przez Witek w 17 Lip 2009, 22:37
Garść kontrargumentów dla tych, którzy krzywią się na ten mod:
Jak dla mnie największym plusem moda na udźwig jest... dłuższe bieganie. Może to nie realistyczne, ale kiedy jedyną realistyczną rzeczą ma być tracenie czasu na odpoczynek co chwilę to po co? Fakt, że można mieć więcej amunicji, jak się zwiększy udźwig, ale nikt mi nie wmówi, że SIG SG5 ma zasięg celnego ognia w okolicach 50 metrów, a delikwent trafiony w szyję czy nogę dalej dziarsko biega. Nie mówiąc o takich drobnostkach jak zakładanie tłumika bez zmieniania amunicję na poddźwiękową, czy uwzględnianie naboju w komorze.
Rozwiązanie problemów na 1.5.10:
U mnie ten mod powodował problemy (oryginalna wersja polska 1.5.10), na niektóre lokacje mogłem wchodzić wcześniej niż to przewidzieli twórcy (przez co fabuła się nie "załączała"), a na inne, nie dało (np. podziemia agropromu pełne mutantów z misji przez Powinność, te do których wchodzi się przez jaskinię). Pomogło zrobienie samemu tego moda (jest przejrzysta instrukcja w dziale o tworzeniu modów do CS). Mod śmiga bez problemów, a przy okazji nie trzeba zaczynać gry od początku (choć możliwe, że po sejwie na modzie nie da się go usunąć, tak aby ów sejw działał).