[Pytanie]Statystyki sprzętu gdzie co i jak

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie]Statystyki sprzętu gdzie co i jak

Postprzez Windmaker w 01 Sty 2010, 16:18

Od kilku dni bawię się w edycję statystyk kombinezonów, a za kilka dni zabieram się za przerabianie broni, stąd moje pytanie. Gdzie w pliku outfit.ltx znajdują się wartości odpowiadające za pancerz jaki mają kombinezony? Znalazłem wszystkie pozostałe wartości ale nie mogę zlokalizować linijki odpowiedzialnej za pancerz?

I drugie pytanie - czy ktoś mógłby napisać krótki i zwięźle i ogólnie która linijka w plikach broni odpowiada za którą wartość? Ponieważ chce poprawić statystyki broni z Smrter moda dla własnych celów i nie do końca wiem gdzie tego szukać.
"Stałem się śmiercią; niszczycielem światów" - Julius Robert Oppenheimer
"Wojna jest sztuką, ma więc swoich artystów i mistrzów"

>>> SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata <<<
Awatar użytkownika
Windmaker
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 16:26
Ostatnio był: 22 Maj 2019, 15:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Pytanie]Statystyki sprzętu gdzie co i jak

Postprzez MatrixSTR w 01 Sty 2010, 16:39

pancerz to powinien być wound_protection
a jak modyfikować bronie masz tutaj viewtopic.php?f=68&t=626 we wszystkich częściach stalkera konfigi broni są prawie takie same
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 13 Wrz 2024, 22:57
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Pytanie]Statystyki sprzętu gdzie co i jak

Postprzez Windmaker w 01 Sty 2010, 16:44

Właśnie to nie jest to - testowo ustawiłem sobie statystyki na 0.9 aby dobrze widzieć różnice i wszystkie staty mam na maxa po za pancerzem i nie wiem właśnie gdzie jest pancerz. Dokładnie chodzi mi o pancerz wojskowy - skat czy jak się to zwie teraz.


Tutaj wszystko co o nim jest:
:

[military_outfit]:outfit_base
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "outfit\military_outfit"
;$prefetch = 32
class = E_STLK
cform = skeleton
visual = dynamics\outfit\military_outfit
actor_visual = actors\stalker_hero\stalker_hero_military.ogf
;actor_visual = actors\stalker_soldier\stalker_soldier_4.ogf
player_hud_section = actor_hud_06

ef_equipment_type = 4

inv_name = military_outfit_name
inv_name_short = military_outfit_name
description = military_outfit_description

inv_weight = 12.0

slot = 6
inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 3
inv_grid_x = 18
inv_grid_y = 17

upgr_icon_x = 648
upgr_icon_y = 353
upgr_icon_width = 280
upgr_icon_height = 145
full_icon_name = npc_icon_military_outfit

cost = 25000
full_scale_icon = 10,6 ;čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńň
power_loss = 0.85
immunities_sect = sect_military_outfit_immunities

; MEDIUM RESISTANCE
burn_protection = 0.9
shock_protection = 0.9
radiation_protection = 0.9
chemical_burn_protection = 0.9
telepatic_protection = 0.9
strike_protection = 0.9
explosion_protection = 0.9
wound_protection = 0.9

hit_fraction_actor = 0.9
bones_koeff_protection = actor_armor_heavy

artefact_count = 0
control_inertion_factor = 1.8

upgrades = up_gr_firstab_military_outfit, up_gr_seconab_military_outfit, up_gr_thirdab_military_outfit, up_gr_fourtab_military_outfit
installed_upgrades =
upgrade_scheme = upgrade_scheme_military_outfit

[sect_military_outfit_immunities]
burn_immunity = 0.04 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity = 0.0
shock_immunity = 0.04
wound_immunity = 0.04
radiation_immunity = 0.0
telepatic_immunity = 0.0
chemical_burn_immunity = 0.04
explosion_immunity = 0.03
fire_wound_immunity = 0.01

[sect_military_outfit_immunities_add]
burn_immunity = -0.01 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity = 0.0
shock_immunity = -0.01
wound_immunity = -0.01
radiation_immunity = 0.0
telepatic_immunity = 0.0
chemical_burn_immunity = -0.01
explosion_immunity = -0.01
fire_wound_immunity = -0.002


I dzięki za tego linka, jakoś nie wpadło mi to .
"Stałem się śmiercią; niszczycielem światów" - Julius Robert Oppenheimer
"Wojna jest sztuką, ma więc swoich artystów i mistrzów"

>>> SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata <<<
Awatar użytkownika
Windmaker
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 16:26
Ostatnio był: 22 Maj 2019, 15:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Pytanie]Statystyki sprzętu gdzie co i jak

Postprzez Normandia w 07 Sty 2010, 17:12

Żeby mieć lepszy pancerz to w linijce bones_koeff_protection = actor_armor_heavy zamień heavy na exo żeby wyglądało to tak bones_koeff_protection = actor_armor_exo. Pewnie nie jest to najlepszy z możliwych pomysłów ale działa i jak na razie z tego co sprawdzałem to tylko tak da się poprawić pancerz
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości