Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Oprócz standardowych: -kurtka -płaszcz przeciwdeszczowy -kombinezon stalkera -beryl -seva -kombinezon Czystego Nieba -egzoszkielet -skat + hełmy EDIT: tak jakby nie działał cały outfit mod wkomponowany w tę kompilację Może coś pominąłem, ale żadnych nowości nie widać.
P.S. Koty to mają taką odpornosć na strzały że szkoda gadać....
Mod wypaśny, aczkolwiek powoduje znaczne spowolnienie gry, no i na moim sprzecie ( DC E2200 [email protected], $GB ram PATRIOT LLK DDR 2 CL 4, GF 880 GT OC @ 685/1825 core/shader 975 memory) przy jakimkolwiek ustawieniu powyżej statycznego oświetlenia co 10-15 minut CTD . Ale mam nadzieję że niedługo wyjdzie kolejny patch poprawiający stabilność, oraz - jeśli ktoś zdolny zechce- spolszczenie. Bo goła podstawka to bardziej casual, jak się uprzesz i pociągniesz tylko główny wątek to jedno popołudnie i po grze.
Tu się zastanawiam bo inne rzeczy zostały dodane do gry bez potrzeby ponownego zaczęcia gry, no ale mutantów nie ma... hmmm. A gdzie są te przejścia z Zatonu do Jupitera, z Jupitera do Prypeci? Bo na mapie jest to zaznaczone, ale w grze jest zamknięta brama i nie mogę przejść.
Kurczę, znalazłem w Zatonie parę nowych mutantów... chyba działa bez rozpoczęcia nowej gry jednak... Teraz natomiast pojawił się dziwny błąd - po paru sekundach gry po prostu wywala mnie do pulpitu bez żadnego komunikatu o błędzie. Czy ktoś miał podobny problem i wie jak temu zaradzić?
Na Twoim miejscu bez zbędnego kombinowania zacząłbym nową grę. Myślę, że to pozwoliłoby uniknąć wielu późniejszych problemów. - - - Podaj loga błędu (Dokumenty udostępnione/S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci/logs - od linijki FATAL ERROR).
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.