Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
HynHiX napisał(a):"Wersion concflikt in shader" - tak jest napisane u mnie w logs. Czy to oznacza że nie pogram se w tego moda, póki nie kupię lepszej karty ( z większym pixel shaderem)
Nie, to znaczy, że autorzy moda spieprzyli sprawę. Ten błąd pojawia się po zbytnim wymieszaniu różnych shaderów między sobą i dodatkowo na siłę wymusili niektóre opcje. Wyrzuć cały katalog shaders. Jeśli chcesz, wrzuć w to miejsce jakiś inny zestaw.
Mod bardzo fajny odświeżona grafika, kilka nowych opcji.. ale mam pytanie Znalazłem plik dialogs_repair , taki sam był w repair modzie. Czy jest możliwość naprawienia u kogoś broni ? Narazie jestem w kordonie i Sidorovich nie naprawia broni.. znalazłem narazie skrzynkę do jednorazowej naprawy.
edit: Potrafił by ktoś dołączyć do tego moda vehicles mod albo trader mod
Mam pytanko co do tego moda, mianowicie czym różni się wersja do ręcznej instalacji (czyli skopiowanie plików do gamedata) od tej gdzie samo się wszystko instaluje przez instalatora ?
Na chłopski rozum to tym, że instalator automatycznie dobiera ścieżkę instalacji i kopiuje pliki od razu we właściwe miejsce, ręczna instalacja jest pewniejsza, bo wiesz co robisz i sam wszystko kopiujesz tam gdzie trzeba - oczywiście kwestia gustu...
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
zazlov napisał(a):Mam pytanko co do tego moda, mianowicie czym różni się wersja do ręcznej instalacji (czyli skopiowanie plików do gamedata) od tej gdzie samo się wszystko instaluje przez instalatora ?
Jest wygodniej. Instalator zainstaluje Ci wszystkie pliki tam, gdzie trzeba. Dodatkowo w instalacji masz do wyboru wersję swojego systemu - według mnie jest to ważne i przeciwdziała bugowi [out of memory] (z wersji nieinstalacyjnej miałem go bardzo często, właściwie nie mogłem grać).
No i to wszystko.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack
Czy Stalker Complete 2009 będzie współdziałał z modem New Improved Bump Maps (FULL) ? Czy może wogóle Complete tak poprawia grafikę, że owych tekstur nie ma sensu wrzucać ?
Po wrzuceniu plików spolszczających mam teraz tak. Brak polskich znaków w tekstach, stalkerzy mówią po rosyjsku i angielsku zamiennie, co trochę psuje klimat. Coś mało naszego lektora Coś źle zrobiłem czy tez tak macie?
Por. Funky Koval 'AIR Star Force' piec lat czynnej sluzby, miliardy na liczniku, odznaczenia, takze srebrna gwiazda Palantiru.
Mam tak samo. Lektora nie udało mi się naprawić, lecz jest sposób na polskie znaki: -W pliku "localization", folder gamedata/config masz coś takiego:
language = pol font_prefix = _west ;_cent
Przerób to na:
font_prefix = _cent ;_west
I już. Mnie to działa.
A tak nawiasem mówiąc, mod jest b. dobry. Nie zmienia radykalnie rozgrywki, lecz ulepsza ją naprawiając bugi i dodając mało ważne lecz istotne elementy. Ukończyłem niedawno po raz kolejny SoCa z tym modem, zdecydowanie najlepiej mi się grało. Polecam.
Ostatnio edytowany przez von Carstein, 08 Sty 2010, 13:38, edytowano w sumie 1 raz
white trash hardcore r`n`r fuck u "mógłbym zamieszkać z nią w przyczepie nosząc przepocony podkoszulek sięgający do pępka."
Pobrałem zainstalowałem, wszystko pięknie, ale kiedy gra ma się uruchomić wyskakuje mi taki błąd:
:
Application: XRay Engine Computer: KRZYSIU User: Mati Date: Saturday, January 09, 2010 10:02:57 AM
Error Reason: ---------------------------------------- XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01147CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s)
User Message: ---------------------------------------- Expression : fatal error Function : CStringTable::Load File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp Line : 53 Description : <no expression> Arguments : string table xml file not found string_table_includes.xml, for language eng
System Error: ---------------------------------------- 0x00000012 - Brak dalszych plików.
CPU: ---------------------------------------- Number of Processors: 2 Processors Descriptions: 1. Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz 2. Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz
Operating System: ---------------------------------------- OS Version: Windows XP Dodatek Service Pack 3 Build Number: 2600
Memory Usage: ---------------------------------------- Current Memory Load: 31% Total Physical Memory: 2047 MB Available Physical Memory: 1396 MB Total Page File Memory: 3940 MB Available Page File Memory: 3407 MB Stack Trace: Interrupted Thread, TID: 3652 ---------------------------------------- "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01147CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s) "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01147F1B, xrDebug::fatal()+91 byte(s) at 001B:04244C8B
Stack Trace: Running Thread, TID: 2068 ---------------------------------------- "D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C802542, WaitForSingleObject()+18 byte(s) "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\BugTrap.dll" at 001B:012A874B "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\BugTrap.dll" at 001B:012A6BDB, BT_MakeSnapshot()+339 byte(s) "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\BugTrap.dll" at 001B:012A6C25, BT_SehFilter()+11 byte(s) "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C864191, UnhandledExceptionFilter()+455 byte(s) "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" at 001B:0084A3C3 "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" at 001B:00845F5C "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C817077, RegisterWaitForInputIdle()+73 byte(s)
Stack Trace: Running Thread, TID: 2804 ---------------------------------------- "D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "D:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll" at 001B:77DE8631, WmiFreeBuffer()+590 byte(s) "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Running Thread, TID: 3156 ---------------------------------------- "D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s) "D:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv" at 001B:72CB312A, midMessage()+840 byte(s) "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Running Thread, TID: 3316 ---------------------------------------- "D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Running Thread, TID: 728 ---------------------------------------- "D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s) "D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA14A2 "D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2862 "D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA98DF, DirectSoundCreate()+20900 byte(s) "D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2896 "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Running Thread, TID: 2736 ---------------------------------------- "D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s) "D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA14A2 "D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2862 "D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA292B "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Running Thread, TID: 3924 ---------------------------------------- "D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "D:\WINDOWS\system32\USER32.dll" at 001B:7E3695F9, GetLastInputInfo()+261 byte(s) "D:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll" at 001B:6D359A67 "D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)
Stack Trace: Running Thread, TID: 248 ---------------------------------------- "D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet() "D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C901046, RtlEnterCriticalSection()+70 byte(s) "D:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.3053_x-ww_b80fa8ca\MSVCR80.dll" at 001B:781328C8, endthread()+203 byte(s)
Command Line: ---------------------------------------- "c:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
Current Directory: ---------------------------------------- C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin
Environment Variables: ---------------------------------------- =::=::\ ALLUSERSPROFILE=D:\Documents and Settings\All Users APPDATA=D:\Documents and Settings\Mati\Dane aplikacji CLIENTNAME=Console CommonProgramFiles=D:\Program Files\Common Files COMPUTERNAME=KRZYSIU ComSpec=D:\WINDOWS\system32\cmd.exe FP_NO_HOST_CHECK=NO HOMEDRIVE=D: HOMEPATH=\Documents and Settings\Mati LOGONSERVER=\\KRZYSIU NUMBER_OF_PROCESSORS=2 OS=Windows_NT Path=D:\WINDOWS\system32;D:\WINDOWS;D:\WINDOWS\System32\Wbem PATHEXT=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH PROCESSOR_ARCHITECTURE=x86 PROCESSOR_IDENTIFIER=x86 Family 15 Model 4 Stepping 4, GenuineIntel PROCESSOR_LEVEL=15 PROCESSOR_REVISION=0404 ProgramFiles=D:\Program Files RGSC=E:\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\1_0_0_0 RGSCLauncher=E:\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club SESSIONNAME=Console SystemDrive=D: SystemRoot=D:\WINDOWS TEMP=D:\DOCUME~1\Mati\USTAWI~1\Temp TMP=D:\DOCUME~1\Mati\USTAWI~1\Temp USERDOMAIN=KRZYSIU USERNAME=Mati USERPROFILE=D:\Documents and Settings\Mati windir=D:\WINDOWS
Powyższy post należy tylko do danego użytkownika i przedstawia jego myśli w danym momęcie i jakiekolwiek wykorzystywanie go przeciwko niemu, jest niezgodne z prawami autorskimi
atikabubu napisał(a):Zmień plik localization.ltx tak jak post wyżej
Niestety scenariusz się powtarza, ciągle wyskakuje crash
Powyższy post należy tylko do danego użytkownika i przedstawia jego myśli w danym momęcie i jakiekolwiek wykorzystywanie go przeciwko niemu, jest niezgodne z prawami autorskimi