Half-Life

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Postprzez ponio11 w 05 Cze 2006, 08:28

Wlasnie tez zaczalem od wczoraj grac w episode one i mi bardzo przypaald do g ustu tak szczerze.Czekam na episode 2 ,3 i ostani 4 napewno wszystkie przejde bo ta gra jest po prostu fajna stary poczciwy HL 2 z nowymi perzygodami tylko szkoda ze tak malo leveli bo tylko 6 i troche za krotki ale zapewnie nie raz go przejde z nudow jak HL 2 :P :P .
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 15:31
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Reklamy Google

Postprzez Touchdown w 05 Cze 2006, 09:57

ponio11
Leveli jest piec. Szósta opcja to Coming Soon. Wczoraj zaczalem grac na Hard z wlaczonym stoperem, jak dzisiaj bedzie mi sie chcialo to dokoncze i powiem ile zajal mi caly E1.

Jednak ta liniowosc boli. Nie chodzi nawet o to, ze nie ma alternatywnych dróg, po prostu nie ma zadnych miejsc do eksploracji. Jak zdajde droge, to moge byc na 100% pewien, ze innej nie ma. Powinny byc jakies sekrety, lub miejsca, które nie koniecznie trzeba odwiedzic, ale mozna, zeby zdobyc amunicje czy zdrówko. No i myslalem, ze w koncu zobacze to cudowne AI w akcji, a tu gdzie tam. W Half-Life (1) na mapie We've got hostiles! te magazyny byly wrecz stworzone do pokazania jak cwane bylo AI (a to byl 1998), a tutaj prosze: jeden korytarz plus jakis zakret i gdzie tu ma sie AI popisac? Wlaza pod lufe i tyle.

System komentarzy zasluguje jednak na duzy plus. Mozna sie dowiedziec ciekawych rzeczy. Na przyklad jest scenka, w której przyjezdza pociag, wsiadamy do niego, on sobie zaczyna jechac, a potem sie rozbija. W tym miejscu do akcji wchodza trzy rózne pociagi! Jeden to ten, który przyjezdza na stacje, i do którego wsiadamy, drugi to ten jadacy (ich zamiana jest sugerowana jedynie trwajacym ulamek sekundy mrugnieciem swiatla), a scislej mówiac nie tyle jadacy co stojacy w miejscu, ale z odpowiednio przesuwanymi swiatlami na zewnatrz, zeby sprawial wrazenie jazdy, a trzeci to rozbity (pojawiajacy sie po kolejnym mruganiu swiatla).
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ST4LK3R w 05 Cze 2006, 13:11

Czyli w tym E1 jada bez niczego na kase :D Jak nawet nie pomysleli o alternatywach, czy sekretach...:) Co z tego, ze gra idzie z duchem technologii, jak ktos mnie ciagnie na sznurku w jednym kierunku...
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez mons w 05 Cze 2006, 13:58

no takie sekrety to fajna sprawa - ja wczoraj se pocinalem (znowu) w HL2 i na tej planszy co sie jezdzi takim jakby poduszkowcem znalazlem uryta miejscówke (pod woda) z ammo,apteczkami i ... zombi! :D prawie zawalu dostalem jak wyskoczyl :mrgreen:
Image
Awatar użytkownika
mons
Łowca

Posty: 485
Dołączenie: 26 Wrz 2005, 18:49
Ostatnio był: 26 Kwi 2011, 17:43
Miejscowość: Stolica
Kozaki: 1

Postprzez limak122 w 05 Cze 2006, 17:44

Gdzie? Dokladnie:D Moze jest takie prawdopodobienstwo , ze tam nie bylem. ;p
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez Touchdown w 06 Cze 2006, 11:17

limak122
Byl taki moment, ze trzeba bylo wpakowac kilka beczulek z powietrzem do podwodnego koszyka, zeby zrobic skocznie. Dalej ladowal transporter Combine, w poblizu po prawej stronie byly zamkniete wejscia do kanalów, jedno z nich bylo zniszczone. O to chodzi? Bylo sie pod woda i byl Zombie.



HALF-LIFE 2: Episode One [02:56:47]

Undue Alarm [00:27:46]
Direct Intervention [00:18:56]
Lowlife [00:29:31]
Urban Fight [01:15:59]
Exit 17 [00:34:35]
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez mons w 06 Cze 2006, 12:10

Touchdown napisał(a):limak122
Byl taki moment, ze trzeba bylo wpakowac kilka beczulek z powietrzem do podwodnego koszyka, zeby zrobic skocznie. Dalej ladowal transporter Combine, w poblizu po prawej stronie byly zamkniete wejscia do kanalów, jedno z nich bylo zniszczone. O to chodzi? Bylo sie pod woda i byl Zombie.


dokladnie :D
Image
Awatar użytkownika
mons
Łowca

Posty: 485
Dołączenie: 26 Wrz 2005, 18:49
Ostatnio był: 26 Kwi 2011, 17:43
Miejscowość: Stolica
Kozaki: 1

Postprzez limak122 w 06 Cze 2006, 13:23

O w morde jeza, nigdy mi nie przyszlo do glowy zeby tam wejsc :D Juz zalanczam stama.
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez Touchdown w 07 Cze 2006, 21:13

Pojawil sie bardzo przyjemny wywiad z ludzmi z VALVe na temat pierwszego epizodu. To co wzbudza ciekawosc to to, ze HALF-LIFE 2: Episode One to tak naprawde HALF-LIFE 3: Episode One. Na dodatek wspomniano, ze z takiej serii ukaza sie 3 epizody (lacznie z obecnym), drugi ma sie pojawic pod koniec roku, a trzeci na poczatku 2007. Poza tym prace sa rozlozone, Episode Two powstawal niemal równolegle z E1, byl po prostu opracowywany przez inna druzyne, dzieki czemu E2 nie jest juz w surowym stanie, pomimo ze dopiero co ukazal sie E1.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ponio11 w 07 Cze 2006, 21:17

To znakomicie juz niemoge sie doczekac episode 2 .Moim zdaniem episod 2 bedzie fajniejszy od 1 to widac po filmiku ostatnim i trailerze E2 teraz moim zdaniem nie bedzie na nas czekala betonowa dzungla jak to bylo w E1 lecz takze tereny lesne itp :P :P .
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 15:31
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Postprzez limak122 w 07 Cze 2006, 22:35

Ciekawe jak to bedzie wygladalo na Source :D
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez Touchdown w 18 Cze 2006, 19:13

W PC Gamerze pojawila sie zapowiedz Epizodu Drugiego. Na forum PlanetHL jeden z fanów podal kilka rzeczy, których mozna sie dowiedziec (ale uwaga, jesli ktos nie chce dowiedziec sie zbyt wiele, moze ponizsze info opuscic).


Alyx i Dog zyja, ale akcja nie bedzie na nich skupiona.
Dr.Breen juz nie jest czescia fabuly.
Wbrew spekulacjom niektórych fanów, Vortigaunts sa po naszej stronie.
Akcja E2 bedzie skupiona na skradzionych w Cytadeli danych.
Sporo ma sie wyjasnic w kwestii G-Mana.

Jest nowy pojazd.
Nowi przeciwnicy, the Hunters beda sie komunikowali bezposrednio ze Striderami i beda podazaly za toba wszedzie.
Nowa bron, Strider Buster, cos w rodzaju miny oslabiajacej Stridery.
Nie bedzie Super Gravity Guna.
Lokacje znane z rzeczywistosci.
Dlugosc rozgrywki bedzie taka sama jak E1, ale pokonywana odleglosc - zblizona do HL2, co jest spowodowane obecnoscia nowego pojazdu i samego terenu dzialan: lasy, rzeki, góry, opuszczone domy, itp.
Potezne bitwy na ogromnych obszarach pomiedzy Combines, Rebeliantami i rasa Xenian.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości