[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez atikabubu w 27 Gru 2009, 21:28

Standardowa odpowiedź: przeczytaj tą bursztynową ramkę u góry i dopiero jęcz ;)
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Lis 2024, 21:45
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez jaras76 w 27 Gru 2009, 23:06

Mam pytanie:po co jest zalecane instalowanie O.L. przez smart moda skoro można to zrobić w inny sposób, edytując pliki :?: Możecie mi odpowiedzieć, dzięki :D
Ostatnio edytowany przez caleb59, 28 Gru 2009, 14:49, edytowano w sumie 1 raz
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Karol_K w 28 Gru 2009, 23:54

Co do tego nieśmiertelnego kontrolera . też mi się raz zdawało że się go nie da ubić ( 2 strzały z rpg na klate , z 300 pocisków z WSS i nic , w końcu skończyła mi się amuna i zarżnąłem go nożem - padł po jednym "strzale")
Karol_K
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 18 Gru 2009, 18:51
Ostatnio był: 12 Sty 2010, 11:20
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

[PROBLEM] XRay Engine bug w OL... again and again...

Postprzez Vandelshoff w 29 Gru 2009, 22:37

Witam,
myślę by przykleić ten wątek by każdy mógł zamieszczać swoje loga...
Oto mój, musze powiedzieć, że nie mam bladego pojęcia skąd wytrzasnąć brakującą teksturę oraz jak ominąć ten problem...

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'act\act_green_stalker5'
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: XRay Engine... again and again...

Postprzez atikabubu w 29 Gru 2009, 22:52

Proste!
Jakiś mod nie ma tej tekstury wyszczególnionej na końcu loga ;)
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Lis 2024, 21:45
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: XRay Engine... again and again...

Postprzez Vandelshoff w 29 Gru 2009, 23:04

No tak,
ale nie takie proste będzie znalezienie takiej tekstury by znów gra ruszyła... :>
Gram na Oblivion Lost.
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: [PROBLEM] XRay Engine bug w OL... again and again...

Postprzez atikabubu w 29 Gru 2009, 23:24

Zobacz czy dobrze go zainstalowaleś.
Jak masz w folderze textures\act\ teksturę act_green_stalker<ileś>.dds to zrób jej kopie i nazwij tak jak ta brakująca ;)
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Lis 2024, 21:45
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Vandelshoff w 29 Gru 2009, 23:51

Świetnie, podziałało!!

Z tym, że teraz gra ma kolejny powód do niezadowolenia :)

"
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'amk_metka'
"
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez MiedzianeJaja w 13 Sty 2010, 18:09

Ratujcie Panowie. Przeszedłem elektrownię, odrzuciłem świadomość Z polatałem teleportami zabiłem koshei-a potem dwa burery i wróciłem do elektrowni. przed elektrownia było pełno wojska i helikoptery, ledwie im uciekłem do Prypeci.
W Prypeci było spoko ale jak przeszedłem do czerwonego lasu to zaraz za mną pojawił się helikopter który mnie goni i do mnie strzela. Jak dobiegnę do jakiejś budy i się schowam to lata nad moim schronieniem a jak wybiegnę to leci za mną i wali jak do żywej tarczy. Siedzę schowany w pół drogi do magazynów wojskowych w jakiejś przyczepie i ani naprzód ani z powrotem a ten sobie lata nade mną i czyha. I co z tym zrobić ?

Dzięki. Zwiałem mu porzucając w kryjówce dwa egzo które niosłem do sprzedaży. Lżejszemu łatwiej biegać. Teraz wracam tam z bazooką, już nie będzie taki mocarz hehe.
Ostatnio edytowany przez MiedzianeJaja 13 Sty 2010, 20:34, edytowano w sumie 4 razy
MiedzianeJaja
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 11 Paź 2009, 22:27
Ostatnio był: 16 Gru 2016, 09:54
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 13 Sty 2010, 18:23

Nic - element freeplay'u coby za nudno nie było - ja spierniczałem biegiem aż do wagonu - na szczęście miałem RPG to szybko się śmigłowca pozbyłem - Tobie zalecam bieg na przełaj między drzewami lub od zasłony do zasłony zygzakiem...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Viax w 22 Sty 2010, 13:40

Dopiero co założyłem konto na tym forum, więc na start: Witam.

Jakiś czas temu nabrałem ochoty na gre w Stalkera SoC i wtedy przeczytałem o Oblivion Lost.
Ściągnąłem moda do wersji 1.0005, zainstalowałem go używając do tego programu (Smart mod installer?). Po uruchomieniu wszystko działało pięknie, nie było errorów itd. Chciałem sprzedac coś u Sidorowicza, ale w okienku rozmów zauważyłem dziwne opcje konwersacji. Np. "objective_faction_xxx" czy coś takiego. WTF mówie i zessałem spolszczenie (Może sie naprawi), zainstalowałem. Podczas kolejnej rozmowy z sidem nie było już takich szyfrów tylko "Mam problem z frakcją" czy coś a'la to. Super powiedziałem, ale.... w całej konwersacji była tylko ta opcja. Nie było pytań o zlecenia itp. Tylko ta jedna podana wyżej!
I tu pytanie: Czy to normalne ? Jak to naprawic ?
Btw. Spolszczenie zainstalowałem kopiując je do gamedata i zastępując pliki.

Z góry przepraszam jeśli takie pytanie już było ( a pewnie już było), ale nie miałem chęci do przeszukiwania 120 stron.
Viax
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 22 Sty 2010, 13:24
Ostatnio był: 22 Sty 2010, 19:08
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Kuroi w 23 Sty 2010, 19:44

Mam Pytanie. czy ta wielka anomalia na środku mostu(tego małego, niedaleko wioski kotów) w kordonie prędzej lub później zniknie?
Awatar użytkownika
Kuroi
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 12 Gru 2009, 19:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2013, 17:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 10

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość