S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez ZIOM5000 w 05 Gru 2009, 20:40

1.Nie będziesz mógł już więcej aktywować i deaktywować gry (czytaj - nie będziesz mógł grać).


2.No pomóż ktoś z tymi narzędziami :D


3.Ja tam nie czytałem co patch daje więc nie wiem. :|
Image <--- One nadchodzą!
Awatar użytkownika
ZIOM5000
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 13 Lis 2008, 20:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2011, 23:20
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez Marshall w 05 Gru 2009, 23:59

Co to całej aktywacji i dezaktywacji, to u mnie wygląda to tak - ilość aktywacji zawsze wynosi 0, a ilość dezaktywacji spada od 9 w dół. Wszystko kończy się tym, że aktywacje po dezaktywacji się odzyskuje, ale dezaktywacje są już nie do przywrócenia bez kombinowania.
W czekaniu na Lost Alpha...
Marshall
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 01 Gru 2009, 23:02
Ostatnio był: 12 Sty 2010, 18:14
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez Kontroler w 06 Gru 2009, 09:43

Awatar użytkownika
Kontroler
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 11 Lis 2009, 21:29
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 10:53
Miejscowość: Świebodzin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez Crew w 06 Gru 2009, 10:31

Moim zdaniem wszystko spieprzył patch 1.6.01 .
Kiedyś tam miałem okazję pograć w ruską wersję gry 1.6.00 i tam żadnych błędów nie miałem z wydajnością i z tymi błędami co opisuję w poprzednich stronach. A teraz polska wersja z patchem 1.6.01 i tragedia jest
U mnie jeszcze gra co jakiś czas się zawiesza oraz nieraz dźwięk strasznie strzela z głośników . Z reguły jest , że trzeszczy z głośników i potem zwis gry
Ostatnio edytowany przez caleb59 06 Gru 2009, 12:11, edytowano w sumie 2 razy
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez TSC w 06 Gru 2009, 16:44

Crew a to dziwne, bo mi rosyjska wersja gorzej chodziła niż polska..
W polskiej ani razu buga nie spotkałem.
Awatar użytkownika
TSC
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 30 Sie 2008, 01:14
Ostatnio był: 26 Maj 2013, 19:35
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez zbychu w 06 Gru 2009, 16:48

zdeaktywowałem i odinstalowałem grę czy to oznacza że liczba deaktywacji na nowym komputerze będzie wynosiła 4 czy może 5?
zbychu
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 22 Lis 2009, 19:19
Ostatnio był: 17 Lis 2011, 01:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez Crew w 06 Gru 2009, 18:35

Może ktoś sprawdzić ten plik :
http://hotfile.com/dl/19703405/28a6975/ ... s.xml.html

Zrobiłem, żeby po włączeniu gry nie było tych wstępów , GSC, AMD, ATI .
Plik umieścić w gamedata/configs/ui

Bo mnie działa, ale mam problem, że jak rozpoczynam nową grę to wtedy kiedy ma być intro wywala mnie do pulpitu .
Chcę zobaczyć jak u was będzie. Możecie też sprawdzić na wersji Ukraińskiej też .
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez asperii w 07 Gru 2009, 02:14

Wiem, że to detal, ale mnie męczy. Czy ktoś znalazł jakąś "lukę" w zabezpieczeniach przed wejściem na stację w Janowie lub na Skadowsk z wyciągniętą bronią? Próbowałem np. z beczką, którą znalazłem przy stacji, ale nie działa (drzwi się przez nią przebijają). Raz trafiłem na sytuację, że przybiegłem z daleka i boczne były otwarte cały czas, ale tylko podbiegłem i wraz się zamknęły.

Czy naprawdę to im się udało tak perfekcyjnie?

Oczywiście nie chodzi mi o mody, ale o zrobienie tego w "czystej" grze.

W CS beczki toczyły się ładnie, a tu trzeba było bokiem pchać, bo jak się toczy, to można podlecieć kilkadziesiąt metrów w górę i oberwać niezłe obrażenia.
Awatar użytkownika
asperii
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 16 Lis 2009, 00:54
Ostatnio był: 21 Gru 2009, 16:29
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez lukass w 07 Gru 2009, 14:13

Crew napisał(a):Może ktoś sprawdzić ten plik :
http://hotfile.com/dl/19703405/28a6975/ ... s.xml.html
Zrobiłem, żeby po włączeniu gry nie było tych wstępów , GSC, AMD, ATI .
Plik umieścić w gamedata/configs/ui


z pominięciem odnotowanego przez Ciebie błędu przy rozpoczynaniu nowej gry (u mnie to samo), działa doskonale zarówno na polskim oryginale, jak i na angielskim piracie; nie zauważyłem innych błędów.

EDIT
-------------------------
skorzystałem z rozwiązania użytkownika mnn z forum gsc i NIE MA BŁĘDU podczas rozpoczynania nowej gry

edycja INTRO_LOGO
:

E.g. delete all from <intro_logo> to </intro_logo> (including those 2 tags). Then add this section (it's the same I posted earlier):

<intro_logo>
<global_wnd>
<auto_static>
</auto_static>
</global_wnd>

<item type="image">
<main_wnd>
<auto_static>
</auto_static>
</main_wnd>
</item>
</intro_logo>
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez Gromitek w 10 Gru 2009, 18:50

Jak dla mnie gra jest za prosta jeśli chodzi o zdobywanie kasy / kupowanie sprzętu. Po dotarciu do prypeci mam prawie 600k rubli. Ponadto w grze jest za dużo amunicji - jeszcze ani razy nie zdarzyło mi się jej kupować a w skrzynce zalega 5k naboi 5,45 ; 4k 5,56 i wiele innych... (gra na poziomie master). Bandaży mam ze 200 i ponad 100 apteczek.. Obecnie mógłbym kupić ze 20 exoszkieletów u sowy...

ps: nie zbieram każdego złomu
Gromitek
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 29 Lis 2009, 20:01
Ostatnio był: 28 Sty 2013, 20:26
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez Kontroler w 10 Gru 2009, 19:29

Właśnie przeszedłem główny wątek gry ,widziałem zakończenie i gram we free play'u! Gra jest zarypista najlepsza część według mnie definitywnie! Cień Czarnobyla i Czyste Niebo się chowa jak nic ,a głównie przez to ,że jest tu free play!

U mnie to jest teraz tak:
1. miejsce: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
2. miejsce: S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
3. miejsce: S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo
Awatar użytkownika
Kontroler
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 11 Lis 2009, 21:29
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 10:53
Miejscowość: Świebodzin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

Postprzez ZRIEL w 10 Gru 2009, 20:19

Jak dla mnie Zew Prypeci jest jak na razie całkowicie nie grywalny- ze względu na całkowity brak optymalizacji. Wiele modów do SHOC wygląda równie dobrze, albo i lepiej przy mniejszych wymaganiach. Sytuacja w której przy statycznym oswietleniu i rozdzielczosci 1280x1024 gra łapie zwiechy , jest niedopuszczalna !!! I to głównie w trakcie poruszania się po wodzie lub w momencie generowania dymu- wygląda to tak jak by wszystko było renderowane softwarowo. Ja rozumiem że chłopaki chcą na siłę pokazac że potrafią stworzyc engine nafaszerowany najnowszymi graficznymi bajerami, ale skoro widzą że im nie wychodzi to niech odpuszczą. To nie wstyd korzysta z licencjonowanego silnika, outsorcing jest dzis bardzo popularny, a dzięki takiemu rozwiązaniu mieli by więcej czasu na to co najważniejcze- fabułę i AI. Pamiętacie takiego Bioshocka ? Twórcy zakupili silnik Unreal engine, i dzięki temu mieli czas aby stworzyc wciągającą fabułe i klimat, a gra mimo licencjonowanego silnika nie wygląda jak UT !!Jak dla mnie- co pisałem już w jednym z wątków dotyczących moda do SHOC- idealnym kandydatem byłby DUNIA engine Ubisowtu, wykorzystany w Far Cry 2, rewelacyjne efekty graficzne , ogromne otwarte przestrzenie( STALKER nie dorasta FC2 pod tym względem), bardzo rozbudowane efekty fizyczne- uwzględniające wiatr, pogodę i umożliwiające naturalne zachowanie się np. dymu i ognia, że o balistyce nie wspomnę. Do tego sposób implementacji AI jest bardzo podobny do tego ze STALKER-a (chociaż ta w FC 2 lekko kulał, problem ten sam co w Stalkerze- strzelisz do jednoge i wszyscy cię widza i wala do ciebie) więc nie było by problemu z przeniesieniem AI life, i to wszystko przy rozsądnych wymaganiach sprzetowych oraz - co najważniejsze- całkowicie stabilnie i płynnie !! Jak by do tego dogadali się z THQ- wydawcą SHOC-a i dołożyli system zniszczeń z najnowszego Red Faction, to już wogóle było by cudnie :) Ale na samym engine z FC 2 + AI life było by miodnie. Tylko co z tego, skoro twórcy Stalkera mają zbyt wybujałe ego, a wszelkie oprogramowanie ma zapis w licencji, iż dostajesz je "takie , jakie jest " :( Czuję się w tym momencie oszukany- po szumnych zapowiedziach znowu wydałem pieniądze na grę, które nie nadaje się w momencie premiery do grania. I co z tego że za jakis czas wyjdą patche, skoro i tak puki nie wezmą się za nią zapaleńcy tworzący mody, nie będzie ani zoptymalizowana, ani nie wykorzysta potencjału zaimplementowanych technologii graficznych. Jak dla mnie Zew Prypeci, w takim stanie w jakim jest powinien byc wydany co najwyżej jako mało płatny DLC.

EDIT: żeby nie było wątpliwosci : mój sprzęt to DC E2200@ 3.2 GHz, 4GB ram, GF 8800 GT, WIN 7 (swierza instalacja) + najnowsze sterowniki i DX. Na tym zestawie CRYSIS w rozdziałce 1280x1024 szedł mi jak przecinak na wysokich ustawieniach z włączonym AA i aniso, a wiele innych nowych gier nawet na wyższych ustawieniach.
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość