[L.U.R.K.]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Michu w 18 Lis 2009, 21:51

Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Reklamy Google

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez utak3r w 21 Lis 2009, 12:52

Wczoraj trochę pograłem w końcu w LURKa... rozczarowuje nieco wyważenie broni, amunicji i celności - jest tylko nieco lepiej, niż w vanilli :| Wpadłem na grupkę 3 bandytów, wywiązała się strzelanina... ja z makarowem raptem. Zabiłem ich wszystkich - a byliśmy w budynku, 4 metry od siebie.
Na plus zdecydowanie wykonanie techniczne - tekstury nie są monstrualnych rozmiarów, jak niektórzy wrzucają, aby tylko największe - są dobrej jakości i równocześnie wciąż małe.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Bambosz107 w 30 Lis 2009, 17:45

Rany Boskie, od pol roku chyba czekam na tego Lurka 1.1! Wie ktoś już coś na temat daty wydania? Na tej stronce jest niby napisane że "our goal is 20 Nov" Czyli troche im nie wyszło... Może ktoś ma jakieś świeższe info?
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Michu w 30 Lis 2009, 17:49

L.U.R.K. 1.1 DELAYED

Status Updates will be posted, release dates will cease to exist for giving the community a false conception of exact predictions regarding our completion.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez pawciochzmc w 05 Gru 2009, 22:10

Czy dałoby sie jakos wgrać tylko zmiany graficzne, bez zmian w gameplayu?
pawciochzmc
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 27 Lis 2009, 16:39
Ostatnio był: 12 Lip 2012, 12:37
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez utak3r w 07 Gru 2009, 13:26

Shadery wgrywasz jak leci, natomiast z teksturami nieco więcej zachodu - sprawdzasz nazwy plików - jeśli są takie same, jak oryginalne, to tylko podmieniasz, ale jeśli dochodzą jakieś nowe, to wtedy również musiałbyś w plikach *.ltx sprawdzić... a nawet w skrajnych wypadkach nawet w *.ogf - z czym już sobie raczej nie poradzisz...
Kiedyś sprawdzałem LURKa, większość tekstur można wgrać na żywca :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez ZRIEL w 15 Gru 2009, 21:05

Mam małe pytanko : po włączeniu pełnego dynamicznego oświetlenia obraz jest zbyt ciemny- muszę włączyć latarkę a często nawet nokto żeby widzieć dalej niż parę metrów i to w środku dnia przy ładnej pogodzie... Ten sam problem mam w Dima's modzie który tez zawiera zmodyfikowane shadery Sky4CE, czy ktoś mógłby mi pomóc i powiedzieć co zmienić w .cfg shaderów żeby obraz był jaśniejszy ? Zaznaczam że sytuacja ta ma miejsce tylko przy pełnym dynamicznym oświetleniu, przy innych ustawieniach jest ok. Niestety jako posiadacz GF nie mam możliwości ustawienia osobnego profilu kolorów dla grafiki 3D tak jak w kartach ATI, a mój monitor- starusieńki Compaq P1220 już swoje przeżył i hardwarowo więcej jasności z niego nie wycisnę.

Edit : problem rozwiązany, dzięki pomocy utak3ra w sprowia Dima's mod :)
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez KoweK w 18 Sty 2010, 16:12

"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 13:58
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez utak3r w 18 Sty 2010, 17:42

Well there's one thing for sure. Ever since having played Call of Pripyat, GSC's latest installment into the S.T.A.L.K.E.R. franchise, we've been convinced that it's worth it to bring our efforts over to Call of Pripyat. We've started dividing our attention across both games, but rest assured that it'll be produced in a manner that won't delay the release of L.U.R.K. 1.1 for Shadow of Chernobyl.


Prawda jest taka, że silnik CoPa jest znacząco lepszy... a robiąc moda i tak można wszystko przenieść - mapy, historię itp.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Bambosz107 w 26 Sty 2010, 16:05

Mam błąd przy przenoszeniu pistoletu z plecaka dowódcy wojskowego pod wiaduktem do mojego plecaka. Gra wychodzi do pulpitu, w pliku log o dziwo nic (dosłownie) nie ma. Gram na wersji gry 1.0005, LURK 1.0552. Miał już ktoś taki bug?
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez utak3r w 28 Sty 2010, 11:38

A co to za pistolet? Taka wylotka zazwyczaj oznacza problem z modelem broni...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Bambosz107 w 28 Sty 2010, 13:24

Już jest ok, zacząłem nową gre i jest ok.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości