[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 08 Sty 2010, 09:44

Dokładnie tak. Nie wiem, jak to jest w DM:F, ale u mnie np. NPCowie "lootują" ciała i zdobywają uzbrojenie, doświadczenie i wyposażenie... w związku z tym, wszelkie ustawienia dotyczą tylko momentu spawnu NPCa, potem jest już wszystko możliwe.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 08 Sty 2010, 16:37

utak3r napisał(a):Nie wiem, jak to jest w DM:F, ale u mnie...

Takie zachowanie jest już w OL.2.2, ale tam zdarzało się, że np. stalker podnosił bron
i miał ją w ekwipunku na sprzedaż ale nie używał, choć miał gorszą, ale jak już mu
opyliłeś np. kombinezon, to go założył. W podstawce się z "lootowaniem" nie zetknąłem.
ogólnie w DM:F NPC jakoś tacy bardziej inteligentni się wydaja, np po załatwieniu bandytów
podkradają się do ciał w kucki ; ]
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 08 Sty 2010, 18:13

W podstawce nie było tego. Natomiast niektóre dzisiejsze mody mają tak, że oprócz kolekcjonowania broni, enpecowie potrafią wybrać najlepszą z dostępnych broni (wg rankingu) i jej używać - więc może i tutaj tak jest...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez molo9 w 08 Sty 2010, 23:54

Witam ,może ktoś obeznzny w temacie podpowie co z tym fantem zrobić , jestem na parkingu w Kordonie

i niemoge dalej ruszyć , wybijam bandytów ,uwalniam gościa , biorę od niego pendraiw i po minucie pulpit

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:510: attempt to index field '?' (a nil value)
próbuje juz piąty raz i za każdym razem to samo ,gram na patchu 1.005
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 09 Sty 2010, 00:08

i tak za każdym razie tak jest? też w tym miejscu miałem jakiegoś buga ale potem zrobiłem tak że po wybiciu bandytów ale przed wzięciem pendriva zrobiłem sejwa i potem go wgrałem i wszystko było dalej w porządku
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez molo9 w 09 Sty 2010, 00:19

Matrix Strefa14 napisał(a):i tak za każdym razie tak jest? też w tym miejscu miałem jakiegoś buga ale potem zrobiłem tak że po wybiciu bandytów ale przed wzięciem pendriva zrobiłem sejwa i potem go wgrałem i wszystko było dalej w porządku


już tego próbowałem ,robiłem quick save i z menu ,nic niepomaga ,
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez molo9 w 09 Sty 2010, 00:29

molo9 napisał(a):
Matrix Strefa14 napisał(a):i tak za każdym razie tak jest? też w tym miejscu miałem jakiegoś buga ale potem zrobiłem tak że po wybiciu bandytów ale przed wzięciem pendriva zrobiłem sejwa i potem go wgrałem i wszystko było dalej w porządku


już tego próbowałem ,robiłem quick save i z menu ,nic niepomaga ,


teraz spróbowałem inaczej i w ogóle do gościa niepodeszłem i wyszłem z parkingu , pare metrów i pulpit

cały czas ten sam błąd
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez vintorez1 w 09 Sty 2010, 00:32

@molo9 miałem podobnego buga tylko że w elektrowni ze zaraz po wczytaniu sejwa wywalało mnie do pulpitu pomogło mi... usuniecie całego textu z tego pliku gdzie się zapisują logi (usuń text i zapisz zmiany), spróbuj możne tobie tez pomoże.
Image
Awatar użytkownika
vintorez1
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 11 Maj 2009, 16:57
Ostatnio był: 25 Kwi 2024, 09:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 09 Sty 2010, 02:45

Podajcie fragment pliku xr_kamp.script, z okolic linii 510 - kilka linii przed i kilka za tą linią.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez molo9 w 11 Sty 2010, 16:16

utak3r napisał(a):Podajcie fragment pliku xr_kamp.script, z okolic linii 510 - kilka linii przed i kilka za tą linią.


Dzięki za chęć pomocy wszystkim , utak3r , jestem 50 letnim dziadkiem :D i nie bardzo znam się na takich operacjach ,co do mojego fatal error to już wszystko w porządku , wygląda na to że to była moja wina , nie czekałem na tych pomagierów od Wilka tylko po rozmowie z nimi popędziłem na parking i wybijałem bandziorów (moi pomagierzy w tym czasie zabawiali sie pieskami ) ,dopiero jak wybiłem z nimi całą gadzine to poszli ze mna na parking ,troche dziwne nie ,no i od tej pory wszystko gra jestem już w magazynach wojskowych i żadnych problemów , ani z grą ani z ikonami czy tekstem ,czekam teraz aż zrobią spolszczenie do twojego moda :D ,znowu będzie radocha połazić po zonie

p.s. mała poprawka , miałem dwa , trzy razy pulpit ale to błąd out of memory , a niechcę zmniejszać
grafiki bo tak jak mam ładniej wyglada a jak mnie raz na dzień wywali to przezyje :D kurna ,troche przydługi ten post ,mam nadzieję że admin się nie wnerwi i niesypnie mi jakiejkartki :D
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Hssiss w 17 Sty 2010, 17:08

Chciałbym nieco przerobić kombinezon SKAT-9M. Jednak nie mogę znaleźć jego "bebechów" (outfit, akm outfit i ten trzeci folder).
W dodatku szukajka nie powiedziała mi w którym temacie był poruszany problem noktowizorów w kombinezonach.
(Noktowizor pasywny tak kiepskiej jakości w wojskowym kombinezonie to pomyłka).
SKAT 10 mi nie pasuje bo jest pozbawiony kamo, które tak bardzo mi się podoba choć noktowizor ma naprawdę dobry.

Najchętniej to przeorganizował wygląd SKAT'ów tak by 10 wyglądała jak 9 i na odwrót (noktowizory mogły by wtedy zostać tam gdzie są).

Ktoś podpowie jak zamienić/dać nowy noktowizor lub zrobić taki numer jak wyżej?
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 18 Sty 2010, 00:36

Wszystkie pancerze są w config\misc, w plikach outfit.ltx i amk_mod_outfits.ltx. Musisz namierzyć tam pożądany kombinezon.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość