, czy glebie tyle, że dla mnie liczy się też "fun" w grze, a te mody mi go na bank zapewniają i jestem z nich zadowolony.
Dlatego, wiem już, czego trzymać się z bliska.
2.KoweK - może i masz rację, ale chyba jest tu błąd autora w nazwie.Mod jest made in france a jeśli tak, to po francusku powinno być i tak "extrême". :P
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KoweK w 29 Sty 2010, 12:39

Ja dodam jeszcze od siebie, że użycie tych siwo-czarnych rękawic jest właściwie wskazane do broni z Arsenal'a... na tych normalnych - gdzie rękawice nie są rozciągnięte aż do przedramion - jeszcze bardziej tekstura się rozjeżdża i psuje, przez co wygląda ch*jowo...

Szkoda, bo musiałem patrzeć na tę wg mnie beznadziejną teksturę rąk. :P
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 31 Sty 2010, 15:37

Jak już trzymamy się tych nieszczęsnych rękawic to odsyłam Was tu :

Glove and sleeve reskins, czyli różne rękawice

EDIT:
Dla mnie Ultimate w takiej kombinacji modów jakie podałem ostatnio, do tego z Aniołami Zdzicha wygląda "ślycznie": :D

ImageImageImageImage
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Dzikus w 07 Lut 2010, 22:40

Grałem parę dni w tego moda i mogę powiedzieć, że autorowi należy się wielki szacun za złożenie takiego czegoś.
Było tu kilka rzeczy, które mi się podobały, oraz te, które mnie odrzuciły.
Nie będę wymieniał plusów, zrobili to już Ci, którzy wcześniej się wypowiedzieli.

Rzeczy, które mi się nie spodobały to m.in.:
- celowanie przez lunety, np. Susat. Zauważyłem, że widok podczas celowania został ograniczony. I dobrze, ale poza tym nic nie widać. Dałyby się zrobić tak, żeby oprócz tego co widać przez celownik, można było widzieć, to co poza nim? Tak, jak np w CoD: MW2.
Najbardziej nie spodobał mi się ogrom mutantów pojawiających się po blowoucie. Jest ich o wiele za dużo. Byłem niemile zaskoczony, gdy w Magazynach zaatakowało mnie stadko 8-10 snorków, 2x tyle zombiaków i dwa nibyolbrzymy z drugiej strony.
Stąd moje pytanie. Dałoby się zrobić coś, aby po zwarciach pojawiało się mniej stworków? Mogą się pojawiać, owszem. Nawet fajnie byłoby spotkać pijawkę w Kordonie, czy kontrolera z trzema bądź czterema truposzami. Chyba wiecie, że w niektórych sytuacjach takie duże grupy mogą być wręcz zabójcze :)
Nie klikaj!:

No i po co klikasz? :]
Awatar użytkownika
Dzikus
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 25 Sty 2010, 19:46
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 00:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez marcinz w 09 Lut 2010, 19:15

Witam!
Po długiej przerwie wróciłem do STALKERa i wybór padł na ten mod - gra się świetnie, ale niestety w magazynach wojskowych wywala mi taki błąd:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section ''
 

stack trace:

Gra wywala się zaraz za chatkiami po prawej stronie drogi :/
Znacie może jakieś rozwiązanie tego problemu?

edit: 31 miesięcy... dawno mnie tu nie było :)
marcinz
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 30 Sty 2007, 19:16
Ostatnio był: 13 Kwi 2014, 10:53
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez lukass w 09 Lut 2010, 19:48

mam wrażenie że to - Can't open section '' - a właściwie ten znaczek moze kryć w sobie jakiś tekst kodowany w cyrylicy, ale jakim cudem ? a może tylko mi się wydaje ?
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Dzikus w 10 Lut 2010, 11:08

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\bind_stalker.script:503: attempt to concatenate field '?' (a nil value)


Kurcze, grałem sobie normalnie, wszystko było OK. Tylko po zwarciu w magazynach gra się zacięła i dupa :P
Wie ktoś o co może chodzić?
Nie klikaj!:

No i po co klikasz? :]
Awatar użytkownika
Dzikus
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 25 Sty 2010, 19:46
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 00:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez kamilfgangsta w 12 Lut 2010, 18:50

Można to dać na party?
Awatar użytkownika
kamilfgangsta
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 20:52
Ostatnio był: 29 Cze 2012, 17:27
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Beliar w 27 Lut 2010, 14:35

Witam , mam problem z pobraniem moda za pierszym razem sciągneło sie tak ~60% i siadł mi internet( przerwało mi ściąganie) no nic myśle sobie " nic sie niestało pobiore jeszcze raz " no i tu jest problem otóż na Filefront , pod adresem http://www.filefront.com/14718599/s.t.a ... .a.t.e.7z/ klikam download now i widze strone na której powinno sie rozpoczac pobieranie ale po chwili wracam znowu do strony z "download now" . szukałem rozwiąnia dosyc długo i nieznalazłem go (znalazłem alternatywny link nawet lecz niedziałał :/ ) ma ktoś jakieś pomysły ? grałem w oblivion moda i był genialny wiec boli mnie ze niemoge pobrać tej kompilacji
Beliar
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 30 Paź 2008, 16:14
Ostatnio był: 27 Lut 2010, 15:12
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości