Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu. Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].
Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.
ponizej mapka zatonu z lokalizacjami sprzetu/artefaktow. wersja bardzo niedopracowana (nie wiem czy kiedykolwiek bedzie mi sie chcialo to zmienic) ale moze komus sie przyda. pod spoilerem detale poszczegolnych lokalizacji.
opis miejsc=
:
CREEK / ZATON
Miejsca/osoby/questy ważne dla fabuły (liczby niebieskie)
40 – Petrukka – stalker ranny w anomalii (oznaczony gwiazdką na mini-mapie), gdy mu pomożemy dając apteczkę da nam wykrywacz niedźwiedź (bear detector) i wskaże dom Noah – stalkera znającego przejście na plateau (quest road to plateau) – do 3go miejsca Katastrofy (prowadzi tam anomalia) 41 – Noah – stalker który zna przejście do 3go miejsca katastrofy (quest „road to plateau”)
Artefakty (liczby żółte)
1- Kryształ - Spalona farma (Burnt Farm) Patrząc z północy na południe (stojąc w wejściu do domu) – lewy pokój, pod oknem (czasem na zewnątrz budynku). 2 – Questowy – radioaktywna barka Przedmiot będący rozwiązaniem questa od barmana w Skadovsku (dziwna poświata) 3 – Kotlet – jaskinie pod spalonym gospodarstwem po wejściu iść do rozwidlenia: prawe odgałęzienie (anomalia chemiczna) – kotlet (koło największego kamienia) lewe odgałęzienie (sala z ruchomym ogniem) – idąc przy prawej ścianie ciało Barge’a (ulepszony kombinezon stalkera, AK 74 + ammo, inne) – PDA Barge’a można oddać Cardanowi (mechanik na 1 poz. Skadovska, po przyniesieniu narzędzi upgraduje broń) 4 – kamienny kwiat – anomalia szpona/pazura (claw anomaly) – jest tam jeszcze 2gi art 5 – kula ognista – anomalia cyrk (circus anomaly) 6 – Iskrownik (Spalkler) – żelazny las (iron forest anomaly) – przy narożnym słupie wys. Napięcia 7 – Kamienna krew – pineoak anomaly (przy jednym z pni na ścianie – nie wewnątrz) Kulebiak – pineoak anomaly – w gałęziach (na czubku na górze nad dołem) 8 – kotlet – bagna z anomaliami chem i wrakiem śmigłowca 9 – kamienna krew – na jednej z wysepek 10 – korale mamy – za gejzerem który trafił stalkera Petrukkę
Schowki (liczby zielone)
21 – TRS 301 + ammo - pod werandą domku (pod podłogą na werandzie - z zewnątrz) 22 – bandaże, napoje – na wsporniku rurociągu, można wejść po innym wsporniku przy słupie niedaleko na zachodzie 23 – L85A2 + ammo – w motorówce 24 – Franchi SPAS-12 + ammo – w budynku na poddaszu (wejść po drabinie) 25 – AKM 74 + ammo – w budynku, w ostatnim piecu 26 – konserwy – na pace ciężarówki 27 – dokumenty + klucz A – w skrzyni z tyłu gazika (rozkazy nr 423 i 562 + klucz A) 28 – apteczka, bandaże, 5,45 ammo, granat – z tyłu gazika 29 – AKS 74U + ammo – paka ciężarówki rozkaz 423 – kabina ciężarówki 30 – amunicja 240 szt. 5,45; 120 szt. 5,45 AP, 300 szt 9x18, 4 granaty RGD-5 31 – SIG P220, .45 ACP ammo (150 szt), bandaże, apteczki, jedzenie – pod kamieniami za stacją benzynową 32 – jedzenie, wódka – w domu, pod stołem 33 – narzędzia do lekkich robót – na skrzyni z tyłu budynku (questowe – dla mechanika Cardana w Skadovsku) 34 – apteczka, ammo 5,45 – w gaziku, pod siedzeniem pasażera 35 – Wintar BC – na poddaszu spalonego domu (po drabinie, przeczołgać się pod belką) 36 – narzędzia do trudnej pracy, 2 apteczki, apteczka wojskowa, ammo 9x39 AP (60 szt.), 5,56 AP (90 szt.) inne – na poddaszu 37 – PB + ammo, antidotum, apteczka wojskowa – skrzynie za helikopterem 38 – respirator, PDA Jokera (przy szkielecie, w trawie) 39 – dokumenty (rozkaz nr 423), klucz B – w sejfie w samochodzie pod mostem (samochód spadł z głównej jezdni na główny, łukowaty wspornik poniżej) 40 – bandaże, antidotum – na ziemi, przy kamieniach i filarach mostu 41 – S1G GEWEHRAUFSTATS 97 (granatnik do TSR 301) + ammo (3 szt) - za kabiną ciężarówki, koło koła zapasowego 42 – H&K MP5A2, 9x19 mm JHP – w rogu podłużnego budynku, na regale w piwnicy ammo 5,45 AP, puszki z jedzeniem – jw – w szafkach obok 43 – laptop najemników, jedzenie, wódka – na 1 piętrze, na stole, przy ścianie 44 – 9x19 JHP, jedzenie – na parterze w metalowych szafkach
Miejsca/osoby/przedmioty/questy ważne dla fabuły (liczby niebieskie)
61 – Predator UAV – samolot bezzałogowy 62 – bunkier naukowców 63 – była ekipa monolitu 64 – w piwnicach tego budynku jest przejście do ventilation complex (z teleportem na końcu)
Artefakty (żółte symbole)
1 – dusza – w okolicach małej wysepki 2 – dusza – na postumencie przy ścianie, wewnątrz „chemicznego basenu” 3 – bateria – na poddaszu, w anomalii elektro 4 – blask księżyca – na parkingu, w pobliżu przekaźnika napięcia 5 – korale mamy – cementownia, poziom o 2 niższy od dachu (wejście przez dach, drabinami na zewnątrz), po przeskoczeniu przez dziurę w podłodze na poziomie wyżej, w korytarzu 6 – kamienna krew – w wodzie, pośród anomalii chemicznych, w okolicach podłużnej wyspy 7 – skrętak – asphalt anomaly – wewnątrz, na dnie 8 – kryształ – na cmentarzu, na obszarze anomalii spalacza
Schowki (kolor zielony)
21 – AN94 Abakan, celownik PSO-1, ammo 5,45 (180 szt) - w schowku pod schodami (na zewnątrz budynku) 22 – wódka (4 butelki) – w wieży, na górze 23 – AKM 74/2 + ammo, antidotum – na peronie, w środkowej kwadratowej rurze z kratką 24 – AKM 74/2, ammo 5,45 (300 szt) – w kabinie koparki 25 – Dragunov + 7,62 ammo (20 szt) – na dachu elektrowozu (wchodzić po zderzakach i barierkach) 26 – notatka ewakuacyjna – na piętrze budynku, na stole 27 – shipping log (dziennik dostaw) – w łączniku między budynkami – w pokoju na przewróconej szafie 28 – OC-14 Storm (Groza) + ammo 9x39 mm (90 szt) + VOG grenades (2 szt) – parter, pod schodami (niedaleko anomalia „puch”) 29 – admininstrative documents – teczka z dokumentami – 1 piętro, w pokoju, na biurku 30 – blinder with papers – fabularne? 31 – shift journal (harmonogram zmian - dokumenty) – fabularne? 32 – underpass schematics (schematy) – na 1 piętrze, na regale 33 – tools for fine work (narzędzia) – na poddaszu, w zielonej szafie, za anomalią elektro 34 – AN94 Abakan + ammo + granatnik GP-25 + granaty vog25 – w szoferce ciężarówki 35 – SIG SG-550 + ammo 5,56 mm (120 szt), H&K USP Compact + .45 ammo, antidotum, wódka, apteczka – na ziemi za barakiem 36 – medykamenty – w zaporożcu, na podłodze przed siedzeniem pasażera 37 – 3 apteczki wojskowe + baterie – w podziemiach ze szczurami (zejście przez dziurę w torach nieopodal), w pomieszczeniu – pod rurą 38 – CEMENTOWNIA: - tactical helmet, Beretta 92, dwie apteczki, antidotum, antirad, 9x19 mm FMJ – na silosie, na samej górze cementowni (wejście zewnętrznymi drabinami, ostatnia z dachu na silos) - copper wire (rolka miedzianego drutu) – poziom o 1 niższy od dachu, ostatni pokój po prawej w korytarzu (przedmiot questowy – „get materials for Nitro” – dla mechanika w Janowie) - box of transistors – poziom jak wyżej, pokój z dziurą w podłodze (i spalaczem wewnątrz) – na regale przy ścianie (przedmiot questowy jak wyżej) - textolite framework (płytki drukowane) – cementownia, poziom –2 od dachu (jw.) – na biurku w pokoju z zapaloną lampką (questowe jw) - acetone (aceton) – poziom jw, sąsiedni pokój na stole, textolite framework – na metalowym regale przy ścianie, (questowe jw) - package with capacitors (paczka z opornikami?) – cementownia, poziom –3 od dachu, pomieszczenie z kotłami – na stole; roll of copper wire – na drugim stole w tym samym pomieszczeniu - textolite framework – najniższy poziom (-4 od dachu), na stole z radiem; acetone – w sąsiednim pomieszczeniu Razem w cementowni: copper wire – 2 rolki; textolite framework – 3 szt.; acetone – 2 szti; box of transistors – 1 szt; package with capacitors – 1 szt. Wszystkie przedmioty są questowe - „get materials for Nitro” – materiały radiowe dla mechanika Nitrogena w Janowie).
39 – ZM LR-300 (TSR 301) + 5,56 ammo, medikit, antirad – pod jednym z końców drewnianej kładki 40 – AK 74/2 + ammo 5,45 + napoje energetyczne – w wodzie, między większymi kamieniami 41 – notatka, wojskowe apteczki, napój energetyczny, antidotum, konserwy – schowek Ducha w kabinie dużej koparki (w kabinie anomalia chemiczna) – wchodzić po drzewie na skarpie na dach koparki i zejść na dół do kabiny 42 – krótki Dragunov + ammo 7,62 7H1 – pod mostem (bezpośrednio pod jezdnią – wejść nisko kucając od dołu) 43 – tools for rough work (narzędzia) – w wagonie na siedzeniu po lewej (ruchoma anomalia elektro) – zeskoczyć z mostu na pociąg, w dachu ostatniego wagonu jest klapa 44 – OC-14 Storm (Groza) + ammo – w szoferce furgonetki 45 – Note from Sokolow – w budynku, na biurku, przy ścianie 46 – AKM 74/2 + ammo, RPG-7 + ammo, Makarov + ammo – w budynku, w zbrojowni 47 – Franchi SPAS-12 + ammo, granat F-1 – pod kładką z drewna 48 – OC-14 Storm + 9x39 mm ammo (90 szt), granatnik GP-25 + Vog 25 (2 szt) na poddaszu ruin domu 49 – Avalanche rifle + 9x39 mm SP-5 ammo, granat F1 – pod daszkiem/plandeką 50 – Antirad, Psi-block, apteczka naukowców – w kabinie koparki 51 – predator memory unit – czarna skrzynka samolotu bezzałogowego – w samolocie bezzałogowym (trzeba go przeszukać F) 52 – apteczki, leki (różne i sporo), amunicja 5,45; 12x70; 9x18 +P+, 4 butelki wódki, AKS-74U, 2 granaty F1 – w pomieszczeniu z ruchomą anomalią elektro i następnych – wchodzić przez tunel na wschodzie od tego miejsca 53 – antirads (2 szt), wódka, 2 napoje energ. – przyczepa na drodze 54 – AN 94 Abakan + 180 ammo 5,45x39 mm – w metalowej „rurze” 55 – H&K MP5A2 + ammo, Desert Eagle + ammo – na miejscu pasażera w Zaporożcu 56 – 3 apteczki, 2 wódki, 2 puszki z jedzeniem – a tunelu, pod wagonem – za kołem 57 – notka do Striełoka, ammo: 12x70; .45 ACP Hydro Schock; 9x18; 5,45 AP; 5,45; granaty F1 i RGD-5, Fort 12 – pod ziemią, w korytarzu w skrzyni – wejście od strony brzegu rzeki na północy (wewnątrz anomalia chemiczna)
Ja ogółem znalazłem na razie 4 skrytki i jednej z nich nie ma na tej mapie. Mianowicie drugi koniec tunelu, którym wychodzimy po wyjściu z budynku z pijawkami.
Ściągnąłem te mapy. Otworzyłem zaton popatrzyłem i ... czym prędzej zamknąłem i skasowałem W sumie co to za gra jak się wie na 100% gdzie co jest. Traci się całą przyjemność z szukania i nadzieję że a nuż sie znajdzie seva w jakiejś dziurze w zatonie albo GP pod trzydziestym przeszukanym krzaczkiem.
W Stalkerach są małe niebieskie,metalowe pudełka które miały wewnątrz jakąś zawartość np apteczki,antyrady itd. i żeby je otworzyć trzeba było je przestrzelić.W COP-ie wszystkie są niestety puste i to mnie bardzo wkurzało.Czy ktoś to zauważył? Ciekawe po co twórcy gry umieścili je w grze? Jak dla mnie jest to bezsens.
haha też tak mialem, przy pierwszym przechodzeniu zewu rozpieprzalem na poczatku wszystkie pudełka i skrzynki z nadzieją na znalezienie czegos ciekawego. wszystkie sprawdzone przezemnie puste. niestety spieprzyli to w tej czesci.
NIE CHCĘ ABY MOJA GĘBA BYŁA KOJARZONA Z LUDŹMI KTÓRYCH POTĘPIAM !