[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Hssiss w 18 Sty 2010, 00:44

Ok, teraz pytanie dodatkowe. Jakie parametry odpowiadają za ikonę w inwentarzu i opisie pancerza (nad opisem właściwie)?

Udało mi się zmienić wygląd zewnętrzny i wygląd jaki jest w inwentarzu (nad paskami odporności - model naznaczonego w kombinezonie). Ale ikony kombinezonu widocznej w "worku" i tej która się pojawia nad opisem (słownym) kombinezonu nie. Jakaś podpowiedź?
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 18 Sty 2010, 00:52

Kod: Zaznacz wszystko
inv_name         = outfit_soldier_name
inv_name_short      = outfit_soldier_name
description         = outfit_soldier_description
inv_weight         = 3.0
inv_grid_width      = 2
inv_grid_height      = 2
inv_grid_x         = 0
inv_grid_y         = 18

full_icon_name      = npc_icon_novice_outfit


opisy, ikonka w worku i obraz całej postaci.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kester w 19 Sty 2010, 21:14

Jako że to mój pierwszy post na forum - Witam Wszystkich!
Mod wspaniały, gratulacje dla autora, jednak czy to jakiś bug czy tak ma być, że u Sacharowa po wykonania misji w X16, efektem tekstu o "specjalnej taryfie cenowej" jest podrożenie "asortymentu"? No i jeszcze jedno pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi - gdzie jest ten mechanik w Yantarze? Lekko mówiąc dość długo go szukałem, bez skutku...
Kester
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 19 Sty 2010, 19:52
Ostatnio był: 17 Paź 2010, 12:14
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 19 Sty 2010, 21:50

jest taki bug, że gdy przyłączysz się do naukowców po X16 to ceny drożeją.
U mnie bez przyłączania się było taniej i to kilka razy.
Kester napisał(a):gdzie jest ten mechanik w Yantarze?

Pierwsze słyszę. Może jak opuścisz obszar i wrócisz to się pojawi? Mógł się jakiś skrypt
nie załączyć, tak jak u mnie po zabiciu Dzika czy tam opuszczeniu bazy nigdy się nie zrespili
bandyci z kuszą i miotaczem ognia. Ja znalazłem trzech mechaników jak do tej pory:
w Kordonie i Barze dwaj. A na tym samym etapie gry co Ty jestem od października.
...może to wypalenie zawodowe? Parę batów by mnie zmotywowało. :D
Aha, no i oczywiście witamy nowego kolegę w naszym gronie!
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kester w 19 Sty 2010, 23:03

O mechaniku nad Yantarem pisze autor modu w swoim poście na stronie 5. Przeglądałem pliki .ltx i w pliku który nazywał się jakoś character_desc_yantar.ltx czy jakoś tak (patrzyłem na to kilka godzin temu więc nie pamiętam dokładnie) był wpis o postaci rad_mechanik, sprawiało to ogólnie wrażenie listy postaci spawnujących się w Yantarze, mechanik był na końcu listy.
Kester
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 19 Sty 2010, 19:52
Ostatnio był: 17 Paź 2010, 12:14
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez molo9 w 19 Sty 2010, 23:46

Witam , masakra z tą Elektrownią , jestem na samym początku i wali bugami raz za razem

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'wpn_ak47_sk5'
a drugi

FATAL ERROR

[error]Expression : res!=-1
[error]Function : get_rank
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\Restrictions.cpp
[error]Line : 34
[error]Description : cannot find rank for
[error]Arguments : wpn_m134a

i za chiny nie idzie dalej grać , sprawdziłem w gamedata/textures/wpn i nie ma tam wpisu
"wpn_ak47_sk5" ,ale ten drugi m134a już jest , to czemu kurna mnie wywala ? od Kordonu
oprócz jednego ( opisany powyrzej ) żadnych problemów , czytałem w jednym poście że w elektrowni
gra wywala ale taż nie wszystkich , może ktoś podpowie co z tym zrobić bo szkoda mi gry ,tyle już przeszłem. Mam jeszcze na dysku mod Ultimate ,jak by to chodziło o brakujące textury to czy można
ewenyualnie wrzucić taką texturke z tego moda ,jak by tam była oczywiście.

p.s.Kester ja w Jantarze byłem ze dwadzieścia razy i żadnego mechanika tam nieznalazłem
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 20 Sty 2010, 01:11

Ten drugi błąd Ci się objawił, jak zginąłeś, lub upuściłeś broń? Trzeba ją dopisać do mp_ranks.ltx.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 20 Sty 2010, 01:55

Kester napisał(a):mechanik był na końcu listy.

Spróbuj może znaleźć jego współrzędne i potem zbliż się do niego wpisując w konsoli
Kod: Zaznacz wszystko
sr_stats 1 aby włączyc
rs_stats 0 by wyłączyć

lub
Kod: Zaznacz wszystko
rs_stats on
rs_stars off

Sam obczaję te pliki bo ciekawy jestem ale godzina pozna wiec nic nie gwarantuje.

Radze dobrze przeszukać bunkier naukowców i jego okolice często naciskając "h" .

Edit Molo9 (sry jak źle napisałem) spróbuj inny plik o nazwie tego z linijki "arguments"
( musi miedz inny nr) skopiować i zmienić nazwę na te z linijki. Bez gwarancji i supportu,
zrób lepiej kopie zapasowa plików.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez molo9 w 20 Sty 2010, 02:06

utak3r napisał(a):Ten drugi błąd Ci się objawił, jak zginąłeś, lub upuściłeś broń? Trzeba ją dopisać do mp_ranks.ltx.


Witaj ,dzieki za odpowiedż właśnie to dopisałem ( doszukałem się na forum ) ,z tym że ja tej broni

w ogóle nie mam przy sobie , (myslę że to żołnierze ją mają ) ,ten dopisek też musi wyglądać tak ?

(mp_wpn_m134a ), bo widzę że wszystkie bronie w tym pliku mają ten dopisek -mp- , wgrałem save

ze stadionu dla pewności ale wyrzucił mnie teraz z tym pierwszym błęde wpn_ak47_sk5 , czy tą broń

też mam tam wpisać ?

P.S. Bardzo Ci dziękuje za pomoc , mimo tak póznej pory ,nie mogę się oderwać od tej gry :D
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 20 Sty 2010, 02:41

Generalnie zawsze, gdy broń wyląduje na ziemi, potrzebny jest ten wpis. W zasadzie każda broń w grze powinna być w tym pliku.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez molo9 w 20 Sty 2010, 14:11

dobra , to dopisuje mam nadzieję że to już koniec moich problemów

dzięki :)

EDIT (Bo nie boli i nie denerwuje Gmów...0

G.... :( ,wyrzuca dalej ,kuzwa już mnie to wnerwia ,dopisałem te bronie do gamedata/config/mp

dopisałem w postaci mp_wpn_m134a w new item , może jeszcze gdzieś trzeba je dopisać w jakimś

innym folderze ,przecież ta broń występowała już wcześniej w grze i niemiałem z nią żadnych problemów

czemu akurat w elektrowni wysypuje

p.s. przepraszam to z nerwów , postaram się nie poełniac więcej tego błedu , a swoją drogą to emeryci
nawet w tramwaju mają fory to i moje błedy mógłbyś traktować z przymrużeniem oka , jak by nie było to jestem chyba najstarszym graczem w stalkera na tym forum :D

Uwagi moderatora:

EDYTUJ KUERWA POSTY! - MvC.
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 20 Sty 2010, 16:21

Podaj no ten swój plik tutaj i napisz dokładnie, jaka broń, to Ci pokażę, jak to uzupełnić.
Po pierwsze - czy do dobrej sekcji wpisałeś. A po drugie..... weź no zerknij, czy przypadkiem Twoje "dopisanie" nie jest po znaku średnika?...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 4 gości