[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 01 Gru 2009, 17:34

stypol9 napisał(a):No to wypiłem 2, potem jeszcze 2 itd. W sumie 8. Jakoś się doczołgałem do Baru, była godz. 23, położyłem się spać i już nie wstałem. I co?


To nie wina wódki. To było OL i wszędzie, gdzie był ten śpiwór. Zawsze tak miałem.
10 czy 9 h to mało, u mnie i do dwie doby spał, patrząc po komunikatach. Jak używałem tego
śpiworu i wybierałem nawet 1h snu to potrafił po kilka spać. Ot, Naznaczony. Wyjście jest jedno:
spać po 1h i co pobudkę bez deda save :wink:
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stypol9 w 01 Gru 2009, 18:12

Teraz mam jeszcze jeden problem: jak chcę się obojętnie kogo zapytać o nowe zlecenia, to wywala mnie na pulpit. Log:
:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: d:\gry\stalker\gamedata\scripts\task_manager.script:762: attempt to index local 'task_desc' (a nil value)


stack trace:


EDIT: Zapomniałem napisać, że przywróciłem lektora. Wystarczy w [gamedata\sounds\characters_voice] usunąć foldery [dialogs], [multiplayer] i [scenario]. Oczywiście tylko jeśli mamy polską wersję gry.
Image
Udanych łowów Stalkerze!
C2D E7400 2,8GHz (OC 3,5GHz) | 9800GT 1GB | 4GB RAM

Za ten post stypol9 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive LordPoland.
Awatar użytkownika
stypol9
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 17 Maj 2009, 19:54
Ostatnio był: 18 Kwi 2016, 01:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Imbefalasion w 02 Gru 2009, 15:59

@Up
A jaką masz wersję gry? Sam miałem taki błąd na wersji ~04, ale po spatchowaniu gry do wersji ~05 (pod którą mod jest zrobiony) wszystko śmiga jak należy. ;)
______________________________________________________

Zauważyłem, że nagrody za walki na Arenie są nieco skopane - miałem ok. 43k rubli (odkładałem na kombinezon) i wygrałem dwie walki typu "Krwawa Łaźnia", za każdą otrzymując po 5k. Tyle, że zamiast spodziewanych 53k, na koncie miałem ok. 48 tysięcy. Niby niewiele (5 tysięcy), ale zarabianiu na większą skalę (chęć uzbierania np. 60 000) takie różnice bywają naprawdę irytujące. -.-'
Dodatkowo, zmieniłbym ceny artefaktów - skoro na cały rynsztunek trzeba wydać i po kilkadziesiąt tysięcy, a przeciętne artefakty są warte ok. 600 rubli, to coś tutaj jest nie tak (zwłaszcza, że teraz artefakty są IMHO jakby trudniejsze do zdobycia).

EDIT:
Jeszcze jedno mi się przypomniało: czy noktowizor dalej jest? Bo się doszukać nie mogę. :/
Ostatnio edytowany przez Czaro 05 Gru 2009, 23:23, edytowano w sumie 3 razy
http://www.stalkerpbf.jun.pl
"A prawda jest jedna - Polska wiecznie będzie trwać!
I nigdy nie zginie, póki żyjesz Ty i ja
To sprawa honoru, to sprawa życia każdego z nas
I nie ma odwrotu - jesteś z nami lub przeciwko nam!"
Awatar użytkownika
Imbefalasion
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:58
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez I_mati_I w 06 Gru 2009, 12:34

Od czasu do czasu podczas zwiedzania zony łapie buga:

:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'wpn_ak47_sk5'


stack trace:

Czy ktoś zna na to jakieś lekarstwo?
Awatar użytkownika
I_mati_I
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 06 Gru 2009, 12:21
Ostatnio był: 30 Sie 2020, 13:24
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez maniekziom w 09 Gru 2009, 20:53

ludzie pomocy!!! ilu jest tych monoliciarzy w Prypeci? Wybiłem ich już z 70 a oni nadal przyłażą. Czy oni cały czas się respią, czy po prostu jest ich około setki i wyłażą zewsząd?
maniekziom
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 15 Kwi 2009, 19:51
Ostatnio był: 11 Lut 2015, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez ZRIEL w 10 Gru 2009, 16:03

Witam, miałem lekki problem z tym modem- co bym nie robił gra zaliczała zwiechę. Na szczęście wystarczyło dodać przy skrócie do gry parametr "-noprefetch" i wszystko jest ok :) na moim sprzęcie- DC E2200@ 3.2GHz, 4GB ram ,GF 8800GT i WIN 7 - wszystko śmiga na najwyższych ustawieniach , przy dynamicznym oświetleniu z AA oraz aniso, w rozdziałce 1280x1024 średni FPS to 65-70. Dziś przetestuję moda w rozdzielczości 1600x1200 , jak FPS będzie w granicach 30-35 to już będzie super :) . Ogólnie mod miodny i przy tych wszystkich bajerach - jak dla mnie- perfekcyjnie zoptymalizowany, a testowałem już różne : OL + Arsenal+Argus , Rebalanced , ABC , OL 2009 , i kilka innych . I powiem że na najwyższych ustawieniach żaden z w/w modów nie oferował takiej płynności i stabilności :). Aha, rozumiem że ten pancerz predatora służy tylko do cichego przemykania się ? bo nijak nie mogę w nim skorzystać z żadnej broni :( No i jak już przy nim jestem to zauważyłem pewną niekonsekwencję : jak go ubiorę to npc-e mnie nie widzą, ale bwp przy kordonie już tak i wali do mnie km-u. Co jest oni tam jakąś termowizję maja czy co ? trochę to dziwnie wygląda jak wojaki kręcą się bezładnie szukając mnie a bwp cały czas mnie siecze ...

EDIT: Przy 1600x1200 miga jak marzenie ! :) Średni FPS: 46 , wielkie brawa za kawał swietnej roboty, tylko jeszcze muszę się przyzwyczai do anomalii - jest ich więcej i są bardziej niebezpieczne, w innych modach mogłem się z takiej anomalii bez problemu wyrwac, tutaj nawet jak od razu nie zginę to i tak jestem uwięziony :) jest trudniej i ciekawiej, i jestem pewien że czeka mnie jeszcze wiele niespodzianek .

EDIT2: Moje dalsze uwagi : mod cierpi na przypadłość wszystkich modów(tych w które grałem ) opartych na OL+ Arsenl - po prejściu do baru od strony wysypiska strasznie przycina, poza tym o ile graficznie wszytko jest super to jest zbyt ciemno- nawet w ciągu dnia muszę włączać latarkę lub noktowizor, zapewne trzeba by coś pozmieniać w ustawieniach shaderów, ale nie wiem co i jak :). A w kwestii pancerza predatora- bwp strzela, ale nie zadaje obrażeń więc w praktyce jest ok.Aha i kolejny denerwujący drobiazg który uświadczyłem i w innych modach: jak znajdę lub zakupię jakiś kombinezon to jak tylko znajdzie się on w inventory to w tym który mam na sobie wyłącza się noktowizja. I prośba: poradź mi co zmienić żeby było jaśniej, bo w ustawieniach mam jasność i gammę na max a i tak musze w dzień noktowizor włączać a w nocy to i z nokto jest ciężko.
Ostatnio edytowany przez Czaro 10 Gru 2009, 22:46, edytowano w sumie 2 razy
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 13 Gru 2009, 01:31

Niech ktoś, kto gra na tym modzie, otworzy plik items.ltx i znajdzie sekcje [outfit_kit] oraz [weapon_kit] a następnie w tych sekcjach odnajdzie wartość eat_portions_num, która będzie wynosić 2. Zmieńcie na 1 i sprawdźcie - powinien zniknąć bug, powodujący, że dopiero po drugim kliknięciu zestaw naprawczy jest używany.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Luca w 15 Gru 2009, 13:25

Mod bardzo ciekawy, fajne kombinezony, dużo przedmiotów, mechanicy, ciekawa muzyka, i wreszcie stworzony po polsku. Szacunek dla autora. Jeżeli będziesz robił kolejną wersję to proponuję wzorem Soljanki tuningowaną broń podrasować tylko w kierunku tuningu: AK 74 (obok Abakana najlepsze w grze) w opisie jest tuningowany na szybkostrzelność a grze (w Twoim modzie też) jest celniejszy i ma niezłego kopa. Podobnie reszta tuningów, powinny być ulepszone tylko w kierunku opisu. Zabawa kończy z chwilą założenia płytek kewlarowych, to daje nieśmiertelność, nożem na Weteranie wyciąłem cały Bar z tymi płytkami, grając dalej odrzucę je do lamusa. Gra jest bardzo płynna, to jeden z lepiej wkomponowanych w grę modów pod względem stabilności.
Do palmy pierwszeństwa brakuje mu:
1Realnych tuningów i statów broni (rosyjskie karabinki w rzeczywistości odstają nieco od Nato, nie na odwrót itp.)
2.Niektóre ikonki broni są śliczne że zapiera dech ale większość jest rozmazana i nie podobna do pierwowzorów
3.Więcej nowych ważnych postaci i zadań z wpływem na drugoplanową fabułę
4. Przywrócenie całej areny z początkowymi walkami + obecne
5.Więcej wrogów, wojen frakcji i mutantów
6. Rezygnacja z płytek
7. Mocniejsze mutanty i zombi
Jeszcze raz szacunek i podziękowania za moda, Twój mod umieszczam na 4-tym miejscu po: Soljance, Obliwionie i Priboi Story.
Luca
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 18 Gru 2008, 23:24
Ostatnio był: 07 Wrz 2014, 14:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez ZRIEL w 15 Gru 2009, 14:06

Ponawiam moją prośbę - co zrobić żeby było jaśniej? W opcjach mam jasność i gammę na maksa a mimo to jest nadal zbyt ciemno, w dzień muszę używać latarki lub noktowizora. I nie mówcie ze to wina np. monitora bo po usunięciu moda na czystej grze nie ma problemu z jasnością. Podejrzewam że to kwestia zmiany ustawień w pliku user.ltx lub w shaderach, niestety nie wiem co i gdzie potrzeba zmienić :(
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 15 Gru 2009, 16:48

Poszukaj innego zestawu shaderów, kilka ich krąży... typu Sky4CE czy inne MAXy. Wystarczy tylko podmienić katalog gamedata\shaders.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez ZRIEL w 15 Gru 2009, 20:56

Z tego co stwierdziłem w wyniku porównania 2 modów- Dima's oraz L.U.R.K to obydwa zawierają zmodyfikowane shadery Sky4ce, i w obydwu mam ten sam problem : po włączeniu pełnego oświetlenia dynamicznego obraz robi się zbyt ciemny. Ja rozumiem - klimat itp. ale sytuacja gdy nade mną jest błękitne niebo i słonko a ja muszę włączyc latarkę i nokto żeby widzieć co jest dookoła dalej niz parę metrów jest cokolwiek dziwna... I tak jak juz pisałem, zapewne wystarczy zmiana jakichś parametrów w .cfg shaderów, tylko jako laik nie wiem jakich :(
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 16 Gru 2009, 00:20

ZRIEL napisał(a):Ponawiam moją prośbę - co zrobić żeby było jaśniej?

ZRIEL napisał(a):to kwestia zmiany ustawień w pliku user.ltx lub w shaderach

ZRIEL napisał(a):zapewne wystarczy zmiana jakichś parametrów w .cfg shaderów


Oprócz zwiększania gammy i jasności w opcjach, użyj do tego przycisków które masz na monitorze.
Ciemność się zdarza w dzień, ale tylko podczas burzy. Jeżeli jest inaczej, to być może masz coś
nie tak ze sterownikami albo sprzętem. Może przeinstaluj Directa.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości