[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Majorsoft w 20 Lis 2009, 17:25

This is only "sometime error" with bad waypoint. Reload the game. Escape to windows and try again your last save position!
Awatar użytkownika
Majorsoft
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:22
Ostatnio był: 07 Wrz 2010, 01:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Adriano w 21 Lis 2009, 22:43

Może mi ktoś powiedzieć ,jak zakończyć tego moda ?
Zabiłem kontrolera który miał być nieśmiertelny (khaoris czy coś tam- granatami) i dalej nic już nie ma , zadania o rozwiązaniu zagadki monolitu mi nie zaliczyło ,to nie wiem ... ? Czy to może już Free Play ?
Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Majorsoft w 21 Lis 2009, 22:48

If you go through last teleport start Free Play. But ZONE is now completely changed, Stalkers - better protection, harder monsters, specially Bloodsuckers and started various quests. Try and dont die :P
Ostatnio edytowany przez Michu, 22 Lis 2009, 02:04, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Majorsoft
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:22
Ostatnio był: 07 Wrz 2010, 01:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez molo9 w 01 Gru 2009, 15:53

Witam , mam taki problem , niechce mi zapisać save w Czerwonym Lesie a jak zapiszę z menu to przy

wgrywaniu wywala mnie na pulpit a w logu pisze tylko parametr niepoprawny , pamiętam że w Obliwion był

taki problem i było jakieś rozwiązanie , szukałem ale nieudało mi się znależć ,szukajka też mi niepomogła

może ktoś pamięta co z tym zrobić .

p.s.cholera , czekałem na prawdziwy realizm w tej grze , ale ten mod to masakra gine po pięć razy na

godz, aha mam wgrane oba fixy do wersij 1.004 i po reinstalce moda ( link z megaupload ) chodził

elegancko.
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 03 Gru 2009, 12:28

Zrób sejwa przez menu gry tuż przy wyjściu z Magazynów Wojskowych, nie w Czerwonym Lesie i od tego czasu napierasz dalej i nie zapisuj żadnym = staraj się przeżyć do czasu, aż przejdziesz to miejsce, w którym ci wywala. Jak zadziała to zapisz trochę dalej też przez menu, a dopiero potem szybkimi sejwami.
Mi to pomagało.:+:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez trav3rs w 05 Gru 2009, 19:32

Witam.
Zainstalowałem OLU z łatką 1.0004 oraz z podanymi w tym temacie - spolszczeniem do OL i przywróceniem polskiego dubbingu. W grze pojawią mi się napisy (takie jak na obrazku),gdy znajduje się koło npców prowadzących dialog. Jak ktoś mi powie co z tym zrobić to :wódka:
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Image
Awatar użytkownika
trav3rs
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 05 Gru 2009, 19:15
Ostatnio był: 04 Cze 2011, 13:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez ZRIEL w 10 Gru 2009, 16:11

Witam , mam ten sam problem co poniektórzy - czyli gra mi się przy odpaleniu wywala informując że moja karta nie obsługuje odpowiedniej wersji shaderów. I tak jak ktoś już tu pisał pomaga jedynie usuwanie pliku "user.ltx". Ale co z tego, jeśli chcę zmienić ustawienia graficzne to muszę ponownie uruchomić grę i znowu jest ten sam problem. Wrzucenie ustawień DOF+MBLUR też nic nie daje :( System jest świerzo przeinstalowany, stery najnowsze a karta to GF 8800 GT, więc nie wiem o co chodzi. Byc może że to kwestia - tak jak autor moda pisał - większej stabilności i kompatybilności moda z wersją 1.004. Ale w takim razie po co fix do wyższej wersji ?

Edit : Błąd wywala tylko po włączeniu pełnego dynamicznego owietlenia .

Edit2 : poradziłem sobie ponownie kopiując shadery , tylko po co w takim razie są te dodatkowe ustawienia? po wgraniu czego kolwie z folderów DOF, DOF+MBLUR lub MBLUR wywala mi właśnie ten błąd
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dawidg93 w 22 Gru 2009, 17:02

WItam. Ja też mam problem i nie wiem co zrobić. Mianowicie jestem po misji w X16 i idę do przewodnika. Gdy jednak chcę przejść do Kordonu z Wysypiska, to podczas ładowania Kordonu wyskakuje bugtrap:

FATAL ERROR

[error]Expression : ini_file.section_exist(section)
[error]Function : CTradeParameters::process
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\trade_parameters_inline.h
[error]Line : 111
[error]Description : cannot find section trader_after_darkvalley_sell


Wydaje mi się, że to coś związanego z handlem, ale nic nie zmieniałem w modzie. Ponad to jak wczytuje savy z początku gry to wszystko dobrze działa.

Proszę, pomóżcie.
Pozdrawiam
dawidg93
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 22 Gru 2009, 16:56
Ostatnio był: 08 Lut 2011, 16:51
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez mmigp w 22 Gru 2009, 18:10

Expression : fatal error
Function : CInifile::r_section
File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
Line : 342
Description : <no expression>
Arguments : Can't open section 'ammo_7.92x57_fmj'


sorki oto mi chodziło
Ostatnio edytowany przez mmigp 22 Gru 2009, 23:07, edytowano w sumie 2 razy
mmigp
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Mar 2008, 13:57
Ostatnio był: 06 Sty 2010, 21:27
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez atikabubu w 22 Gru 2009, 18:26

Widzisz tą bursztynową ramkę u góry? Przeczytaj ze ZROZUMIENIEM!
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez mmigp w 22 Gru 2009, 23:09

atikabubu napisał(a):Widzisz tą bursztynową ramkę u góry? Przeczytaj ze ZROZUMIENIEM!



O TEN PLIK CHODZIŁO ??????
mmigp
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Mar 2008, 13:57
Ostatnio był: 06 Sty 2010, 21:27
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Method w 22 Gru 2009, 23:59

mmigp napisał(a):
atikabubu napisał(a):Widzisz tą bursztynową ramkę u góry? Przeczytaj ze ZROZUMIENIEM!



O TEN PLIK CHODZIŁO ??????


TAK O TEN !!!!!11111oneoneone
Poczekaj, jak ktoś znający się na moddingu'u wejdzie, zobaczy to odpisze.
Be patient. :D
A tak na poważnie to wygląda na to że jest problem z amunicją 7.92x57. Gdzie to wyskoczyło ? Wgrywałeś coś jeszcze oprócz tego moda ?
Image
Awatar użytkownika
Method
Weteran

Posty: 561
Dołączenie: 16 Cze 2009, 21:32
Ostatnio był: 29 Mar 2022, 17:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 174

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości